**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** فاصله های سرنوشت ساز ...

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

بهشت و جهنم ،

سعادت و شقاوت ،

آنچنان فاصله ی زیادی از همدیگه ندارن !!

گاهی اوقات، فاصلشون فقط به اندازه ی یک بند انگشته !!





حواسمون باشه که همین فاصله های کم، ما رو به پرتگاه های بزرگ هدایت نکنن !!


* یک لحظه بی توجهی به یکی از همین فاصله های سرنوشت ساز ،

مساوی است با 

سقوط در یکی از همین پرتگاه های غیر قابل بازگشت ...


یــاعــلــی


نظرات (۸۴)

سلام پستهای جالب و ارزشی دارید

خیلی قشنگ بود اگه تونستی به ما هم یه سری بزن

farhang-farhang.mihanblog.com

واقعا وبلاگ عال داری
جالب بود 
پاسخ:
ممنون
احسنت به این ذوق زیبا
التماس دعا
پاسخ:
احسنت به حضور شما.
أحسنت.خیلی جالب بود.الان مشکل از پا و دست گذشته.با این لباسای تنگ جدید (ساپورت) رنگ بدن معلومه.خدا بخیر بگذرونه.اللهم عجل لولیک الفرج....
پاسخ:
خدا بخیر بگذرونه ....

فاصله ی بین راست و دروغ 4 انگشته..بین چشم و گوش..

فکر کنم از فیلم رسوایی به یادم مونده...

 

پاسخ:
دقیقا همینطوره که می فرمایید.
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۱ محمد علیزاده
tabire zibai boud
پاسخ:
ممنون
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۲ پـرنـسس مـریـم
مهربونی آقا نیست خانومه .. 
پاسخ:
OK
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۰ پـرنـسس مـریـم
مرسی ، این متن رو من ننوشتم ، نوشته ی کاربرم ترنم ..
پاسخ:
فرقی نمی کنه...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۹ پـرنـسس مـریـم
من چرا این پست رو ندیدم تا حالا ؟!  

خلاف عکس شما هم هست ..! آقا پسرهایی که شلوارشون بلاتکلیف .. نه پایین می تونه بیاد نه بالا میره ..
پاسخ:
نمی دونم.
بله. اگه دقت کنید گفتم که فاصله های سرنوشت ساز.
حرفی از دختر یا پسر بودن نزدم.
اینکه عکسی که قرار دادم مربوط به خانمهاست، به خاطر اینکه عکس بهتری پیدا نکردم.
همین.
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۷ پـرنـسس مـریـم
مرسی از دقــتــتون ، درستش کردم .. 
پاسخ:
خواهش .
وظیفه بود.
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۷ پـرنـسس مـریـم
مرسی از دقــتــتون ، درستش کردم .. 
سلام
مرسی ک اومدی
پاسخ:
علیک سلام
از شما هم ممنون.

سلام
خندیدن خوب است!
قهقهه زدن عالیست!
گریه ادم را آرام میکند!
اما................... لعنت بر بغض!!!!!!
پاسخ:
علیک سلام
و اما بغض ...
شی ایست دردناک و رنج آور که خدا نصیب گرگ بیابان نکند ...
یاعلی
خوبه. من مخافقم!
پاسخ:
جالبه.
آخه من هم دقیقا همین نظر رو دارم ...
سلام

عالی بود...

رک و راست بودن خیلی خوبه...اما رک و "راست"...با "حق" بودن و حق گفتن...

موفق و سربلند باشید

یا زهــــرا
پاسخ:
علیک سلام
ممنون.
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۸ غریبه ی اشنا
بله متشکرم

ولی یه چیزی: ما تا امام زمانو داریم غم نداریم

همه مردم منتظرند یکی بیاد و همه چیز و درست کنه ولی نمیدونن این امام زمانه

بی صبرانه منتظر ظهور آقامون هستیم

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ما هم همینطور
یاعلی
سلام ;
فوق قشنگ :)
ممنونم :)
پاسخ:
علیک سلام
ممنون
یاعلی

سلام.

 

ممنون که مثل همیشه به مطالبم با دقت اهمیت میدین.

 

باعث افتخار بندست که شما به وبم قدم میگذارین..

 

بهتر اول  به این نکته توجه کنیم که چرا اصلا این دفترچه راهنمای خدا به زبان عربی؟!


1:باتوجه به روحیه ی خاص مردم عربستان و خوی و تعصب جاهلیت,اگر قرآن به عربی نازل نمیشد لجاجت با قرآن و آوردن اون مضاعف بر علت میشد و اونا حاضر به هدایت نمی شدن.

 

2:عربی بودن قرآن امری  طبیعی. چرا که پیامبراز میان قومی برانگیخته شد که زبانشون عربی بود..مخاطبان اولیه ی پیامبر مردم مکه بودن..(این موضوع جهانی بودن قرآن رو نفی نمیکنه ..)پس معقول نیست که قرآن به زبانی که اولین مخاطبان با اون بیگانه هستند نازل بشه..

 

3:زبان شناسان اعتقاد دارند که زبان عربی دارای امتیازاتی ,که در سایر زبانها نیست.(من خودم دو ترمی رفتم حوزه ,داشتم دیوونه میشدم از این وسعت زبان...هیچ خطایی درش امکانپذیر نیست..قواعدش قیاسی تر..افعال به جای شش صیغه ,چهارده صیغه دارن..تمام اسمها مؤنث و مذکر داره. افعال و ضمایر و صفت ها  هم مطابق اون هستند..الان در فارسی ما میگیم او آمد..اما معلوم نیست این (او)زن؟  یا مرد؟  اصلا کی اومده؟..
اما در عربی معلوم که دقیق این مخاطب زن یا مرد..زمان هم واضح..

4:با توجه به حکیم بودن خداوند که ما بهش یقین داریم..او خالق و معلم زبان انسانهاست ومرتبه های استواری و کیفیت زبانها رو میدونه..پس نازل شدن به زبان عربی چیزی جزء مقتضای حکمت و مصلحت نمیتونه باشه.. 

 

س:(حالا فرمودین اگه به زبون خودمون نبود میگیم بی خیال دفترچه ی راهنما و هر جور خودمون خواستیم عمل میکنیم..)

 

ج:اما عده ی قلیلی هستن که چنین طرز فکری دارن..


چرا؟


خب واضح..چون اول اینکه معمولا وقتی جنس میاد تو ایران شرکت مقابل در کنار اون تو پکیجش یه دفترچه راهنمای فارسی هم قرار میده..


خوب دقت کنین!!


این تفسیر که شما عاشق خوندنشین همون ....


ما به راحتبی میتونیم رجوع کنیم به اهل علم و از عناوینی که داخلش اومده آگاهی پیدا کنیم و ان شاالله به درستی عمل کنیم..

 

حالا گیرم این دفترچه رو نگذاشتن تو پکیجش!!!


رک و راست بگم آدم عاقل این وقت چیکار میکنه؟


خب میره دفترچه رو میده به یک مترجم که براش ترجمه کنه...


آخرش اینه که میره از کسی که تجربه داشته تو مصرف این وسیله راهنمایی میگیره..


اصلا بگیم تو عصر قاجار هیچکدومش مهیا نشده..

 

خب فوقش دوبار خرابش میکنه..بعد دستش میاد دیگه..


مگه نه؟


استفاده کردن از اون چیزی نیست که نشه یادش گرفت...کافی دکمه ی اتصال رو بزنی..اون وقت یاد میگیری ...اما باید حواست باشه که خیلی روشن خاموشش نکنی ..


چومن بعضی از سوختنا قابل جبران نیست..


البته اگه تعمیرکارش ماهر باشه بازم نجاتتش میده.

 

قربون خداجونم بشم که اگه داغونم بشیم بازم تعمیرمون میکنه..فقط کافی یه نمه بهش اعتماد کنیم..


آقا حل؟


خوب گفتم؟


دیگه ببخشید همین قدبلد بودم..(البته خلاصه شده)

 

رک و راست بگم دم شما گرم..یاعلی..

 

پاسخ:
علیک سلام
انتظار این همه وقت گذاشتن از شما رو نداشتم.
ممنون از لطفتون...
شرمنده کردید.
ببخشید که وقتتون رو گرفتم...
یاعلی
ـ یکی پرسید توی این گرما با چادر آب پز نمی شی؟

ـ کسی انگار درِ گوشم زمزمه می‌کند: قُل نارُ جهنَّم اَشدّ حرَّا.
پاسخ:
عجب زمزمه ی جالب و به جایی ...
سلام بزرگوار

بسیار زیبا بود،خدا خیرتون بده


بعد یه غیبت کبری با یه پست در رابطه با اردو جهادی آپم و منتظر قدوم مجازی پر برکتتان هستم.

پاسخ:
علیک سلام
موفق باشید
سلام.ممنون که به حقیرسرزدین.تلنگر بسیار خوبی بود ولی خداکنه تا دیرنشده خودشون رو اصلاح کنن.ماهم توچیزای دیگه ایرادداریم خداهم مارو کمک کنه.
پاسخ:
علیک سلام
پس خدا کنه که دیر نشده ما هم خودمون رو اصلاح کنیم.
یاعلی
برفارت یه زیارت برفی
سلام
ببخشید بنده چند روزی مسافرت بودم و نتونستم ب موقع جواب شما رو بدم ...
خیییییلی جالب بود ...
ممنون

یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
خواهش
این نظر لطف شماست.
یاعلی
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۶ ✜خـادم المهدی✜
عالی بود

مرحبا
پاسخ:
این نظر لطف شماست.
ممنون
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم 

عیدتان مبارک
انشاالله بهترین ها از جانب حضرتشان عیدی تان!

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
علیک سلام
عید شما هم مبارک.
ممنون
یازهرا

سلام

بازم از همون بوهای بد میاد. ببینم شما گشت ارشادی؟

پاسخ:
علیک سلام
اتفاقا خیلی هم خوبه. من عاشق بوی قرمه سبری ام...

نه. من گشت ارشاد نیستم ولی من گشت دلم...
می دونید یعنی چی؟ یعنی اینکه توی وبم حرفای دلم رو می نویسم.
حالا می خواد مخالفاش زیاد باشن یا مخالفاش کم باشن.
من حرف دلم رو نوشتم، بقیه اش با شماست که موافق باشید یا مخالف؟
همین.
یاعلی
پستت جالب بود.البته بعضی از پستها احساس کردم کمی قدیمی هستن.بیخیال بهم سر بزن و نظرتو بگو
پاسخ:
همینکه اومدید و قدم روی چشم ما گذاشتید، ممنونم.
یاعلی
منظورم لینک بود!!

سلام

بدون اغراق بگم که یکی از معدود وبلاگ هایی هست که تونستنم باهاش ارتباط برقرار کنم

انگار داری حرف دل من و میزنی

قدر این نعمتی رو  که خدا بهت داده رو بدون

قدرت نوشتن و قلم در دست گرفتن خیلی نعمت خوبیه.

"با اجازتون شما رو لین کردم"

پاسخ:
علیک سلام
این نظر لطف شماست.
ممنون که به ما سر زدید.
یاعلی
سلام بروزم

سلام

بدون اغراق بگم که یکی از معدود وبلاگ هایی هست که تونستنم باهاش ارتباط برقرار کنم

انگار داری حرف دل من و میزنی

قدر این نعمتی رو  که خدا بهت داده رو بدون

قدرت نوشتن و قلم در دست گرفتن خیلی نعمت خوبیه.

"اگه اجازه بدید شما رو با افتخار لینک میکنم"

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۱ امیرابوالفضل علوی
یک "حسین" و بس..
پاسخ:
یاحسین
سلام دوست عزیز
ممنون که بم سرزدی وقتی نبودم
مطلب وعکست خیلی جالب بود
موفق وپایدار باشی
یاعلی
جالب بود
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۱ میــرزا حکیـم
بسیار عالی بود :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون
انشالله ما فاصلمون رو حفظ کنیم.
اون عکس هم  خیلی خوب بود ولی کاش یه جوراب هم باها ش همراه میشد ک کامل شه :)
ممنون از شما "خانم رک و راست ":) 
پاسخ:
انشاء الله
بنده آقا هستم.
چه چیزی باعث شده که فکر کنید بنده خانم هستم؟
یاعلی
سلام جناب رک و راست
1)این آدرس فیلمی که از آقای رائفی پور قول داده بودم. ببینید و البته راجع به حرفاشون اول یه سرچی بکنید. بنظر میاد که حرفشون درسته یا حداقل ادعایی است که جای کار کردن و آگاه کردن دیگران رو داره.
http://www.aparat.com/v/PVat1 (رائفی پور و کفش پاشنه بلند)
2)من این روزا سخت مشغول کارآموزی و گزارش نوشتن هستم. حتما به محض اینکه سرم کمی خلوت شد قول دومم را هم عملی میکنم و نظر سیاسیم رو میفرستم خدمتتون.(اینو گفتم که خیال نکنید فراموش کردم. ولی شما واقعا نمیخواین دیگه سیاسی بنویسید؟ مثلا راجع به سال نو یهودیها ، تبریکاتی که بهشون شد، هولوکاست و ...) شما با این تعداد مخاطبی که دارید و البته قلم و تحلیل خوبی که دارید بنظر میرسه که مسئولیتتون هم بمراتب بیشتر باشه. بهر حال این یه پیشنهاد برادرانه بود. 
موفق باشید
"یاعلی"
پاسخ:
علیک سلام 
راجع به فیلم، عرض کنم که سرعت خیلی کندی دارم و قادر نیستم 22 مگا رو دانلود کنم ولی قول می دم  تا آخر هفته نگاش کنم.

ممنون از نظر لطفتون
فعلا از سیاسی نوشتن، اندکی می ترسم ولی اگه روزی احساس نیاز کردم حتما این کار رو می کنم.
ولی فعلا بی خیال مسائل سیاسی ...
ممنون از اینکه وقت گرانبهاتون رو در اختیار ما قرار می دید.
پس منتظر نظرتون خواهم موند.
یاعلی

سلام
به روزم
چشم به راه حضور گرم و نظرات پربارتان
پاسخ:
در خدمتیم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۵ بربال پرواز
سلام به روزم تشریف بیارید....
پاسخ:
چشم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
احسنت.
تلنگر به جایی بود...


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
علیک سلام
شما لطف دارید.
یاعلی
سلام.
قشنگ بود.
جای چند صفحه که مثل منی سیاه کرده مطلب داشت.
ممنون از حضور و دعوتتان.
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
شما لطف دارید.
یاعلی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۸ ◕‿◕شیطـــــــون♥بلــــا◕‿◕
بــــــــــــدنبود:((
پاسخ:
ممنون که به ما هم سر زدید.
یاعلی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۹ سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
اوهوم
پاسخ:
حق باشماست !!!
کاش در نوع پوششمان دقت کنیم..
پاسخ:
واقعا ای کاش...
سلام بر یاران همیشگی وبلاگ میثاق
ضمن تشکر از حضور همیشگی تان در وبلاگ حقیر و دلگرم کردن بنده به ادامه فعالیت
شما از فردا به مدت2روز به جشن تولد این حقیر در وبلاگم دعوت هستید(جشنی متفاوت تر از جشن های مرسوم)
دلم را نشکنید و منت بذارید تشریف بیارید و اگه بشه دوستانتون رو هم فردا دعوت کنید بیایند

ضمنا با شرکت در نظرسنجی وبلاگ  یاری گر ما در انجام وظیفه مان باشید

از فردا منتظر حضورتان به مدت2روز هستم و هدیه تولدم یک آمین ازته دل به دعایم خواهد بود
تشکر از لطف بی دریغ تان
والعاقبه للمتقین
پاسخ:
چشم 
در خدمتیم

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!
سلام! ضامن آهو، دل شکسته من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید.

سلام ولادت اقا امام رضا مبارک
+با طرحی ا امام رضا و دلنوشتی در خدمتیم
منتظر نظرات شما
یا حق
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۵ محمدصادق برجیان
حق و باطل چه به هم نزدیک است...!
پاسخ:
این طوری هاست دیگه ...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بی رو در بایستی ممنون
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۵ سفیـــر نـــور
سلام
ممنون
خب یه نگاه کلی انداختم....فکر کنم اکثرش خوب و عالی بودن......:)
پاسخ:
علیک سلام
از نگاه کلیتون ممنونم.
بازم از این نگاه های کلی داشته باشید.
به نام سلام
میزبانتان هستیم در هوای حوصله با شعر گونه ای از خودم با نام
" غزال مضمون"
منتظر حضور و نظرتون هستیم !
یا علی

آره واقعا...

مثل فاصله ی بین حق و باطل...4 انگشت..

آفرین..

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

این مطلب رو دیدم یاد یک وجب شما افتادم ، گفتم بذارم مستفیض بشید!
حاضر جوابی فقیر در برابر توانگر

شخص فقیری وارد مجلسی شد و نزدیک توانگری نشست. توانگر که از نشستن او در نزدیکش ناراحت شده بود با ترش رویی خطاب به فقیر گفت: میان تو و خر چقدر فرق است؟ فقیر فورا گفت: یک وجب (اشاره به آن که فاصله اش با توانگر بیش از یک وجب نبود) توانگر از این جواب سکوت کرد و سر افکنده شد. (۵)

کشکول طبسی، ج 1، ص 131.


عذر خواهی بابت بی ربط بودنش ! :)

(+)

خداقوت

یاعلی(صلوات برای فرج)

پاسخ:
علیک سلام
مستفیض شدیم. داستان بسیار بسیار زیبایی بود. ممنون که مطرحش کردید.
هم چین بی ربط هم نبودا....
بالاخره اونم جزء فاصله های سرنوشت سازه ...
یاعلی
زیبا گفتید...
ممنون از یاد آوریتان
پاسخ:
یاعلی
امام خامنه ای:
"خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زنندهاى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهماننواز، هم بقیهى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباختهى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمىبینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».  ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید."

خداقوت که با خوب نوشتنتون دستور ولی رو اجرا میکنید. انشاالله که مایه گرایش جوانها به جبهه حق بشید.
خدایا! آنچه را که میکنیم، آنچه را که میگوئیم، آنچه را که در نیت میگذرانیم، براى خودت و در راه خودت قرار بده؛ آن را به کرم و فضلت از ما قبول کن. پروردگارا! قلب مقدس ولىعصر را از ما راضى کن؛ ما را مشمول دعاى آن بزرگوار قرار بده...
"یاعلی"
پاسخ:
از لطفتون ممنون
همچنان ما به گوش به فرمان ولایت هستیم.
یاعلی

سلام.
اول:ببخشید که من با دیدن صفحه مانیتور اولین چیزی که به چشمم خورد عکس بود.البته عکس گویای خیلی مطالب بود ولی بهرحال هدف متن عمیقتر از عکس بود. ببخشید که فقط متناسب عکس نظر گذاشتم...

دوم:شما که ایمیل ما رو داری... البته اینم بگم من ظهر فقط فرصت کردم به وبلاگ شما و چند سایت سر بزنم. وقت کافی برای چک-میل نداشتم، الان که چک کردم دیدم خبر آپ بودن رو دادید، ممنون که به یاد ما هستید. دوباره اومدم که بیشتر به مطلب فکر کنم.

سوم:من هم با همه ادعاهام، و همه ظاهرالصلاح بودنم به این پرتگاهها نزدیکم... شاید حتی از این به ظاهر غیر مذهبی ها نزدیکتر... البته اگه تا حالا سقوط نکرده باشم، شاید سقوط کردم و حالیم نیست!!!

چهارم:خدا به قلمتون و قلبتون و قدمتون خیر و برکت بده...

التماس دعا
"یاعلی"
پاسخ:
علیک سلام
اول: خواهش میکنم
دوم: شرمنده، اصلا حواسم نبود.
سوم: ان شاء الله.همینکه احساس می شه که توی وبلاگ های مذهبی می گردید و جاهای بدبد نمی رید یعنی سقوطی در کار نیست.
چهارم: ان شاء الله .  این متنتون خیلی قشنگ بود. 
یاعلی
فاصله که از یه لحاظ دیگه نگاه کنیم زیاده
خیلی هم زیاده
ولی خب بله گاهی یک اشتباه....
خداوند همه رو به راه راست هدایت کند
پاسخ:
ان شاء الله
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۴ امیرابوالفضل علوی
بسیار عالی بود..
در ضمن لینک شدید..
یا علی..
سلام
به نظر بنده که بسیار خوبه
پاسخ:
علیک سلام
سپاس


خــــــــدای من...

هـــــرگز نگویمت دست من بگیر...

عمریست گرفته ای....

مبــــــــــــادا رهــــــــــــــا کنــــــــــــی


پاسخ:
أحسنت.   بااینکه تکراری بود، ولی آفرین بر شما که چنین جمله ی زیبایی رو یادآوری کردید.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۴ سفیـــر نـــور
ممنونم از حضورتون
پاسخ:
یاعلی
ممنون
انسانهای قوی می دانند چگونه به زندگی شان نظم دهند . حتی زمانی که اشک در چشمانشان حلقه می زند همچنان با لبخندی روی لب می گویند "من خوب هستم
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۰ بنت الهدی حسینی

با افتخار لینک شدید.

لطف میفرمودید اگر نظرتون رو هم درباره ی متن اعلام کنید.

یا علی.

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۲ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم.

به روزم.

یا علی.

-----------------------------

مایل به تبادل لینک هستید!؟

پاسخ:
سلام
لینک شدید.
یاعلی
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴ زینت زن=حفظ حجاب
ســـــــــــلام.

خدا ما رو از شر آخر الزمان دور کنه.

در ضمن این بی عفتی و بی حجابی در نهایت به ضرر خود
خانم ها تمام می شه
ولی
اون حس تبرج و خودنمایی نمی گذاره که عفت خود رو حفظ کنن.



به نام سلام

هیچگاه فاصله ها حریف خاطره ها نیست !

هر کس خاطره ای از خدا دارد انصاف نیست فاصله داشته باشد ! فاصله ها را می شود کم کرد اما خاطره ی تلخ برخورد ناصحیح هیچ گاه قابل جبران نیست !

حرف و عکس جالبی است ! یعنی آسانی راه رسیدن به خدا را نشان می دهد !

موفق باشید / یاعلی 

پاسخ:
علیک سلام
ممنون
شما هم موفق باشید.         یاعلی
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۵ بنت الهدی حسینی

عالی بود.

دقیق و درست فرموده بودین.

پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون.
با پسر مجرد موافقم:))
من این حرفا حالیم نیست!
خوب بود این مطلبت، لایک زدم براش :)
پاسخ:
دم شما گرم.
و چه میکنه همین یه بند انگشت با دل جوونای بدبخت...
هربار با دیدن این بند انگشتها دلم به حال داداشم و همه پسرای پاک سرزمینم میسوزه...

پاسخ:
واقعا هم دلمون باید بسوزه...
ایمیل یا وبلاگتون رو لطف می کنید که اگه آپ شدم، خبرتون کنم؟
یاعلی
در پناه حق
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در سایت نقل قول و در قسمت حرف دل درج گردید./
وبلاگ خود را در نقل قول ثبت نمایید./
http://naghleghol.ir/
منتظر معرفی مطالب دیگر شما هستیم./
سلام واقعا به قول حضرت علی فاصله حق و باطل چهار انگشته
 بسمه تعالی

آثار دعای فرج

♥فرمایش حضرت ولی عصر (عج): بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است.

♥این دعا سبب زیاد شدن نعمت ها است.

♥اظهار محبت قلبی است.

♥نشانه انتظار است.

♥زنده کردن امر ائمه است.

♥نجات یافتن از فتنه های اخر الزمان است.

♥ادائ قسمتی از حقوق ان حضرت است، که ادائ حق هر صاحب حقی، واجب ترین امور است.

♥تعظیم خداوند و دین خداوند است.

♥حضرت صاحب الزمان (عج) در حق او دعا میکند.

به روزم منتظره حضورگرم شما هستم.
یاحق


سلام ممنون از دعتتون
واقعا حرفتون درسته همینه که میگن عبادت 70 ساله میتونه یه شبه خراب بشه ولی بنظرم برعکسش هم وجود داره و اون توبه هست  بخاطر همینه که میگن اگه کسی یه کار بد انجام داد فرداش به چشم یه گناهکار بهش نگاه نکین شاید همون شب توبه کرده باشه و راهش عوض شده باشه
همونطور که گفتین فاصله ای از سعادت تا شقاوت نیست
پاسخ:
علیک سلام
توبه هم از همین فاصله های سرنوشت سازه دیگه ...
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

بسیار عالی فرمودید ++++
فاصله های کمی که ممکن است روزی به پرتگاه های عمیقی مبدل شوند!

خداوندا چه قدر حواسم پرت شده که ریزه کاری های زندگیم در نظرم محو شده اند و زندگی چه قدر بدون این ظرافت های لطیفت بی معناست!

خداقوت ( تصویر هم جالب بود بسی)
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطفتتون.
دقیقن فاصله عرفان و دینداری همین قدا
توجه کردی بهش
(
همین قد توجه کنیم رفتیم قاطی بهجتیون ولی حیف هر چی اونا می گن ما نمی فهمیم
هر چی ما می گیم اینا نمی فهمن
پاسخ:
بله ...
سلام:
مطالبتونا خوندم و بسیار خوب و تلنگری است..
انشاالله موفق باشید..
یاعلی
سلام:
به روزیم با خط مشیمان..
....
"فشنگ من هم مداد من است"
medadjangi.ir
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۴ بربال پرواز
سلام
خیلییییییییییییییی عالی بود
به روزم تشریف بیارید
"مگه تو این کشور ازادی بیان وجودداره؟؟؟"
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۸ قافله ی صبر و بصیرت
سلام
با دانلود مداحی های هیئت محبان شهدا اراک بروز هستیم
با نظرات خود پیرامون مطلب فوق ، ما را خوشحال بفرمایید .
التماس دعا
یاعلی
عکی بیان کننده مطلبه دیگه!
هر دو اصلن فرعی وجود نداره!
پاسخ:
منظورشون همون "عکس" هست.
OK برادر.
سلام
چه عکس جالبی.
پاسخ:
عکس حاشیه است، متن رو بچسب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی