**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

این دادگاه کاملا رسمی است. لطفا قیام کنید  !!



متهم پرونده: رزمنده ی هشت سال دفاع مقدس.

 

اتهامات وارده: جانبازی، عشق به وطن، عشق به مملکت، عشق به حفاظت از ناموس، عشق به خاک،  عشق به خمینی،عشق به فرمانده، عشق به مردم، عشق به دین، عشق به دینداری، عشق به اهل بیت، عشق به ...

 

دادگاه رسیدگی: جامعه.

 

قاضی پرونده:  بعضی از افراد جامعه.

 

حکم صادره:

پس از بررسی های صورت گرفته و اثبات اتهامات درج شده در پرونده، این شخص، به بی توجهی، تحمل درد و رنج جانبازی، خانه نشینی، فراموش شدن توسط برخی مسئولین، و از همه مهمتر فراموش شدن توسط سایر افراد جامعه محکوم می گردد.

به علت سنگین بودن پرونده ی این شخص، دستور داده می شود که هر چه سریعتر تمامی عکس ها و اسامی این گونه افراد از سطح شهر جمع آوری شده و به جای آنها از تصاویر رونالدو، مسی، محمدرضا گلزار، مهناز افشار و سایر بازیگران و بازیکنان و هنرمندان و ... استفاده شود.


همراه داشتن تصویر این گونه اشخاص جرم تلقی شده و کسانی که مرتکب جرم مذکور شوند، به أشد مجازات تنبیه خواهند شد.


به کسانی که ما را در حذف نام و یاد این افراد یاری کنند، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه ی دستگاه های دولتی و غیر دولتی، موظف به اجرای کامل حکم صادر شده می باشند.


آن دسته از مراکز درمانی که به مداوای رایگان این افراد بپردازند، به جرم اسراف در بیت المال و حیف و میل کردن سرمایه های ملی، مجازات خواهند شد. و به این مراکز شدیدا توصیه می شود که بجای ارتکاب این گونه جرایم، سرمایه های خود را در جذب بازیکنان میلیاردی از سایر کشورها بکار بگیرند.

چرا که وظیفه ی ما، رشد فوتبال و بازیکنان آن است و در قبال متهمین این پرونده، هیچ گونه مسئولیتی متوجه ما نیست.



یک کلام، ختم کلام.


به واقعیت پیوستن این پرونده یعنی کم کاری من و تو، یعنی سستی و کم اهمیتی من و تو به قهرمانان اصلی داستان.

اگه دیر بجنبیم و از خودمون سستی به خرج بدیم، بالاخره یه روزی هم می رسه که چنین پرونده ای به واقعیت بپیونده.

پس هم هوشیار باشیم و هم دست به کار.


راستش این مطلب هم از اون مطلب هایی بود که کلی با خودم کلنجار رفتم تا اینکه اونو در معرض نمایش عموم قرار دادم.

نوشتن این مطلب وقتی به ذهنم خطور کرد که تصاویر وحشتناکی از زخم های یک جانباز رو دیدم.

به هر حال، من درد دلم رو گفتم، واقعا نمی دونم چکار می شه کرد یا اینکه اصلا متوجه منظورم شدید یا نه !!


به هر حال، گفتنِ جمله ی (زنده باد یاد و خاطره و نام رزمندگان) دردی رو دوا نمی کنه، فقط می تونه دردی رو بصورت موقت آروم کنه.

برای درمان درد باید دست به کار شد.


یـــــاعـــــلـــــی


موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
*** رک و راست ***

نظرات (۱۱۸)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۴۰ امیرحسین جهانفر
سلام علیکم ورحمه الله /وبلاگتون پراز حرفهایییه که جاشون تو دل وقلم وذهن خیلی ها خالی مونده سپاسگذارم
ان شا الله خداوند توفیق عنایت کنه .
این مطلبتونم سراسر درده درد حرفیه راست که تحملش سخته /خدانکنه در چنین دادگاهی حضور پیدا کنیم .
از مطلبتون استفاده کردم البته با ذکر منبع ان شا الله حلال کنید
والسلام علی من اتبع الهدی
حوصلشرو داشتی به وب منم سری بزنwww.keleka.mihanblig.com
پاسخ:
چششششششششششششششم
عالی بود.
ایشالا بتونیم سرباز خوبی برای جنگ نرم و آقا باشیم.....

پاسخ:
ایشالا
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۵ امام خوبی ها
در روز 18شهریور مجلس شورای ملی رژیم شاهد سخنرانی نمایندگانی بود که 
هیچ گاه سخنان آنان از هیچ رسانه ای پخش نشد.
.
.
.
http://emamekhobiha.blog.ir/post/8
سلام رزمنده خداقوت
واقعا کارتون حرف نداره خسته نباشید عـــــــــــالیه
بابت تاخیر زیادم معذرت میخوام سخت مشغول درسم و زندگی
تبادل لینک با بزرگواری چون شماباعث افتخاره
این افتخار نسیب ما میشه؟؟
با اجازه لینک شدید
یاعلی
الـلـهـم عـجـل لـولـیـک الـفـرج

باسلام

این مطلب رو جایی نوشته بودم و دیدم اینجا هم کاربرد داره.

با خوندن مطالبی که پدر شهیدی میاد از بچه اش میگه، یاد حرف پدرم میوفتم، که وقتی عموم شهید شد اینقدر این موضوع برای پدربزرگم سنگین بود که به پدر و عموهام گفته بود، اگه یه نفر دیگه از شما شهید یا کشته بشه من دیگه طاقت ندارم و خودم رو می کشم

.

شهید دادن به همین آسونیا هم نیست که بگی پسرش رفت و گفت خدا نگهدارش

.

وقتی پسرش میره، تمام وجودش میره، تمام عمرش میره، تمام لذت هاش میره

.

وخصوصا اینکه خدا گل های خوشبو رو برای خودش انتخاب میکنه

.

کسی که از نظر اخلاق، رفتار، کردار از همه جهت با بقیه تفاوت داره و خلق و خوی خدایی داره

.

کسی که بیشتر از بقیه مهر پدر و مادر رو جذب خودش کرده

.

این مطلب شما هم که در ابتدا از جانبازان گفتید، اینها هم وضعیتی بهتر ندارند و حتی میشه گفت سخت تر دارند.

یاعلی

. . .
پاسخ:
بله.
کاملا حق با شماست.
۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۶ حامد موذن فردوسی
فقط سکوت میکنم و برای آرش های کمانگیر حاضر در جامعه ام اشک می ریزم!
چنان بی لیاقتم که این افسانه ها را با چشم میبینم ولی به افسانه آرش افتخار میکنم.
شهدا شرمنده ام
پاسخ:
ما هم شرمنده ایم.
زمین باید بهشتی داشته باشد!
این جا بمانید...
سلام...نوشتتون یه تلخی خاصی داشت...راست راست بود...مثل بقیه ی حرفاتون...
نمیدونم اگه جای اونا بودم  حاضر بودم یه دیقه اون همه دردو تحمل کنم؟ماه رمضون امسال شبکه4 یه برنامه ی خیلی جالبی گذاشته بود به نام داغ عشق که به خونه یا آسایشگاه جانبازا می رفت و باهاشون صحبت می کرد...که فکر می کنم مخاطب خیلی کمی داشت...همه جذب جلب توجهای مثلا خاص ماه عسل و بقیه برنامه ها می شدن...کاش مردم برنامه ی داغ عشقو می دیدن و حرفای جانبازارو میشنیدن...کاش درد کشیدناشونو می دیدن...که حالا انقدر راحت حاضر به فراموش کردن آرماناشون نشن...
راستی لینکید
یا علی
پاسخ:
البته باید بگم که هنوز جای امیدواری بسیار است.
اونقدرا هم  اوضاع بد نشده.

خدا هممون رو هدایت کنه.
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ جلال الدین
اره خب توجیحه نمیشه استدلال تلقی کرد 

۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۳ جلال الدین
کلمه سه نوع اسم و فعل و حرف
فعل در اصل مبنی ولی در قسمی از افعال که مضارع میشه بر خلاف اصل که معرب (البته اینم دلیل داره چرا معربه )  در صیغه 6 و 12 یه نون هست که این از مشخصات فعل و اصل در فعل مبنی بودن و نون با یفعل ( که یفعل معربه ) ترکیب شده
شده و یه قاعده هس میگه اذا تعرضا تساقطا و یرد الی الاصل
چون مبنی و معرب در تعارضن در ضیغه 6 و 12 اون وقت باعث میشه مبنی باشه
البته ببخشین خودم که حس میکنم خوب نگفتم اگه گفتاری بود راحت میتونستم بگم
سلام.
دست و پنجه شما درد نکنه. قلمتان پاینده باد.
۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۴ جلال الدین
سلام نه بابا چرا قهر کنم دیگه چون فرداش کلاس داشتم از نت زود رفتم
جوابش پیدا کردم
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

با کوتاه نوشتی از فراق در خدمتم.

یا علی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥♥♥ــــــــــــــــــــــــــــــم حتــــــــــما بیـــــایید

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
پاسخ:
چشم
من از شما می پرسم
ما چکار کنیم؟
(به قول آن مرد که رفت!)
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۶ مهدی (ظهور آقا)
سلام
ممنون که به ما سر زدید
بدا به حال غیرت ما.این غیرت جانبازا و شهدا بوده.الان معنی غیرت عوض شده.غیرت یعنی ناموست آرایش کنه و لباسای روشنفکری تنش کنه و بیاریش تو خیابون تا همه ببینن.
به امید ظهور یوسف زهرا (س)
یا علی مدد
پاسخ:
به امید ظهورش ...
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
گفت: که چی؟ هی جانباز جانباز ، شهید شهید! میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که! گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد! گفت:کی؟!! گفتم:همون که تو نداریش! گفت:من ندارم؟! چی رو؟! .... .. .. . گفتم: غیرت!!

سلام
بسی زیبا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
کامن شما هم بسی زیبا بود.
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۰ کیانا و شکیبا
سلام رک و راست جان.
نمیای سر بزنی؟
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ پـرنـسس مـریـم
آپم ... با  "مصاحبه ی سیاهــ "  + " ســوال " 

بدو بیا ..
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ محمد باقر کمالی
سلام 
بسیار زیبا
بروزیم 
یاعلی
سلام ...
من اومدم ...
در جواب ب کامنتتون باید بگم ، سعی میکنم ب شما حتما سر بزنم ، اما دیر ب دیر !!!
راسی عموم جانبازه ، ی سری ترکش و این جور چیزا تو بدنشه ، شیمیایی هم هس !!
ب خاطر اینا ی تومر بدخیم در آورده و هی باید بره عمل کنه !!
ازتون میخوام لطفا واسش دعا کنید ...
ممنون
یاعلی
التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام
خدا انشاء الله به همه ی مریضا سلامتی عطا کنه.
الهی آمین
سلام
خوب نوشتید ولی بهترم میشد بنویسید!
همیشه در این زمینه ها افراط و تفریط(منظورم فقط در نوشته هست)هست!منظورم این نیست که اینگونه نیست و شما شلوغش کرده اید منظورم این است که میشود غیر از این زبان تند و محکوم کننده هم حرف زد و اتفاقا گوش شنوای بیشتری هم پیدا کرد...
به هر حال ممنون

پاسخ:
علیک سلام
نمیدونم. شاید حق با شما باشه.
یاعلی
سلام اپم یا علی
سلام.
با دست نوشته ای جدید بروزم...
خوشحال میشم تشریف بیارید...

سلام

رک وراست حقیقت راگفتید امان ازفراموشی شهدای زنده

۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۲ مرتضی فیاضی
سلام
به روزم با (یک مذاکره ، هزار نگرانی)
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۱ غریبه غریب
مرسی ممنون

بروزم
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۱ پـرنـسس مـریـم
سلام دوست خـــوبم .. بروزم با مصاحبه ی یکی دیگه از کاربران..

سریع خودتو برسون ..
سلام ممنون از اینکه خبرم کردید
واقعا حرفاتون عین حقیقت بود چیزایی رو آدم توی مملکت میبینه که بعضی وقتا اشکش درمیاد دختر بچه ها و پسر بچه های طفل معصومی که از وقتی ب دنیا اومدن پدراشونو روی ویلچر دیدن و آرزوی یه پارک و گردش رفتن با باباشون روی دلشون میمونه ولی وقتی نوبت به دانشگاه میرسه و یه سهمیه براشون در نظر میگیرن داد مردم در میاد یعنی بچه های جانباز و ایثارگر ما اینقدر از این مملکت سهم ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش یکم
فقط یکم درکمون بالاتر میرفت
پاسخ:
سلام
ممنون که اومدید.
ای کاش به قول شما یه کمی درک ما بالا تر می رفت. 
البته ناگفته نماند که الآن وضعیت مناسبی داریم ولی ایکاش وضعیت خیلی خیلی بهتری داشته باشیم.
یاعلی
سلام علیکم

یه مطلب جالب 

منتظر حضورتم 

****************

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ یک پسر مجرد
دست ما داره هر روز کوتاه تر از قبل میشه و هر لحظه به مرگ نزدیک تریم ...
و در قبال جانبازان و آزادگان و رزمندگان چه کردیم؟؟؟
+ اول از همه از خودم می پرسم/
پاسخ:
این سوالو از من هم بپرسی جوابی ندارم...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ روح القدس
سلام و نور
جالب بود...
دوست داشتید به خرابه ام سری بزنید
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۳ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
پس فکر کنم من رو هم بازداشت کنن!
متاسفانه زمینه‌های سیاسی جنگ و تاثیر دفاعمون در عرصه‌ی بین الملل رو برای کسی نگفتیم و الآن خیلی‌ها این ذهنیت رو دارن که "آیا با عراقی 8 سال درگیر جنگ بودیم که به راحتی با حمله‌ی نظامی آمریکا وضعیت امروز رو دارن؟" خیلی کم‌کاری کردیم...
پاسخ:
علیک سلام
کم کاری که همیشه بوده، ولی باید تلاشمون رو بکنیم که برداشته بشه. کم کاری رو عرض می کنم.
به امید بیداری خودمون، خودشون و همشون.
یاعلی
این درد نه سامان پزیرد.
پاسخ:
اتفاقا باید کاری کرد که سامان پذیرد...
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم 

حقا که مثل همیشه خوب گفتید!
توی این هفته دفاع مقدسی خوب زدید به خال!
چه قدر یادمون رفته بعضی چیزهارو بعضی عزیزان رو بعضی بزرگواری ها رو که اگه الان اینجا آروم و ساکت و گُلُ بُلبُله یک عده تمام وجودشون رو گذاشتند و رفتند یک عده یک بخشی شون رو گذاشتند و رفتند!
هنوز معنای دِینی که به گردنمون دارن چه اونایی که موندن چه اوناییشون که کبوتر شدند نفهمیدیم!
اون از فیلم ساختن ها ، اون از برنامه های فاخر هفته دفاع مقدس ، اون از برنامه هایی که برای رسیدگی به جانبازان و ... چیده شده ، اون از غفلت توی کارهای فرهنگی ، اون از خواب بودن مسئولین ، هفته دفاع مقدسه اومدن به هر نماینده یه گل و یه چفیه دادن نمیدونم این برنامه به کدوم قسمت درد شهدا و خانواده هاشون میپردازه ، این که فقط توی این بازه زمانی عکس شهدا رو میزنیم به هزار و یه جای توی شهر و بعدشم هیچ ، این که از زیر بار مسئولیت های ریز و درشت مون شونه خالی میکنیم (شهدا توی همه کارهاشون ممتاز بودن) ، این که یادمون میره شهید حقیقتا زنده هست و ... 

چه قدر جنگ این ها رو مرد بار آورده که هنوزم که هنوزه لبخند میزنند خم به ابرو نمیارن!
سبک زندگی هاشون باید الگو باشه!

خداقوت مطلب زیبا و دلنشین تان
یاعلی(صلوات برای فرج)
عذر خواهی بابت تاخیر زیادم
پاسخ:
علیکم السلام
نظر شما هم خیلی جالب و به جا بود.
حق با شماست.

موفق باشید.
یاعلی

سلام بر رک وراست

چن روز کم پیدایین!!!!!!!!

ان شاالله خیر

گفتم واسه عرض ادب برسم خدمتتون..

یاعلی مددی

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ پـرنـسس مـریـم
شما بگو که رک و راستی .. خواهرای بزرگ تر زور نمیگن ؟؟! انصافا من ویژگی ته تغاری ها رو دارم؟ من لوسم یعنی؟؟
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۱ پـرنـسس مـریـم
سلام داداش .. مرسی که اومدی.. دیشب وقت نکردم خبر کنم!

هرکس یه دید و نگرشی داره ، یکی اهل مشورت یکی اعتقاد داره نباید فکرش رو بخونن! این تضادها هست اما باوجود این همه ، سازش وجود داره ..
هرکاری هم که بکنیم نمیتوانیم ذره ای از آن ایثار را جبران کنیم. ایشان با خدایشان معامله کرده اند و اجرشان نزد پروردگارشان است...
پاسخ:
دقیقا همینطوره ...
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۸ جانم حسن(ع)

سلام

پر مغز و زیبا

اجرکم عندالله

پاسخ:
علیک سلام
ممنون
بیا به جرم عاشقی بکش منو نرو
نگا کن این تن نحیف و زار و خسته رو
تو رو به جون خاطرات خوبمون بمون
تو رو به جون خاطرات تلخمون نرو
بیا و راحتم کن از نگاه آدما
بذار بگیره دامنم رو رو آه آدما
بگو چرا باید بسوزه لحظه های من
به خاطر نگاه اشتباه آدما
برای آخرین نفس بخون ترانه ای
که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای
حامد زمانی

فقط شرمندگی برای ما مونده، گاهی فکر میکنم که توی این زمونه تشخیص جبهه حق واقعا سختره!!!
پاسخ:
...
۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۳ بهشت جوانان...

سلام داداش..

نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟

۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۰ خواهر سمیرا
سلام خدمت شما برادر بزرگوار
از دعوت شما کمال تشکر رادارم
خیلی مطلب زیبایی بود کاملا درست است حق کاملا با شماست اگر همین طوری پیش برویم  همین اتفاقات می افتد ما ناید بگذاریم که بیش از این شرمنده ی شهدا وجانبازان عزیز کشورمان شویم هر چند ما نمی توانیم محبت های ان ها را تا اخر عمرمان جبران کنیم اما نباید بگذاریم که این انسان ها که نه فرشته های کشورمان از یاد ها بروندعکس های بسیار زیبایی را استفاده کرده اید خیلی دلم را به درد اورد
ممنون از حضورگرمتان بازهم منتظره نظرات بعدی شما هستم
در ضمن من خواهر هستم نه برادر
منتظتان هستم
یاحق
پاسخ:
علیک سلام خدمت شما خواهر بزرگوار.
ممنون از لطف شما.
یاعلی
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ بهشت جوانان...

سلام اخوی...

وقت کردی یه سر بیا طرف ما خوشحال میشیم

اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم...

سلام.
ممنون از حضورتون...
و مرسی از نظرتون!حرفتون کاملا درسته اما منظورم از سادگی دوربودن از تجمل های الکی بود!
در هرصورت مرسی از نظر رک و راستتون!
لحظه هاتون آسمونی...
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۶ سید مرتضی
سلام و درود خدا بر همه ی شهدا و رزمندگان...
خوشابحالتان و بدا به حال ما...
پاسخ:
واقعا هم خوشحا به حالشان.
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۰ دکتر شهید مصطفی چمران
سلام علیکم این از بدبحتی ما حساب میشه که قهرمانای داستان خودمونو فراموش می کنیم
از بد روزگاره که منه جوون برای اینکه قهرمانمو بشناسم باید از کل سال فقط تو هفته بسیج یا دفاع مقدس تو تلوزیون قهرمان کشورمو بشناسم اونم با فیلمای تکراری ولی جذاب
ولی هرباری که مستندی به قدامت روایت فتح می بینم آن حس قهرمانی و ارزشی درونم تقویت میشه چراکه فکر میکنم این روایت ها بدون نفسانیت و خودبینی ساخته شده است.


ان الله لایضیع اجر المحسنین....
پاسخ:
دقیقا .
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۶ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
داداگاه رسمیست ...
قابل تأمل بودو حرف دل ...
قلمتون استوار ...
یازهراس
پاسخ:
حضور شما هم استوار.

یاعلی
سلام.
آپم...
خوشحال میشم تشریف بیارین! (:
سلاااااااااااااام واقعا پست زیبا و در عین حال غم انگیزی بود :(
درضمن بخاطر حضورتون در وبم ممنونم اگر نظر هم نمیدادین
جز فرشته های مهربون محسوب میشدین...
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از اینکه ما رو جزء فرشته های مهربون به حساب میارید.
یاعلی
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۳ یگانه مهاجر
سلام
من اولین باره که به این وبلاگ میام البته به دعوت خودتون
تبریک میگم بسیار عالیه

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطف شما و از اینکه دعوت ما رو قبول کردید.
یاعلی
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۸ سید گمنام
هیهات..

الهی

در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد

ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد . . .

۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۹ هوای حوصله

به نام سلام

جالب بود !

دادگاهیه که هر روز و هر ثانیه با دیدن " کم کاری های مسئولینی که نام شهدا رو یدک می کشند " در ذهن خیلیا اتفاق میفته !

ای کاش روزی نباشه که کارهای یه عده - نام شهدا رو خراب کنه ! چون تو کشور ماست که بهشون شهدا یا جانباز میگن . تو کشورهای غربی به اینجور افراد میگن  hero ! یا ابر قهرمان !

ای کاش روزی نباشه ما فرا قهرمان ها مون که خاطرات یکی از اونها - مثل نور الدین پسر ایران یا پایی که جا ماند - به اندازه تمام رشادت های قهرمان های خارجی است رو از بین نبریم . اون هم با رفتارهای خودمون یا ندرتا بستگانشون !

دست و پا بسته گفتم ولی گفتم ! و ما یتذکر الا اولو الالباب !

و در آخر بقول امام : شهید نظر می کند به وجه الله ! اگر نام همه ی شهدا هم از بین بره باز هم هیچ نفعی یا ضرری به شهید نداره . چون اون محبوب خداست ! بلکه تنها ضربه اش رو ما میخوریم که فرهنگ شهادت - فرهنگ تلاش - فرهنگ عشق از بین میره ! بقول استاد قرائتی - ما اگه تمام خونه هامون پشت به خورشید هم باشه بازم برا خورشید فرقی نداره ! اما اونوقت ما تو سرما میمیریم !

موفق باشید / یاعلی

پاسخ:
عرض کنم این کلام آقای قرائتی که حضرتعالی بهش اشاره کردین فوق العاده زیبا و به جا بود.
کلام ایشون و همچنین نظر شما خیلی عالی بودن.
یاعلی
سلام...عالی بود...سایه ولایت بر سرتان مستداااام
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از دعای بسیار زیباتون.
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۶:۳۶ زهرا رستگار

 ای دل آشـوبان زخـوف و اضطــراب؛
چرخد از خـون شـما، هفـت آسیـاب؛

در کجــا بـودید وقتـی جنـگ بـود؟؟
عرصـه بر شیــران عالـم تنـگ بود؟


پاسخ:
شعر بسیار زیبایی بود.
ممنون
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ محمدمسعود رحمانی
بروزم
با مطلبی به نام
جهنم آباد اهواز

۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۱:۲۷ امیرابوالفضل علوی
احسنت برادر..
بسیار زیبا بیان کردید..
در پناه حق..
پاسخ:
ممنون برادر
یاعلی
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۱ کوهنورد خسته دل
علی یارتون
پاسخ:
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۸ جلال الدین
پایه دو
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۷ کوهنورد خسته دل
سلام خواهرم
ممنونم از اینکه منو متوجه اشتباه کلمه ایم کردید...
وبلاگ خوبی دارید خوش حال میشم باز هم بهم سربزنید تا از نظرات ارزشمندتون استفاده کنم
نوشتتون فوف العاده بود بی رودر بایستی
التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام
خواهر؟؟؟     من برادر هستم نه خواهر!!!
عیبی نداره. اشتباه می شه دیگه.
ممنون از نظر لطفتون.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۶ جلال الدین
سلام
از این همه کار چرا خود کشی رک و راست بگو ببینم چرا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
علیکم السلام و رحمة الله
بخاطر همینکه الآن اومدید وبلاگم ولی درباره ی مطلبم نظر ندادید.!!
بی رودربایستی وبلاگ و نوشته های شما واقعا بی نظیره...
با افتخار لینک شدین!
سلام.
خیلی پست فوق العاده ای بود...
ایشالله خدا بهمون کمک کنه رهرو راهشون باشیم...
این هایادگارهای هشت سال دفاع مقدس هستن واقعا ما یه وقتایی خیلی نسبت بهشون بی معرفت میشیم...
جز شرمندگی چیزی ندارم...
فقط خداکنه با عملمون نذاریم هیچوقت چنین پرونده ای به حقیقت بپیونده!
لحظه هاتون آسمونی
یاعلی

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطفتون.
ان شاء الله که چنین پرونده ای هیچ موقع به حقیقت نخواهد پیوست.
البته امیدواریم.

یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۵ کیانا و شکیبا
سلام دوست عزیز از وبت خوشم اومد خوشحال میشم به وب ما هم بیای 
چیزی برای گفتن نیست جز سکوت و شرم
انشالله عامل راهشون باشیم ...
پاسخ:
ان شاء الله
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۵ شهرام کافی
با سلام مجدد
عزیز ارجمند، سوءتفاهم نشود. وبلاگی با عنوان «پاورقی» متعلق به عزیزی به نام حمید اسماعیل زاده است.
کامنتی آن جا گذاشتم و جناب عالی نظر مرا در تاریخ 1/7/92 به طریقی تأیید فرمودید.
همین بود و دیگر هیچ .... رک و راست عرض شد. والسلام.
امیدوارم پوزش حقیر را پذیرا باشید.
در پناه حق، پیوسته شاد و پیروز و سربلند باشید.
یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
من فقط یه سوال دوستانه پرسیدم، گله و شکایتی نکردم که عذرخواهی نیاز باشه.
گرفتم قضیه چی بود!

یاعلی
سلام
واقعا ممنون از مطالب زیبا و ابتکاریتون.
حضور این وبلاگ ها در اینترنت ضروری است.
خوش حال می شوم تبادل لینک کنیم.
با علی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۱ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
به سلامتی ایران ومردمش
نه واس خاطراینکه هنرپیششونه یااگه دانش به ثریاباشه بازم بش میرسن
نه واسه مهون نوازیش نه واسه تک بودنش
واس خاطرهشت سال دفاع مقدسشون
چون یه تنه دهن بیشترکشورای دنیاروسرویس کردن:))
لایک=زنده بادایران
پاسخ:
زنده باد ایران
زنده باد ایرانی .
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۱ میــرزا حکیـم
باسلام و عرض ادب..
نوشته، محتوی حقیقتی تلخ و تنگری شیرین بود !! نظرات را هم خواندم، و واقعا مظلومیت بخش کوچکی از سختی های این عزیزان است..
با وجود اینکه حدود 30 سال از دفاع مقدس میگذرد اما هنوز برخی از قهرمانان این واقعه مقابل چشمانمان اند و حتی باگذشت این همه زمان پیکـــر برخی شهــدا به کشور آورده میشوند..  در عجبم بادیدن اینها چرا بی تفاوتیم و بقول شما کم کاری میکنیم.. تا وقتی هستند قدرنشناسیم، زمانی که نیستند قدرمیشناسیم (شاید..)

خدا قوت، یاحق/
پاسخ:
علیک سلام
واقعا همین طوره که شما می فرمایید.
وقتی آدمی رو از دست می دیم، تازه یادمون می افته که باید ازش قدردانی کنیم.

یاعلی
کامنتا رو خوندم
خوب دیگه حرف نمی مونه
باید گفت فوق العاده بود (همین طور که همه اذعان داشتن بهش )
نگاهی جدید به موضوع و بررسی عمق فاجعه
بله امروز هم خیلی ها چرندیاتی درباره دفاع مقدس (البته با به کار بردن لفظ جنگ) می گن ، مهم نیست بذار بگن و بمیرن
من چشم روشنه به آینده
ما ریزش داشتیم ولی رویش ها داشتیم
بله حیف کم کاری می کنیم
ولی با همه این توصیفات اینقد مسییر روشن هست که حد نداره
این مملکت جوون های خیلی خوبی تربیت کرده خیلی خوب
هر چند خودشون بگن بدن
پاسخ:
سلام آقای دوست.
چطوری برادر؟
به امید رویش های فراوان دیگر. ان شاء الله.


یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۰ پسرکه تنها
سلام ممنون سر زدی

سرد است …
نیمکتی تنها در پارک نشسته است ، من تنها بر نیمکت و تو تنها در من …
میبینی ؟ چه در همیم و تنها ؟
پاسخ:
علیک سلام
بله، با هم ولی تنها ...
سلام
دقیقا...
از وقتی همسر یه فرزند شهید شدم میفهمم...
اما نوشته هات خیلی طولانی میشن خوشم نمیاد.
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون.    تلاشم رو می کنم مطالبم کوتاه بشن.  ممنون از تذکرتون.       یاعلی
سلام.ای کاش بتونیم فقط ی لحظه نه بیشتر فقط ی لحظه درک کنیم این وضعیتشون رو که یکی شیمیایی یکی دست نداره یکی دست داره ولی تیکه پاره و داغون یکی پای مصنوعی یکی موجی یکی نابینا یکی یکی یکی.... ای خدا لیاقت درک شهید و شهادت رو به ما هم هدیه بده.آمین
پاسخ:
درک شهید و شهادت و جانباز و جانبازی لیاقت می خواد که امیدوارم کسبش کنیم.         یاعلی
سلام اپم
اصلا بعضی وقتها میخوام درقبال همه ی نامردی هایی که در حقشون  میشه فقط آدمی باشم که از من دلگیر نباشن...
شوخی که نیست...
پاسخ:
بله . حق با شماست. شوخی که نیست ...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ شهرام کافی

سلام، عزیز ارجمند، رک و راست(پاورقی عزیز)

 

با خاطرۀ «مثل دریا... »

منتظر و مشتاق نظرات شما خوبانم.

سلام خوب بود
پاسخ:
ممنون
خیلی خیلی ممنون
باافتخارلینک شدید
سلام.بی فایده ست ما وضعمون خراب تر از این حرفاست.
اون مطلب در مورد قالب وبلاگ بود که دوستان خواستند عوضش کنم من یک شب عوض کردم ولی قبل از اینکه کسی ببینه دوباره همون اولی رو گذاشتم
پاسخ:
علیک سلام
اتفاقا بی فایده نیست. اگه درست و حسابی تلاشمون رو بکنیم، شدنیه.
یاعلی
هشدار و تذکر خوبی بود...
إن شاء الله که فقط نشنویم و نخونیم
خود ماها
چند بار شده که سر بزنیم آسایشگاه جانبازان؟؟؟؟؟؟
چند بار شده بریم دستبوسی یه مادر شهید؟؟؟؟
کی شده از شهدای زندمون خودمون تقدیر کنیم؟؟؟؟؟
خودمون نشستیم و خودمون را به یه جمله که ما دستمون به جایی بند نیست خودمون را قانع میکنیم
آیا این موارد نیاز به این داره که دستمون بند باشه جایی؟!!!
پاسخ:
ممنون.
کاملا درست می فرمایید.
انشا ءالله به خوبی از شرمندگی این عزیزان در بیایم.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۸ ارحم الرحماء
اگر زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی این عزیزان هم در جامعه و هم در جانمان باشد خدا میداند که چه آثار پربرکتی برایمان خواهد داشت ....

خدا توفیق بدهد ب همه مان .
ان شاالله تعالی
پاسخ:
حق با شماست. به جمله و مطلب خوبی اشاره کردید.
انشاء الله
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۲ زینت زن=حفظ حجاب

عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لبهای تشنه سینه چاک


من از اهالی دیار عشقم من از قبیله و تبار عشقم

هنوزم از دم امام امت هلاک عشق و بی قرار عشقم


عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لبهای تشنه سینه چاک


منم که جا موندم از شهادت به حق قرآن و حق عترت

امید من اینه که با ولایت چه رونقی شده به کار عشقم


عشق یعنی یه جوون یه جوون بی نام و نشون

عشق یعنی یه نماز با وضو گرفتن توی خون


عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لبهای تشنه سینه چاک


به یاد صوت اذان اکبر به یاد ظهر و نماز دلبر

به یاد تسلیم امر داور غلام پروردگار عشقم


عشق یعنی یه پدر که شب ها بیداره تا سحر

عشق یعنی یه خبر خبر یه مفقود الاثر


عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لبهای تشنه سینه چاک


گرفته دل هوای کربلا رو بیا ببین به روی نی سرا رو

آتیش گرفت دامن خیمه ها رو منم اسیر یادگار عشقم


عشق یعنی یه پیام تا بقیة الله و قیام

عشق یعنی یه کلام پا به پای فرزند امام


عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لبهای تشنه سینه چاک

 



۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۵ مهنافاطمی

سلام

فوق العاده جالب و بی نظیر بود.

ممنون از تذکر بجا و مفیدتون

انشاالله با پیروی از امر ولی و پشتیبانی از نائب امام زمان (عج) ، بتونیم در برابر امام و شهدا سربلند باشیم و شرمنده آنها نشویم

اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ امامنا قائدنا امام خامنه ای

یاعلی

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما.
ان شاء الله.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۳ رایحه خوش اندیشه
باسلام
مطلب بسیار زیبایی بود.
وقتی بعضی از دولتمندها کاری دارن می کنند که جانبازان و شهدا ، حتی دفاع مقدس فراموش بشه چه انتظاری باید داشت.
فقط در مواقع ضروری استفاده ابزاری ازشون می کنند. که وصفشون باید گفت:
بزدلانی کز هراس ابتر شدن از بسیجی ها بسیجی تر شدن
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما.
راستش نظر خاصی راجع به این خط آخر نظرتون ندارم.

یاعلی
عالیه
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۱ پـرنـسس مـریـم
چی شده کاربرانم اینجوری شدن ؟ دیشب هم بچه های خیلی تو خودشون بودن .. 

انگار من مشکل دارم.. چون دلشون نمیخاد با من هم کلام بشن.. سوال می پرسم هم جواب سربالا میدن ..

مشکلی نیست راحت باشید. 
پاسخ:
نمی دونم.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ پـرنـسس مـریـم
کار خودتون رو راحت کردید به همه 7 میدید !! یه دلیلی داره که 3 پونیت کم کردین!
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۸ پـرنـسس مـریـم
سلام .. با عنوان " مصاحبه با علی ارزان پور " بـروزم .. 

جواب های جالب و خاصی دادن ! پیشنهاد میکنم حتما بیا.. / امتیاز فراموش نشه..!
پاسخ:
چشم
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۵ سمیه ناصری
درود بر شما......حق مطلب رو ادا کردید
چند روز پیش  از تلویزیون یه برنامه داشت پخش میشد نمیدونم دقیق کجا بود و کی بود داشتم صدا رو میشنیدم
حرف از یه کتاب بود..دکتری که دیپلم نداشت.....
ماجرای یه دکتری بود که سالهای جوانی در جنگ حضور داشته و بعد از جنگ به منظور احترام و ارزشی که برای رزمنده بودن در کشورشون قائل شده بودن اجازه تحصیل در دانشگاه رو بهشون داده بودن
و این اقای دکتر هم بدون این که قبلش مدرک تحصیلی دپیلم رو داشته باشه وارد دانشگاه شده بود و مراتب عالی رو طی کرده بود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حرف این بود که چرا کشور هایی که حرفی از اسلام در بین احکام اجرایی و حکومتیشون نیست اینقد برای جانبازان و رزمنده های سال های جنگشون ارزش قائلند و اونوقت کشوری مثل کشور ما با احکام اسلامی
با اون همه سفارشی که در اسلام برای شهدا رزمندگان و جانبازان شده
این روزها شاهد خیلی رفتارا و ناملایمتی ها  هستیم نسبت به این عزیزان که آرامش امروزمون رو مدئونشونیم
چرا واقعا چرا؟؟؟
پاسخ:
عجب ...!!!
نمی دونم چرا ولی تمام تلاشمون رو می کنیم که بتونیم یاد و نام و خاطره و راهشون رو زنده نگه داریم.
ان شاء الله
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

الحق که این روزها با این عزیزان اینطور برخورد میشه

عده ای کنج اسایشگاه

انها هم که در جوار محبت خانواده اند از لطف بی اندازه ی مسئولان محرومند...

الله اکبر که مشتی رند چنین گوهران گران بهایی را فراموش کرده اند.

----------------------------------------------------------------------------------------------

نظری رو حذف نکردم.نظرات وبگاه من هم که بدون تایید نمایش داده میشه.

مطلع نیستم

یا علی

پاسخ:
علیک سلام
الحق که حق با شماست.
ولی باید کاری کرد که این رویه ی نامناسب تغییر کنه.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۹ حسن امکانی
سلام!
لطفا ما رو با نام: شبکه اینترنتی کلوب لینک کنید و بگید تا با چه نامی لینکتون کنم...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۸ پـرنـسس مـریـم
چرا کامنتم رو پاک کردید؟ محتواش در شان وبلاگتون نبود؟
پاسخ:
راستش یادم نیست چی نوشته بودید!!!
شاید هم اشتباها پاک کرده باشم.
نظرتون رو دوباره بذارید.
یاعلی
بعله خوندم خیلی زیبا نوشتید:)
آدم وقتی میخونه لذت میبره:)
خداوند پشت و پناه شما باشد.
پاسخ:
یاعلی
ممنون از پست زیبا و به جاتون...

یاعلی
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۳ سیدحسن نبی زاده
سلام احسنتتتتتتتتتتتتتت خیلی خوب نوشتید خدا قوت واقعا ایثار گرا جانبازها خانواده شهدا اسرا واقعا به گردن ما حق دارند
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطفتون.
واقعا این عزیزان در دنیای حقیقی به گردن ما حق دارند.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۹ پـرنـسس مـریـم
ای کاش ما یادمون بمونه ارزش هایی رو که به خاطر شهید و جانباز و ایثارگر دادیم .. 

نه در دنیای مجازی ، بلکه در دنیای حقیقی ..
پاسخ:
ای کاش ...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۲ ساره پورحسابی
ههه
خنده تلخ من....
بسیار عالی
احسنت
پاسخ:
ای کاش از این اتفاقات توی سرزمینمون رخ نده ...
ایشا لله.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــــ
شهدا شرمنده امـــــــ ....
هیچ کار نکرده ام بماند ...
دلتان را شکستم ...
برای دوستانتان مرحم نشدم بماند ...
نمک شده ام روی زخم هایشان ...
یازهراکربـــ بلاانشاالله
پاسخ:
علیک سلام
دل صاف و بی ریایی دارید.
خدا خیرتون بده.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۹ دختر پاییز
سلام پست زیبایی بود علاوه بر زیبایی خیلی تکان دهنده بود متاسفانه مردم رو محکوم می کنیم درحالیکه مردم خود ما هستیم هیچ حقی پایمال نخواهد شد خالقی هست که حق ستانه
پاسخ:
حق با شماست.
این پست رو قبل از اینکه در معرض نمایش عموم قرار بدم، شش هفت بار خودم خوندمش تا بلکه ملکه ی ذهنم بشه و این عزیزان رو فراموش نکنم.
یاعلی
اقا خسته نباشید......از خدا میخوام بهتون نیرویی بیش از قبل عطا بفرمایید تا جلوشون بایستید.......
گاهی برخی از ادما رو باید هول داد...تا پای ارمان هاشون وایستن........
یاعلی
پاسخ:
شما هم خسته نباشید.
ما که تا آخرین نفس پای آرمان هایمان ایستاده ایم.
یاعلی
پست عالیی بود
پاسخ:
ممنونم برادر
سلام واقعا زیبا واموزنده بود راستی با افتخار لینک شدید
پاسخ:
علیک سلام
ممنون
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۶ ✘خـادم المهدی✘
طیب الله

عالی بود
پاسخ:
یاعلی

۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۶ زهرا _الف_
راستی جناب لینک شدین...

۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۵ زهرا _الف_
خدا اون روز رو نیاره ...
همین که این موضوع به ذهن شما خطور کرده پس باید قبل از اینا به ذهن خیلیای دیگه رسیده باشه ...
پس باید خیلی مراقب بود...

کوران پست فطرت همیشه در جوامع گوناگون بوده اند
و حال اینان به نظاره نشسته اند تا این پرونده به واقعیت دچار شود

خدا نکند.....

یاعلی
پاسخ:
ما هم می گیم اگه تلاش کنیم، چنین روزی رو نخواهیم دید.
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۰ محمد حسین خانی کوثرخیزی
:(
خداقوت
پاسخ:
یاعلی
سلام
خیلی جالب بود .متاسفانه جامعه ما خیلی راحت تسلیم جنگ نرم با کشورهای دیگه شد .ما باختیم یه انقلاب دیگه لازم داریم
پاسخ:
علیک سلام
خب نباید تسلیم جنگ نرم شد.
البته یه انقلاب درونی...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۱۳ فدایی زینب...
اللهم عجل لولیک الفرج...
خدایا این مردان دردی را می کشند که اسایش ما را تامین کرد
خدایا این مردان دستی را دادند که دست استکبار را کوتاه کرد
خدایا این مردان شرافت را معنی کردند
خدایا این مردان بزرگی را معنی کردند
این مردان کربلا را باز افرینی کردند
خدایا ذهن های کوچک ما گنجایش بزرگی انها را ندارد
به دادمان برس
قبل از اینکه بپوسیم
پاسخ:
دعاهای بسیار زیبایی بودن.
ممنون.
راجع به پستتون باید بگم که بسیار عالی بود...
کاش قدر جانبازا رو ما جوونا بیشتر بدونیم تا اونایی که بهشون میگن بچه های بالا و بقیه....ازمون الگو بگیرن...
ماکه جنگ ندیدیم..ولی کاش جانبازامون رو بیشتر می پاییدیم......
یاعلی
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
واقعا ای کاش می شد ...
سلام
اقا شما به شوخی گفتید....ولی من واستادم دم در از هیچیم نمیترسم....وچون خدا پشتمه مطمئنا پیروز میشم......


یاعلی

سلامـــــــــ بر رک و راست

 

 

الان چی باید بگم!!!!!!!!!!!

احسنت

ایول

حرف نداشت مثل همیشه...

 

اما میدونستی اون متهما عاشق چنین حکمایین!!!!!!

 

آخه همچین دستشون پر میشه.....اون حکمه رو ور میدارن میبرن پیش مسؤل بالاتر...اونم پدر در میاره...

 

بعد اون قاضیا میمونن و

 

نگاه خدا و حضرت اربابــــــــ

 

 

پاسخ:
علیک سلام
دیدگاه خیلی خیلی جالبی داشتید.
ممنون.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۷:۰۵ قانونمدار
Salam
آفرین.
آفرین.
توی هفته ی دفاع مقدس، واقعا تذکر به جایی بود.
اینها واقعا مظلومند.
با خوندن این پست شما واقعا شرمنده شدم.
رزمندگان، شرمنده ایم.
خدافظ

پاسخ:
علیک سلام
برای آقای احمدی هم نوشتم که مظلومیت تنها بخش خیلی کوچکی از سختی هاییه که این عزیزان دارن تحمل می کنن.!!
ممنون از لطف شما
یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۷:۰۲ علی احمدی
سلام
فوق العاده فوق العاده هشدار دهنده و زیبا نوشتید.
واقعا این قشر از جامعه بهشون ظلم شده و میشه.
واقعا چرا باید اینطوری باشه؟

پست های شما همیشه بیدار کننده و آگاه کننده است.
خواهشا همین رویه رو ادامه بدید.
از اینکه این نکات مهم رو به ما تذکر دادی خیلی ممنون.
همیشه موفق باشید.
پاسخ:
علیک سلام
مظلومیت تنها یه بخش کوچکی از سختی های این افراده !!
ممنون از لطف شما
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی