**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** یک روحانی به نام روحانی

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ق.ظ
یک روحانی به نام روحانی، قراره با تدبیر، با مدیریت کارآمد،  امید رو به مملکتمون برگردونه.
ایشون چند استارت خوب رو برای اولین روز از 1460 روزی که سکان هدایت مملکت رو به عهده داره، انجام داد.
استارت هایی که هم تدبیر داشتن، هم امید.
اولیش: تقدیم لیست وزرای پیشنهادی، نه در موعد مقرر، بلکه 14 روز زودتر از موعد قانونی.
این یعنی شروعی سریع و باتدبیر برای امیدوار کردن مردم به اینکه: روزای دعوای مسئولین، رو به پایانه. روزای غرور و خود رأی ای تموم شدنی است. روزای قانون شکنی به نام حمایت از قانون اساسی، به تاریخ پیوست.
دومیش: پیشنهاد به امریکا برای در پیش گرفتن روند تکریم نه روند تحریم.
این یعنی قرار نیست گردنمون رو کج کنیم و بادستانی دراز شده بگیم: تو رو خدا به من (ایران) بینوای فلک زده کمک کنید. این یعنی تدبیر برای سربلند کردن ایران، و امید به سربلندماندن...
سومیش: ...


البته همیشه یه استارت خوب، به یه پایان خوب منتهی نمیشه. در طول مسابقه، نفس بریدن، مصدومیت، شرایط آب و هوایی و خیلی چیزای دیگه ممکنه پایان تلخی رو برای آدم به همراه بیارن ولی بالاخره همون استارت خوب می تونه دل آدم رو برای رسیدن به پایانی دل نشین، خوش می کنه.
منم دلم خوشه. خوشه به پایانی سربلندتر، به پایانی شادتر، به پایانی دلنشین تر. این دلخوشی که تا الآن ادامه داشته و امیدوارم 1459 روز دیگه هم دوام داشته باشه.
امیدوار توی 1459 روز باقیمونده هم همینقدر دلم خوش بمونه و وسطای راه، ساز ناامیدی رو دستم نگیرم و نگم که : کجایید تدبیر و امید که یادتون بخیر...
امیدوارم که دکتر روحانی، روحانی باشد، روحانی بماند و روحانی برود.
امیدوارم وقت رفتنش بگوید: باسربلندی می روم. سربلندی خودم، کشورم، ملتم، دولتم، و همچنین سربلندی تمام مظلومان.
یاعلی

نظرات (۵)

سلام
+
اقای روحانی بد ترین ادم روی کره زمین هم اگه باشه، باز بهتر از اقای احمدی نژاد است .
من تو این چند سالی که از خدا عمر گرفتم ندیدم هیچ کس تو کشور بصورت علنی و عمدی جلو رهبر و مردم بایسته و دهن کجی کنه و فقط به خودش و دوستاش فکر کنه !!!!!
پاسخ:
با سلام
اولا خدمتتون عرض کنم که دهن کجی آخر و عاقبت خوبی نداره. اگر این کار رو کرده باشه، به زودی با شکستگی فک مواجه خواهد شد.

ثانیا اگر اینگونه باشد که حضرتعالی می فرمایید، کسی که فقط به خودش و دوستاش فکر کنه، به درد جرز لای دیوار می خوره.  پس 70 میلیون آدم دیگه چکاره اند؟ مترسک که نیستن !!!

ثانیا بنده نسبت به آقای احمدی نژاد و همچنین آقای روحانی نظر خاصی ندارم. هر کس دیگری هم که جای آقای روحانی، رئیس جمهور می شد، باز هم می گفتم که باید بهش فرصت داد...

رابعا مرحوم امام رحمت الله علیه همواره پشتیبانی از ولایت فقیه رو یک آنتی ویروس برای توطئه ها و خیانت ها و فتنه ها می دانستن که الحمدلله همینگونه هم بوده است.

ممنون که به ما سرزدید و با ما رک و راست بودید.
یا علی
ما هم مثل شما هم دعا میکنیم هم حمایت و البته هم نقد درون انقلابی چون دولت خودمونه و  کشور خودمون و دین خودمون و انقلاب خودمون و امام خودمون(منظورم امام خامنه ای است)
ما اجازه نمیدیم که یه اجنبی از اون طرف دنیا بخواد بیاد و در دولت ما تصرف کنه و همه فتنه گران رو که با کلی زحمت و خون شهید از مملکتمون بیرون کردیم دوباره برگردونه.
ما از آقای روحانی حمایت میکنیم چون ذیل ولایت فقیه و تحت حمایت ولی فقیه است.
البته اینکه از گوشه سایت دولتhttp://www.president.ir/fa/ آرم اللهم عجل لولیک الفرج رو برداشت و خیلی از نشانه های دیگه رو هم حذف کرد جای تامل داره.!!!
پاسخ:
ما هم امیدواریم ...
البته از این مطلب خط آخر خبر نداشتم...
یاعلی
با
پاسخی که به آقای ابراهیمی دادین موافقم البته نه همش.
به نظر من هم باید فرصت داد.اصلا واسه بعضی ها رو کم کنی...فقط منتظرن یه آتو از یکی بگیرن.امیدوارم همانطور که رهبر به ایشون اعتماد کردند ما هم اعتماد کنیم.مخالف انتقاد سازنده نیستم اما میگم هنوز زود .
درست بعضی از اقداماتشون درست نبوده مثل انتخاب جناب نجفی بعد از اینکه در مجلس رد شدند ....جناب نجفی مشکلش جدی بود.ازش فیلم و سند موجود که در جریان فتنه دخیل بودند اما خب بگذاریم ببینیم چی میشه.الهی که خیر بگذره.
پاسخ:
ما هم امیدواریم که همه چی ختم به خیر بشه ...
ان شاء الله
سلام همون جور ک گفتم بااینکه از سیاست سر در نمیارم ولی یکم احساس می کنم زیادی دارید تند میرید !!!!!!!!
:)


یاحق
پاسخ:
سلام
چشم. سرعتم رو کم کردم.
نشون به این نشون که دیگه حرف سیاسی نمی نویسم.
یاعلی
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۶ سعید ابراهیمی
در مورد اولی:
اگه یکم از فضای سیاسی کشور با اطلاع باشید خیلی راحت میشه فهمید که همچین کار شاقی هم نکرده! چرا؟ اول اینکه یه نگاه به کابینه دولت جدید الورد بندازید، پیرترین کابینه تاریخ انقلاب رو تشکیل دادن (7تا اصلاح طلب و 2 تا اصولگرا) با این وجود که اکثر وزرا اصلاح طلبند نمی دونم چطوری می خواد فرا جناهی عمل نه!!!، خب از اون طرف هم اگه خود آقای روحانی و مقتدای ایشون هاشمی رفسنجانی رو بشناسید معلومه که همه ی این افراد از ناحیه اکبر آقا معرفی شدند(اکثر اعضای کابینه دولت از نزدیکان آقای رفسنجانی اند)....
خود آقای روحانی آدم خوبیه ولی بزرگترین ضعفش اینه که آدمای اطرافش آدمای خوبی نیستن...
پاسخ:
با سلام.
بازم می گم، من از اونایی ام که می گم سیاست پدر و مادر نداره و نباید زیاد توش غرق شد.
بنده هم احتمالا مثل شما به ایشون رأی ندادم ولی این مطلب رو نوشتم که بگم وقتی هنوز کار بدی از ایشون سر نزده، باید کارهای خوب ایشون رو قدردانی کنیم. من موافق صد در صدی ایشون نیستم ولی قائل به این هستم که که برای قضاوت در باره ی عملکرد چهار ساله ی آینده  ی ایشون خیلی زوده.
باید به ایشون فرصت داد و کارهای خوب ایشون رو هم دید و هم قدردانی کرد. من هم در نوشته ی خودم همین کار رو کردم.
به نظر شما، اگرایشون،  7 اصول گرا و 2 تا اصلاح طلب در کابینه قرار می داد، می شد یک دولت فراجناحی؟ اینم که می شه جناح بازی. غیر از اینه؟
ایشون افراد کارآمد رو انتخاب کردن، حالا از هر جناحی که می خواد باشن !!!   البته کارآمد از نظر خودشون...
درضمن، خودمون رو مدیون کسی نکنیم. فرمودید معلومه .... . از کجا معلومه که به قول شما اکبر اقا اونا انتخاب کرده باشه؟ اندکی تأمل ...
به کابینه ی جدید، چه اصلاح طلب، چه اصول گرا، چه فراجناحی، باید فرصت داد...
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی