**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** میلادِ عشق، بر همه ی عاشقان مبارک ...

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ

سلام بر امام مهربونی ها ...

سلام بر مقتدای دل ها ...

سلام امام رضا

امیدوارم سلامم از اون سلام هایی باشه که جواب داشته باشه.

راستش خواستم تولدتون رو بهتون تبریک بگم.

ولی ازتون یه خواهش هم دارم. بگم؟ عیب نداره؟

یه خواهش: خواهشا هر گناه و اشتباهی که مرتکب شدیم، این نگاه مهربون و پر مهرتون رو از ما دریغ نکنید...

همون نگاهی رو می گم که تاحالا از هیچ رو سیاه و گنهکاری دریغ نکردید.

نگاهتون مثل همیشه مستدام.

تولدتون هم مبارک ...




یه سلام هم تقدیم به همه ی بازدیدکنندگان عزیز و دوست داشتنی...

عیدتون مبارک

گفته شده هر روزی که توش گناهی انجام نشه، اون روز، روز عیده ...

پس امیدوارم که همه ی روزهای زندگیتون براتون " عید "  باشه.


یــــاعـــلــی

نظرات (۸۸)

ترک گناه اول همت میخواد! گوشه چشم که نباشد ماهم نیستیم اما برای ترک گناه باید دردش را هم کشید ../
پاسخ:
دعا کن همتش رو داشته باشم...

یاعلی
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ میلاد علیدوست
سلام. کلیپ زیبا از مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها تقدیم به تمام زینبیون .
حق با علی ست

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۵ فرشته ابراهیمی
واقعاً دستخط زیبایی داری
پاسخ:
ممنونم. چشماتون زیبا می بینه.
یاعلی
رسول اکرم (ص) :
اِنَّ الدینارَ وَ الدِّرهَمَ اَهلَکا مَن کانَ قَبلکم و هُما مُهلِکاکم؛
همانا دینار و درهم پیشینیان شما را به هلاکت رساند و همین دو نیز هلاک کننده شماست.

[گل]منتظر نظرات شما عزیز می باشم[گل]

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۲ ¸.•*¨ ★ ¸.•*¨
درود بر شما وتشکر از حضورتان
.
.
.
در مورد سوالتون عرض شود که دیدگاه هر کسی متفاوت هست.
پاسخ:
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۵ حسام محرابیان
سلام. امر کرده بودید سربزنم!
مطالب خوب... اما بهتره عکس ها و سایز و رنگبندیه متن ها با دقت و هنر بیشتری بروز بشه.
موفق باشی.
پاسخ:
ممنون
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۶ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
عید شما هم مبارک و ببخشید که با تاخیر!
امروز هم جمعه هست و ما کماکان دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است...
السلام علیک یا صاحب الزمان...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
خوش خط هستیا :))
پاسخ:
شما هم لطف داریدا ...   :))
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۴۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون و خدا قوت
پاسخ:
یاعلی
  بسمه تعالی
مطلبتان بسیار زیبا بود
بامطلب جدید از مد های امروزی بروزم منتظره حضورگرم ونظراتارزشمندتان هستم
یاحق



پاسخ:
چشم ...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۲ پـرنـسس مـریـم
آپــم با عــنوان " مـــن در تـــحریم تـــو ..! "

خوشحالم میشم بهم ســر بزنی
پاسخ:
چشم ...
تولدش مبارکککککککککککککککککککککککککک
پاسخ:
مبارک ...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۶ پـرنـسس مـریـم
هر چند تو دریای سوالاتم برام نجات غریق نشدید ! اما بدونید پرنسس به این سادگی از سوالای ذهنش نمیگذره..
شب خوبی داشته باشید.
پاسخ:
موفق و پیروز و سربلند باشید.
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۳ پـرنـسس مـریـم
نمیخواهید که من با ذهن درگیر از سوال امشب رو سحر کنم ؟!
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۵ پـرنـسس مـریـم
خیلی ممنون که قابل دونستید و جواب دادید .. هرچند قسمت اصلی سوالم بی جواب موند..
اما ممنونم. لطف کردید ..
پاسخ:
ما هم از شما ممنونیم که ما رو قابل می دونید و به ما سر می زنید.
یاعلی
چقدر پر انرژی هستید!
خدا قوت
دعا کنید ما هم...
پاسخ:
ما کوچیک شماییم برادر.
یاعلی برادر.
یاعلی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۸ پـرنـسس مـریـم
حقیقتا وقتی دستخط تون رو دیدم خیلی کنجکاو شدم دربارتون بیشتر بدونم ..

اینکه چند سالتونه .. چی میخونید .. خیلی دوست دارم شخصیت تون رو بشناسم ..!
پاسخ:
تا جایی که مقدور بود، پاسختون رو براتون ارسال کردم.
موفق باشید.
یاعلی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۳ پـرنـسس مـریـم
سلام ، در خدمت مولا علی باشید .. 

خیلی لطف کردید ، همیشه ظاهر غلط اندازه .. از خیانت نمیخام بنویسم چون ...

رک و راست بگم سوالم تقریبا خصوصی ..
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۳ پـرنـسس مـریـم
سلام ، در خدمت مولا علی باشید .. 

خیلی لطف کردید ، همیشه ظاهر غلط اندازه .. از خیانت نمیخام بنویسم چون ...

رک و راست بگم سوالم تقریبا خصوصی ..
پاسخ:
عیبی نداره، سوال رو بفرمایید، اگه خیلی خصوصی بود، جواب نمیدم.
ضرر نداره ...

یاعلی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۳ پـرنـسس مـریـم
علی برحق و حق با علیست ..

می تونم یه سوال ازتون بپرسم؟
پاسخ:
در خدمتیم.
البته اگه پاسخش خصوصی نباشه !!!
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۴ پـرنـسس مـریـم
سلام مجدد به دوست همیشه مهربون ..

پس پست جدیدم رو نخونید ! پست قبلی رو خوندید ..مشکلی نیست. فقط خواستم تکلیف خودمو بدونم ببینم چطور شما میایید و میرید !

به هر حال ممنون.
پاسخ:
حق با شماست.
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۷ پـرنـسس مـریـم
سلام رک و راست جان ..
یه چیزی رو میخام رک بهت بگم .. چون عنوان وبت اینه میخام اینو بگم وگرنه منظوری ندارم ..

دفعه قبل دعوتت کردم نیومدی این سری دعوتت نکردم اومدی. آخرش با دعوت میای یا بدون دعوت؟
پاسخ:
علیک سلام
دفعه ی قبل، دعوتتون رو لبیک گفتم و بهتون سر زدم ولی نتونستم نظر بدم.
ولی متن شما رو مطالعه کرده بودم.
یاعلی
اوهوم.حالا گرفتم.ممنون.الان میبرم درستش میکنم.
اینو تازه شنیدمممممممممممممم

شاید شما کشفش کردی!!

اما بعید میدونم اینجوری باشه....

تو دفعش فرقی نداره..

اما رفتنش مهم..

این که راحت بره یا بااجبار!!
پاسخ:
رفتنش مهم نیست، دفع کردنش مهمه.
خدمتتون عرض کردم که گاهی اوقات بغض تا توی گلو می ره ولی دفع نمی شه.
همینه که آدم رو دق مرگ می کنه.
یاعلی

حالا به هر حال ممنونم..

بخشش از بزرگان.مگه نه؟

پاسخ:
دقیقا ...
سلام
عیدتان پسا پس مبارک
دعوتید به دو خاطره از امام رئوف
یا علی
سلام
خوشم نمیاد مدام آدم خودش رو متواضع نشون بده انگار هی بخواد بگه آره ماهم اینیم ما هم خوبیم ماهم بعله. شما میخوای فروتنی نشون بدی اما این راهش نیست.
پاسخ:
علیک سلام
نظرتون بسیار بسیار محترمه.

ان شاء الله خدا همه ی آدما  رو به راه راست هدایت کنه ، مخصوصا آدمایی رو که ادای فروتن ها رو در میارن در حالیکه فروتن نیستن...
آدم های دو رو ، با منافق هیچ فرقی ندارن. دارن؟
راستی، از چه چیزی یا چه جمله ای به این نتیجه رسیدید که من دارم خودم رو متواضع نشون می دم؟ واقعا این برام یه سوال شده ...
پاسخ رو بفرمایید تا اگه قدرتش رو پیدا کردم، خودم رو اصلاح کنم.

بسیار ممنون از اینکه رک و راست بودید.  
و همچنین ممنون از اینکه به ما سر زدید.

یاعلی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۳ بربال پرواز
سلام...
به روزم بانقدی بر نوشته سیمین دانشور....تشریف بیارید
پاسخ:
چشم...
سلام
منم میلاد امام مهربانی ها رو بهتون تبریک میگم...البته با یه روز تاخیر



پاسخ:
مممنونم.
گفتی که بلا بلا بلا، گفتم:چشم
از روز الست با رضا، گفتم:چشم
من آمده ام تا به "ولایت" برسم
گفتی: "انا من شروطها" گفتم:چشم...

دعا کنید به معرفت این جمله برسیم: "انا من شروطها"
یاعلی
پاسخ:
ای کاش به معرفت این جمله برسیم ...
ای کاش ...
ممنون از شعر زیباتون 
یاعلی
ممنون از حضورتون.عید گذشته را به شما تبریک می گویم.
شادکام باشید.
پاسخ:
ممنون
سلام
دست خطت خوبه :)))
تولد امام رضا رو تبریک میگم :)

پاسخ:
علیک سلام
ما هم عید رو به شما تبریک می گیم.
یاعلی
مر30 از نظرتون
میلاد برشما هم مبارک
یاعلی
پاسخ:
عید شما هم مبارک
ممنون . همیشه هم اینطور نیست :)
پاسخ:
یاعلی :)
ممنون که اومدی
عید شما هم مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک
سلام
همش کلاس بذار خب؟
پاسخ:
علیک سلام
کلاس چی؟ کلاس کی؟ کلاس سیخی چنده؟
راستی، دقیقا منظورتون چیه؟ واضح تر می گید منظورتون چیه؟
کلاس کجا بود؟
یاعلی
سلام
عیدتون نبارک
بروزیم
یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
عید شما هم مبارک
وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ من هم یه سری بزنید
پاسخ:
چشم ...
ممنون از محبتتون.
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۰ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
پاسخ:
یا ضامن آهو ...
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۹ محمد علیزاده
jaleb boud
ahsant
پاسخ:
Mamnonn.
Yaa Ali
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

نمره ی صندلی ام باز در آمد ، هشت است
ساعت رفتن من نیز به مشهد ، هشت است
همه جا مضربی از هشت و به تخت اعداد
آنکه امروز نشسته است به مسند هشت است
بین ما مردم ایران نود و نه درصد
عدد حاجتمان "پنج" نباشد، هشت است
کربلایی ست دلم در وسط مشهد تو
کسر بر "نُه" شود هفتاد و دو درصد ، هشت است
علی و فاطمه را هشت عدد حرف بس است
حاصل ضرب دو تا اسم محمد ، هشت است
عدد چهار همان پرچم سبز حرمت
یازده شکل دو گلدسته، و گنبد هشت است
هفتِ بی تاب ترینت لب پایین من است
گر برویش لب بالایی مرقد ، هشت است
هشتمین بیت رسیده است که تاکید کنم
بهترین ساعت پرواز به مشهد، هشت است

سلام بزرگوار
این عید فرخنده و آسمانی بر شما مبارک . التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از این شعر قشنگتون.
یاعلی
ولادت شمس الشموس
اختر تابناک خراسان
امام رض علیه السلام
مبارک باد
پاسخ:
همچنین بر شما ...
من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام
هفتمین دردانه زهرا به دادم میرسی؟...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

سلام جناب رک و راست، عیدتون مبارک و باخیر و برکت...
یادتون باشه اگه عیدی گرفتید به یاد دوستان مجازی هم باشید.

راستی دست خطتون زیباست. یادمه یه روایتی داشتیم که میگفت: کسی که خوش خط تر باشه خوش قلب تره!
البته منبعش یادم نیست. ولی بهرحال ...خوشبحالتون(من بین آقایون خوش خط خیلی کم دیدم)
موفق و موید باشید
"یاعلی"
پاسخ:
علیک سلام
موفق و سربلند و پیروز باشید.
ممنون از نظر لطفتون.
یاعلی
سلام و عرض ادب.
تبریک میگم.
ممنون از حضورتون.
یاحق
پاسخ:
علیک سلام
ممنون.
یاعلی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۶ محمدصادق برجیان

از عرش سلام سرمدی آوردند

آیینه ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت

یک دسته گل محمدی آوردند!

.

.

.

میلاد نور بر شما مبارک باد!

پاسخ:
هم چنین ...
بسم رب الرضا...
معمار می شوی و بنای تو می شوم
مانند یک ضریح برای تو می شوم
قلب مرا به پای ضریح ات گره بزن
بیمارم و دخیل شفای تو می شوم
بالم به بام هیچ کسی پر نمی دهد
تا یا کریم صحن و سرای تو می شوم
حتی کنار کعبه تو را می دهم نشان
قبله توئی و قبله نمای تو می شوم
میلت اگر کشید ضمانت کنی مرا
آهوی با وفای وفای تو می شوم
روزی اگر بناست فدای کسی شوم
سوگند می خورم که فدای تو می شوم
ناراحتم خدای نکرده ولم کنی
من تازه دارم از فقرای تو می شوم
شب های قبر منتظرم ایها الرئوف
بیهوده نیست اینکه گدای تو می شوم
دست مرا برای گدایی نوشته اند
رزق مرا امام رضایی نوشته اند
ممنونم از حضورتون .
دعاگوی شما هستم .
التماس دعا...
پاسخ:
یاعلی
سلام

عیدتون مبارک
پاسخ:
علیک سلام
ممنون
التماس دعا. خط قشنگی داشتید.
پاسخ:
محتاجیم به دعا. ممنون از نگاه قشنگتون.
از اون امضایی که کردید و اسمتون رو بصورت لاتین نوشتید معلومه که انگلیسیتون هم بدک نیست.
درست حدس می زنم؟
راستش رو بگو، درست گفتم یا نه؟
دست خط انگلیسیت از دست خط فارسیت خوشگل تره...
نه؟
خودت هم قبول داری؟
یاعلی
پاسخ:
از نظر لطفتون ممنونم.
والا چی بگم؟
این رو بایدبازدیدکننده ها بگن نه من ...
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۲ محب اهل بیت النبوه

سلام برادر شیعه.

با لینک و گسترش آدرس وب این حقیر نقشی در دفاع از حریم حقه ی تشیع داشته باش.

اجرت با حیدر کرار............[گل]

الهم صل علی محمدوآل محمدو عجل فرجهم والعن اعدائهم.

پاسخ:
علیک سلام
در خدمتیم برادر ...

اسم من هم اون پایان مینوشتی
السلام علیک یا امام رئوف یا علی ابن موسی الرضا (ع)
عید و ولادت علی ابن موسی بر شما مبارک
پاسخ:
راستش دقیقا متوجه منظورتون نشدم.
کدوم پایین؟   پایینِ نامه؟
آدرس مورد نظر رو دقیق بفرمایید تااسم شما رو هم بنویسم.
عید شما هم مبارک ...

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۱ برترین لحظه ها

َ

قدوم مبارک آقا امام رضا ستاره باران ///

با پست های جدید ویژه عید آپم دوست نازنینم ///ََ

پاسخ:
در خدمتیم.
سلام عیدتون مبارک

بروزم
پاسخ:
چشم
حق، معرفت به هر نگاهم داده

 در حلقه ی عشق خویش راهم داده

اینها همه علتش فقط یک چیز است

 ایرانی ام و رضا پناهم داده

میلاد  آقا امام رضا به شما مبارک باشه[گل][لبخند]
یا علی
پاسخ:
ممنون از شعر زیباتون.
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۹ پـرنـسس مـریـم
یــه وقــتایی دلم میخـاد یکی از پشت سر چشــمامو بگیره و ازم بــپـرسه :

- اگـــه گـــفــتی من کـــیم؟

مــن هم دســتاشو بگیرم و بگم ؛ هر کی هستی بمــون که خیــلی تــنــهــام ..!

آپـــم.
پاسخ:
عجب ...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۸ محمدرضا یک دانشجو...
ببین عالی بودا    عالی
خیلی قشنگ بود ....
متن زیبات عالی بود
بازم میگم عالی بود


راستی دست خط زیبابیی داری
پاسخ:
ممنون از این همه لطف و محبت شما.
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۲ جامانده از پرواز
سلام عیدتون مبارک و دعا می کنم بهترین عیدی رو دریافت کنید ...
خوشحال می شم بهم سر بزنین
پاسخ:
علیک سلام
چشم.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۴ پرﮯ آسمونـﮯ
 خانم هایی که ادعای میهن پرستی و ملی گرایی دارن این ابیات فردوسی رو خوندن و ....
منیژه منم دخت افراسیاب.....برهنه ندیده تنم آفتاب
یا
همه دخت توران پوشیده روی ......همه سرو بالا همه مشک بوی

پاسخ:
بله.حق با شماست.
دم فردوسی گرم.
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۴ پرﮯ آسمونـﮯ
سلام به به بابا دست خط میخواستی اول دست خطت رو به رخ ما بکشی
و دوما عیدتون مبارک و پست زیبایی دارشتین
پاسخ:
علیک سلام
من و این کارا؟
عجب ...
سلام عیدتون مبارک
مطلبتون هم زیبا بود
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از محبتتون.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۳ قلمداد ظهور
می گویند تو کریمی، تو رحیمی، تو رفیقی، و تو رضایی...
پاسخ:
حقیقت هم همین است...
پیشاپیش میلاد امام رضا بر شما مبارک
پاسخ:
ممنون
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۱ صــــدای شکــــست
سلام دوست خوبم....

ممنون از حضورتون ... ممنون از نظرتون....

آره هیچ کسی حق اذیت دیگری رو نداره...
ولی خب... متن من دلی هست... برای کسی که عزیز منه ... کسی که نمیدونم با کی هست...
برای همین... به اون طرف گفتم ... که حق نداره اذیتش کنه .... ... 
دلی بود ... 

بازم بیاید پیشم... خوشحال میشم ...
پاسخ:
علیک سلام
خواهش می کنم.
چشم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا نوشتین!
ایام مبارک..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
علیک سلام
ممنون
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۷ میــرزا حکیـم
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت


سلام.. ابتدا تشکر بابت پست زیبایتان.
دوم عید شما هم مبارک، و سوم واقعا دستخط خوبی دارید..

خدا قوت
سپاس از حضورتان، یاحق
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از این همه مجبت شما.
یاعلی
باسلام

مطلبتان بسیار زیبا بود انشاالله اقا جان یک نگاه پر محبت به همه ی ما کنه

اقا نمی گم بیاتوخیالم فقط یک لحظه از خیالم عبورکن.....
یاحق
پاسخ:
علیک سلام
شما لطف دارید.
یاعلی

salam

eyed shomam mobarak

merc az hozooret

پاسخ:
علیک سلام
خواهش می کنم.
سلام
عیدتون مبارک.
چه خط زیبایی دارید.
پاسخ:
علیک سلام
ممنون. چشماتون زیبا می بینه ...
یاعلی

از دردهای کوچک است که انسان مینالد وقتی ضربه سهمگین باشد لال میشوی
پاسخ:
بله...

به نام سلام

میلاد امام رضا - امام رئوف و افتخار ایران مبارکباد.

ما هم امیدواریم همه ی روز های زندگیمون عید باشه !

موفق باشید / یاعلی

پاسخ:
ان شاء الله
یاعلی
سلام
عید شما هم مبارک
به امید فرارسیدن عید واقعی

پاسخ:
ان شاء الله
این خط شماست ؟!  چه خوش خـط .. !!! 
پاسخ:
بله. قابلی نداره ...
البته که تنها نیستیم ، ان الله معنا .. این تنهایی منظور دیگه ای داره !

من هم میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت رو تبریک میگم.
پاسخ:
OK
عاشق دست خطت شدم.
دمت گرم
به ماهم دست خط یاد می دی؟
پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما. در خدمتیم.
بعضی ها اره اما بعضیا رفتن چون یکی دیگه رو پیداکردن الان سالمن البته این یه متنه که من تو وب گذاشتم برام پیش نیومده
پاسخ:
OK
سلام عید شماهم مبارک
پاسخ:
علیک سلام
ممنون
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

خدا کنه که همیشه دست محبتشون رو سرمون باشه مثل همیشه ، که اگه تا الان نبود نابود بودیم! :(
همین طوره ما زورمون به گناه نرسید محتاج نگاهی بیشتر هستیم از همان هایی که قلب ها را ذوب میکند آخه شما شمس الشومس هستید آقای رئوف ، قضیه نگاه شما با بقیه فرق میکنه!

عیدی تان نگاه گرم و مهربانشان انشاالله!
همه سالتون عید باشه انشاالله!
دست خط تون هم ++++++++++++++

خداقوت عید مبارک
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله همه ی ساعات عمرمون برامون عید باشه.
عید شما هم مبارک.
یاعلی
عجب قلب و شمع خفنی.

ای نقاش .
ای خطاط.
ای وبلاگ نویس.
ای نویسنده.

ای همه کاره.

دمت گرم.
یاعلی
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
سلام آقای رک و راست
خط جالبی داری.
نامه ی چالبی نوشتی.
امیدوارم جواب نامه ات به زودی بیاد.
بازم از این نامه ها بنویس.
یازهرا
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطف شما.
یاعلی
دست خطتون هم قشنگه:)
عید بر شما مبارک
ولی دست خطتون هم قشنگه ها!:)
راستی گفتم دست خطتون قشنگه؟:)
پس تا یادم نرفته میگم!
پاسخ:
این نظر لطف شماست.
ولی شما لطف دارید.
راستی گفتم که شما لطف دارید؟
پس تا یادم نرفته، می گم که شما لطف دارید.
یاعلی
سلام قشنگ بود ممنونم :)

+ آپم
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطفت
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۰ مختار رئیسی
درود بر شما.
بلاگ قشنگی دارید.
موفق باشید.

به بلاگ منم سر بزنید.
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون
چشم
یاعلی

اوهوم..

حواسم نبود..

خونده بودماااااااااا   اما یادم رفته بود..

پاسخ:
ممنون که بازم تشریف آوردید.
یاعلی

مرسی رک و راست...

منم بهت تبریک میگم..

اما یه کم باهات مخالفم...

مگه میشه امام مهربون نگاهشون رو دریغ کنن!!

ما عاشق اوناییم...

معشوق مگه بدش میاد به عاشقش نگاه کنه!!

درست بعضی وقتا عشقمون آبکی میشه اما معشوقمون خیلی بیست..

بیست    بیست    بیست

امام رضا (ع) من عاشقتممممممممممممممم

عاشق مهربونیات

عاشق به روی خود نیاوردنات

عاشق این همه خوبیات

عاشق...

پاسخ:
مثل اینکه خط بعدش رو دقیق مطالعه نکردید.
گفتم: همون نگاهی که تا حالا که دریغ نکردید.
یاعلی
سلام بزرگوار
انشاءاله که این دعا در حق همه مون به استجابت برسه و آقا (ع) گوشه چشمی به همه ما بکنن .
من هم این عید عزیز رو به شما تبریک می گم .

پاسخ:
علیک سلام
ممنون
سلام
چه شانسی آوردم من که به محض اومدنم، وبتون رو آپ کردید.
میلاد عشق بر شما هم مبارک
به قول خودتون: یاعلی
پاسخ:
باعث افتخار منه که موقع آپ کردن، شما هم اینجا بودید ...
یاعلی
سلام برادر عزیز
وب قشنگی داری.
درد دل قشنگی هم با امام رضا داشتی.
عید شما هم مبارک.
خط قشنگی هم داری.
واقعا خط خودتونه؟
موفق باشی برادر عزیز.
پاسخ:
علیک سلام برادر
ممنونم
آره. خط خودمه. شک دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی