**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** تلاشی برای آدم شدن و آدم ماندن !!

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

سلام

با اجازتون، از الآن تا لحطه ی حرکت، فقط 6 ساعت دیگه باید چشم انتظاری رو تحمل کنم.

چشم انتظاریِ حرکت به کجا؟

خب معلومه، پابوسی آقا امام رضا علیه السلام ...



البته اگه ما رو لایق بدونن و ما هم بتونیم به زیارتشون مشرّف بشیم !!!


*** دو ایده دارم که اگه خدا بخواد، عملیش کنم:    

**    اولیش اینکه اگه خدا بخواد، قصد دارم توی حرم امام رضا علیه السلام 

یه زیارتنامه به نیابت از تموم وبلاگ نویسای مذهبی بخونم.

چه اونایی که مذهبی هستن و وبلاگ مذهبی دارن !!

و چه اونایی که مذهبی نیستن و وبلاگ مذهبی دارن !!


**     دومیش اینکه اگه خدا بخواد، قصد دارم توی حرم امام رضا علیه السلام

یه زیارتنامه به نیابت از تموم شیعیان علی ابن ابیطالب علیه السلام بخونم.

چه اونایی که راحت و آسوده دارن زندگیشون رو می کنن !!

و چه اونایی که وهابیت ملعون تا بیخ گوششون پیش روی کرده، ولی هنوز که هنوزه به شیعه بودنشون افتخار می کنن !!


البته اگه لیاقتش رو پیدا کنم !!

***            چطوره؟          فکر خوبیه یا نه؟         موافقید؟             ***

متأسفانه به مدت شش هفت روز قادر به پاسخگویی به نظرات گهربارتون نیستم، ولی نهایت سعی و تلاشم رو می کنم تا اونا رو  به هر طربقی که شده، توی مشهد بخونم ...


پس حتما نظراتتون رو بنویسید. شاید پاسخ داده نشن، ولی حتما خونده می شن...

ما رو حلال کنید ...


درد دلی با آقا و اربابمون حضرت رضا علیه السلام:

*** امیدوارم ما آدما، از اون آهویی که بهش پناه دادید و ضامنش شدید، کمتر نباشیم.  یعنی ما از اون آهو هم کمتریم آقا ؟ ***

تو همیشه کنار من هستی
سند اعتبار من هستی
بی تعارف بگویم ای آقا
مایه افتخار من هستی ...


التماس دعا

یــــاعــــلـــــی

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
*** رک و راست ***

نظرات (۴۵)

سلام 
سایتتون فوق العاده است
موفق باشین همیشه
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۶ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
سلام گفتین مذهبی و غیره ... 
این روزا خیلی به ما برچسب چسبوندن ای کسایی ک ادعای مذهبی بودنتون میشه و فلان و فلان ...
خیلی دلم شکست گفتم پیش خودم خدایا من که حرفی نزدم و ادعایی نکردم اینا چی میگن ... دیدم بهتره سکوت کنم .. گفتم اگ امام زمانم بود برچسب میزدن ... دلمون پر هرچی میگیم ریچار بارمون میکنند ولی ما امده ایم که مردانه بایستیم وبمیریم ...
یازهراس

پاسخ:
ما هم تا آخرین نفس، مردانه ی مردانه ایستاده ایم.
تا آخرین نفس...
تا آخرین قطره ی خون ...


یاعلی
سلام مرسی ک اومدی
مطالبت حرف نداره
موفق باشی

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطفتون.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۶ محمدرضا یک دانشجو...
خدا خیرت بده
مارو هم دعا کن
پاسخ:
چشم ...
اگه لایق باشیم.

با سلام

 

با دو طرح بروزم و منتظر نظرات شما

 

Javadfamo.blogfa.com


اگر مایل به تبادل لینک هستید حتما به بنده اطلاع دهید.

چون هنوز برای ما شکر گذاری و شاکر وبدن چیز نعریف نشده و نامفهومیه ......
چون یاد نگرفتیم فقط وقت مشکل نباید یاد خدا و ائمه بود
به امید روزهای بهتر...
زیارتا قبول باشه راستی
پاسخ:
ممنون...

ای که شب در مردمک های تو یلدایی تر است
خنده هایت راز و لبهایت معمـــــــــایی تر است

با نگاهت شمس تبـــــریزی ترین داغ دلــــــــم
چشم هایم بلــــخ و لب هایم بخارایــــی تر است

در تـــــب آغوش تو بالا و پاییــــــن مـــــی پــرم
رقص ماهی بر تن ساحل تماشــــایی تر است

باز هم پیراهنـــت را حسن یوســـف می زنی؟
خواهش دستان من امشب زلیخایــی تر است ...

سلام.........

اومدین از زیارت؟

قبول باشه..بروزم

زیارت ها تون قبول
خوشا به سعادتتون
سلام
من دیروز از مشهد اومدم ولی از همون لحظه که داشتم وداع می کردم دلم تنگ شد
از طرف ما هم نائب الزیاره باش
سفر بخیر
سلام.خوش بحالتون
خوش بحالتون
خوش بحالتون.
اگ بدونید باچ حسرت وغبطه ای خوش بحالتون میگم!
یعنی میشه منم امسال برم پابوس آقام


میلاد کریمه ی اهل بیت فاطمه ی معصومه گرامی..

بروزم با پست ویژه

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۳ محمدصادق برجیان

التماس دعا داریم!

و لطف هم کنید، سلام ما را برسانید!

سلام التماس دعا
چه ایده های جالبی من این همه رفتم حرم به این فکر نکردم لاقل به نیابت از کسایی که دلشون اینجاست زیارتنتامه بخونم چه برسه به نیابت از وبلاگ نویسا و ......
سلام.صبحتون به خیر.
واسم خیلی دعا کنید.بدجور دلم هوای کربلا رو کرده...
باور میکنید هنوز نرفتم!!!!
ای کاش مشکلم مالی بود..
با سلام 

اولش که عکس رو دیدم  یه حالی شدم .....
دقیقا یه ساعت بعد از اینکه برای شما پیام گذاشتم ، یکی از دوستان تماس گرفت و گفت :

واسه میلاد آقا طلبیده شدی مشهد . . . . 

کریم اذا وعد وفا
به شکوفه ها، به باران؛ 
برسان سلام ما را..
غرق فرشته حرم امام رضا     اوج بهشته حرم امام رضا 

سلام و اردات گرم و خالصانه این حقیر و تمام شیعیان امام جعفر صادق (ع) را خدمت ولی نعمتمان ، آقا علی ابن موسی الرضا برسانید .

الاحقر : کاف
ممنونم.یاعلی..
سلام .امروز هم اومدم..........
زیارتتون قبول.
دعا که فراموش نشد.درست میگم؟
سلام...

خوش به سعادتتون...محتاج دعای شما هستیم.
---------------------------
بروزم با مطلب
" وقتی شعار های امریکا سوژه خنده میشوند "

منتظر حضور گرمتان هستیم.
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۷ فاطمه {گل دختر}
بابا چرا شماهااینجورین مثل اینکه شمادوستان خعلی مشتاقین من برم موسافرت وبرنگردم همه جزو ارزوهاشونه
ولی دلتون بسوزه من برگشتمP:
راسی سلاااااااااااااااام
سلام
زیارت قبول
ممنون
راسی بروزیم
التماس دعا
یاعلی

سلام علیکم

زیارتتان قبول،این مطلبمان هم طولانیست امیدواریم ذخیره کرده ها را مطالعه فرمایید ونظرتان را بفرمایید

بررسی اشکال دور در انتخاب رهبری
بروزیم...

موفق باشید

در پناه مادر سلام الله علیها...

سلام
خوش به سعادتتون
التماس دعای ویژه

ای فاتح خوبیها گمنام تویی یامن؟
شوریده دل شیدا گمنام تویی یامن؟
برگشتی ازآغوش خاموش بیابانها
کردی به دل ما جا گمنام تویی یا من؟
یک کوه صلابت بود ، تابوت تو بردوشم
هم وزن شقایقها گمنام تویی یا من؟
درعاشقی ومستی صد گونه خطر کردی
دریا دل بی پروا گمنام تویی یامن؟
من درقفس خویشم ، درفکرپس وپیشم
ت
و فارغی ازاینها گمنام تویی یامن؟
من همنفس درد و اندیشه بیمارم
تو هم سخن زهرا گمنام تویی یامن؟
از آبروی نامت برمحو گناهانم
شد روزنه ای پیدا گمنام تویی یامن ؟

سلام

چقدر کلاس میذاری! منم رفتم دعات کردم.  وای به حالت دعام نکنی.

دلمو هوایی کردی برادر

سلام

التماس دعا

ما رو هم دعا کنید

من هم یه سفرنامه داشتم - خوشحال میشم سری بهش بزنید !

http://hovsele.blogfa.com/post/15

یا علی

سلام
شهادت ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر تسلیت و تعزیت.

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۰ نازنین روانبخش
عالی ...
دلم قنج رفت ...
میشه به امام رضا بگید : این بنده خدا با زبون من تا حالا گناه نکرده پس با زبون من معصوم ادمش کن ...
خواهش میکنم این دعا رو برام بکنید ...
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۳ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام

ممنون از لطفتون...حاجتتون روا

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
خوش به سعادتتان 
خیلی خیلی التماس دعا 
التماس دعای شدید 


یازینب
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
سه طایفه هستند که منافق می باشند اگرچه نماز به یاد دارند و روزه بگیرند و به اعتقاد خود مسلمان باشند:
1.کسانی که در امانت خیانت میکنند.
2.کسانی که در سخن گفتن دروغ می گویند
3.اشخاصی که خلف وعده میکنند و به عهد و پیمان خود وفا نمی کنند.
تفسیرجامع جلد 3 صفحه 65


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

نویسنده ی محترم وبلاگ

شما دعوتید به میل نمودن چند حبــــــــــه قند و ... خواندن یک خاطره ی شیرین/

+ نظر بدید یا نه، زیاد فرقی نمیکن!

فقط چند حبــــــــــه قند .. میل کنید/

سلام

بح بح

حاجی ایول...

ازین کارا میکنی ماهم مجبور میبشیم رفتیم کربلا ازین کارا بکنیما... (البته از خدامونه ازین کارا بکنیم.)

نگاه مهربون امام رئوف همیشه همراهت

یاعلی مدد
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۴ سعیده (ماندگار)
سلام...

خدا خیرتون بده.. بهترین کاریه که میخواید انجام بدید..

دعا کنید این یکماه هم زود تموم بشه..منم ماه دیگه میخوام برم پابوسشون..

ولی از شانس زمان خیلی دیر میگذره...

التماس دعای فراوون دارم جناب...


سلام
خیلی عالی

التماس دعا دارم

عکسها دلم رو به پرواز در آورد....
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۶ رایحه خوش اندیشه
آنانکه در جوار رضا سیر میکنند
کفران نعمت است بهشت آرزو کنند.

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است
السلام علیک یا عَلی بنْ موسَی الرّضا.

ما را یادتون نره حتما دعامون کنید.
التماس دعا.
التماس دعا
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۲ احسان برادری از بلوغ
سلام
زیارت قبول باشه . اینی که همیشه تصمیم میگیرم آدم بشون خب اپیدیمی همه است و چیزی فطری هست.
ولی مهم اینه که این انگیزه و تصمیم رو چه جوری به قول امروزی ها عملیاتی کنیم؟ مسئله اینست. 
سلام پس برای من هم دعا میکنید! التماس دعا
اوکی
پس شما برید زیارت
بعداز شیش روز جامونو باهم عوض کنیم و من برم زیارت!
خیلی میچسبه

نیکی و پرسش!!!!!!!!!!!

بابا این عکسایی که گذاشتین بدجور آدم و دلتنگ می کنه...

سلام ما رو هم خدمت آقا ابلاغ بفرمایید....

امیدوارم به سلامتی  با قلبی آکنده از معرفت  به مبدأ برگردین.

 

سلام
موافقیم یا نه؟
آخه این سوال بود که پرسیدید؟
دعاتون هم می کنیم اگه این کار رو بکنید.
خداخیرتون بده.
ما که دستمون به اون جور جاها نمی رسه.
این طوری لااقل شما دو تا زیارتنامه به نیابت از ما میخونی !
مگه بده؟  خیلی خیلی هم عالیه.
فوق العاده است. دست شما درد نکنه.
اگه این کارایی رو که گفتی بکنی، خدا خیرت بده.
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی