**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** رک و راست و بی رودربایستی **

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

سلام.

سلامی دوستانه به شمایی که اومدید تا نگام کنید و ببینید توی این وبلاگ چه خبره ...

سلامی گرم و تنوری به همه ی دوستانی که هم دوست دارن حرفاشون رو رک و راست و بی رودربایستی بزنن و هم دوست دارن حرفای رک و راست و بی رودربایستی دیگران رو گوش کنن ...

سلامی صمیمانه به همه ی دوستانی که قراره دلنوشته هام رو با منطق و با استدلال نقد کنن نه با تعصب و خشک نظری ...

می خوام حرفای دلم رو رک و راست بزنم، به شرطی که شما هم حرفاتون رو رک و راست بزنید ...

امیدوارم وبلاگم، از اون وبلاگایی نباشه که اولین ورود به اون، یعنی آخرین ورود ...

یاعلی می گم و شروع می کنم، پس شما هم یازهرا بگید و با من بمونید ...

یا علی

{{پست ثابت}}

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴

نظرات (۱۸۶)

۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۵ محمدرضا حاجی جباری
سلام علیکم
با پوستر و خاطره ای از شهید مظلوم مناطق غرب، محسن حاجی بابا،بروزیم
این شهید خیلی حاجت میده. تشریف بیارید و مطالعه کنید
منتظرتان هستم.
یاعــلی مدد
وبلاگتون رو دیدم.
خیلی خیلی عالی بود.
ولی حسرت خوردم که چرا این وبلاگ عالی و پر مخاطب، به روز نمیشه.
واقعا حیف نیست؟
خواهش می کنم، عاجزانه تقاضا می کنم از شما که این وبلاگ رو به روز کنید و مطالب جدید بذارید.
شما که تواناییش رو دارید، خواهشا ادامه بدید.
یه تار موی مطالب این وبلاگ به صد هزار وبلاگ دیگه می ارزه.

ممنون
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۴۲ حاج ابراهیم سنائی
لینک کنید.
ممنون
سلام دلاور
اپم اگر مایل بودید تشریف بیاورید
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

سلام  داداش.

وبلاگ خیلی قشنگی دارید بدون تعارف.

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۹ افسر ولایی مهدی(عج)
لعنت به عــدو که روح تــقوا را کشت
ایمان و کمال عشق و معنا را کشت
بـــازآ و بگیــر انتقــامی سنگین
از آنکه ز راه ظلم زهرا را کشت . . .
جهت تعجیل در امر فرج 3 صلوات.
*******************************
سلام همسنگر بزرگوار.
لطفا ما رو با نام "˙·٠•❀دریچـ ــهــ انتـ ــظار❀•٠·˙"و به آدرس جدید لینک نمایید.
جایگزین وب قبلی.
ضمنا منتظر حضور پرمهرتان هستیم.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.

سلام و سلام و سلام
بهار در راه است
پنجره قلبت رو باز بذار
عیدتون مبارک
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۰۸ خادم الحسین
سلام.
با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
منتظر نظرات وحرف دل شما
سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
منتظریم...
التماس دعا
یا علی مدد
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۸ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام بزرگوار.
با پست های جذاب سیاسی و مذهبی به روزیم.
منتظر حضورتان هستیم.
مطلب آخر اینکه، اگه ما رو لینک داشتید، لطفا با آدرس جدید لینک نمایید.
www.darichehentezar.blog.ir
التماس دعای فرج + بصیرت + شهادت[گل]
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۶ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
خدا قوت
تبادل لینک...؟؟؟
با سلام و عرض احترام
از آنجایی که در پست ثابت خود فرمودید دوست دارید حرفای دل تون رو رک و راست بزنید اونم به این شرط که ما هم حرفامونو رک و راست بزنیم، خدمتتون عرض میکنم که با عرض پوزش بنده هم مانند شما معتقدم که قلم تون در زمینه های سیاسی بوی خامی می ده. بزرگوار اگر همه ی تحلیل های حضرتعالی در مورد سیاست روز  نظیر فرمایشتان در محکومیت احمدی نژاد در یازده روز خانه نشینی و قهر کردن با مقام عظمای ولایت، عدم اجرای دستور رهبری معظم و.... همین قدر عمق داشته باشد که فرمودید پس آخرین حرفهای بی سابقه ی حضرت آقا در آخرین روزهای دولت قبل را چگونه توجیه می کنید که به مقام عظمای ایشون خدشه ایی وارد نشه؟؟؟؟
( جایی صحبتی فرمودید که حس می کنم خیلی حوصله ی مطالعه ی نوشتارهای طولانی را ندارید ولی اگر چنین چیزی صحت نداشته باشد، توصیه می کنم لینک های زیر را با حوصله، تأکید می کنم با حوصله مطالعه بفرمایید تا بتوانید میزان خطای همه افراد را در این اتفاقات بهتر بسنجید.) یاحق


 http://brotoush.com/


http://yaminpour.ir/fa/%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d9%88-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%83%d9%86%d9%8a%d9%85%d8%9f.html/comment-page-1/#comment-8854




۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام دوست عزیز
لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
با تشکر
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۷ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام دوست عزیز
لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
با تشکر

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۲ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
بروزیم یه نیم نگاهی
یاعلی
۲۷ دی ۹۲ ، ۰۲:۵۲ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
دوست عزیز با مطالب جدید به روزیم و منتظر نظرات سازنده شما بزرگوار هستیم
یا علی
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۱ قلم جوان
ممنون از حضورتون 
چرا کم آپ می زنید 
خصاصت نداشته باشید ، از گنجینه علم درونیتون خرج کنید 
:)
پاسخ:
ما هم از حضور گرم شما ممنونیم.

شما لطف دارید. راستش وقت نمیشه ...

یا علی
۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۹:۰۰ خسرو زارعی
با سلام 
ممنون از حضورتون.....
یا رسول الله !
مثل تو دیگر در پهنه زمین تکرار نخواهد شد، اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلب خود احساس مى کنم.

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم[گل][گل]
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ آی شلوغ ! دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز

با سلام

مطلب جدید وب سایت آی شلوغ دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز را با عنوان زیر بخوانید:

"سناریو نویسان ژنو کجا را نشانه رفته اند؟"

۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ محمد باقر کمالی
سلامون علیک
خسته نباشید
بروزیم 
خوشحال میشویم پا روی تخم چشممون بگذارید
یاعلی
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۰:۱۱ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
اعلام نتایج مسابقه شماره 5 
امیدوارم خوشتون بیاد
سلام بسیار زیبا بود 
 با مطالب جدید در بی پلاک منتظر حضورتان هستیم.
پاسخ:
چی بسیار زیبا بود؟
این که پست ثابت منه. هیچ مطلب خاصی هم توش ننوشتم.

دم شما گرم که احتمالا فقط برای تبلیغات ...
بی خیال.

یاعلی
۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۲ بهراد ایکس
عزیزم ما هر روز امتحان داریم! اما گاها خیلی سخت میدن پدرمون در میاد ! ما سمپادیا اینیم دیگه :دی (کوفت :|)
از شما چن ماه یه بار امتحان میگیرن؟
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۶ سه بچه هیاتی
سلام دوست عزیزبایک مطلب جدیدبروزم تشریف بیاریدوبانظرهای خوبتون مارودل گرم کنیدالتماس دعا                                                               
پاسخ:
چشم
azadari ghabol bashe
پاسخ:
ghaboole dargaahe hagh.
۲۲ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۱ بهراد ایکس
{آی چشاتونو ببندین میخوام ببرمتون کربلا...}

درکت میکنم رفیق ... من خودم حین نوشتن این پست چند بار استفراغ کردم و 2 بار هم نزدیک بود جان به جانان آفرین تسلیم کنم! :|
هعی...
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۰ بسیجی کوچولو
وب سایت بسیار بسیار جالبی دارید..
خوشحال میشم سر بزنید.
پاسخ:
ما کوچیک شما هم هستیم. چشم
۱۹ آبان ۹۲ ، ۰۷:۲۷ طلبه شنگول
ممنون
پاسخ:
خواهش
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۱:۴۹ مصطفی طالبیـ

نه زیاد بی‌ربط :در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تورا می بوسند طناب دار تو را می بافند...


این شبها مارا هم در میان اشکهایتان دعا کنید...
منتظر حضورتون هستم...

         یا علی
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۱:۴۸ مصطفی طالبیـ

نه زیاد بی‌ربط :در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تورا می بوسند طناب دار تو را می بافند...


این شبها مارا هم در میان اشکهایتان دعا کنید...
منتظر حضورتون هستم...

         یا علی

راجع به اینکه خیلی روی "رک و راست" بودنتون تاکید دارید باید بگم:

 

رک بودن رو نباید با زبان نیش دار اشتباه گرفت...ضمنا رک بودن خیلی زیاد هم جالب نیست...

 

و یا بهتر بگم:درست نیست!

 

مخصوصا اینکه منجر به شکستن دل طرف بشه...

 

اینو از رو تجربه میگم ..چون یکی از دوستام مدعی این رک و راست بودن بود.

اما متاسفانه کسی از زبون نیش دارش دل خوشی نداشت...

یاعلی

 

ماندگارباشید.....

پاسخ:
ممنون از نظرتون.
ولی در لغتنامه ی ما ، رک و راست بودن به معنای حرف نیش دار زدن نیست.
مطمئن باشید.
یاعلی
سلام
برای چی میخواین بدونید؟؟؟
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۶ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
عید غدیر خم بر شما مبارک
بروزیم
یاعلی
پاسخ:
از شما خیلی ممنونم.
عید شما هم مبارک
یازهرا
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۲ خادم الشهداء
 سلام با مطلب جدیدی در بی پلاک در خدمتتون هستیم.
یاحق
www.b_pelak.blog.ir
سلام
بروزم
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۶ خدای دوسداشتنی من
بوی محرم داره میاد....
وقت بخیر اپم
لطفا سر بزنید
یا حسین
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۴ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

پاسخ:
عید شما هم مبارک.
امام صادق علیه السلام فرمودند:
فریب نماز و روزه مردم را نخورید، زیرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى کند که اگر آنها را ترک گوید، احساس ترس مى کند، بلکه آنها را به راستگویى و امانتدارى بیازمایید.
.
.
احسنتم
پاسخ:
ممنون از این حدیث زیبایی که نوشتید.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۴ دیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــدبـــــانــــــــ
 با سلام همسنگر با افتخار لینک شدین خوشحال میشم لینک کنید
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۷ خسرو زارعی
سلام ممنون از حضور همیشگیتون....
با پست جدید به روزم نظرتون در این پست می خوام بدونم[گل]
رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمودند:
« اَلصَّلاةُ عَلَیَّ نُورٌ فِی الجَنَّةِ »؛
« صلوات بر من، نوری در بهشت خواهد شد. »[گل]
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ سیدحسن نبی زاده
سلام نخیر فامیل نیستند.
چشم می خونم
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۰ سیدحسن نبی زاده
ایکاش کتبه ی قبرم در انعکاس پرتو خورشید نام شهید داشت!

ایکاش کتیبه ی قلبم در پاسخ گلوله ی دشمن خون شهید داشت!

ایکاش این تن خاکی در واپسین لحظه ی بدرود در آخرین وداع بوی شهید داشت!
باسلام بروزم حتما تشریف بیارید...
سلام علیکم

مادر جون ببخش، حلالم کن، فراموش کن

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست چون مانع بازگشت شما به جاییست که از ابتدا نباید پا به آنجا میگذاشتی ...


مثل همیشه  فرش قرمز تشریفاتم رو برا حضورت پهن کردم

***********
التماس 2آ
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ بهشت جوانان...

سلام...خداقوت!

بروزم تشریف بیار با زبون خوش!!!!

رک و راست نظر مبارکتو بده...

منتظرتم

پاسخ:
چشم
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۳ احساسات نامحسوس
سلام...
خدا قوت...
شهدا رو یاد کنیم با یک صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد ...
۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۳ سـیّـد مـحـمّــد

سـلام

بروزیــم. بفــرماییــد...

۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۸ حسین منسوجی
بلاکه جالبی دارین ....
 
تبادل لینک؟
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۰ علی صالحی زیارانی
سلام علیکم
"دوستر آمریکا"
پوستر جدید سایت حضرت مادر
نظر یادتون نره/به دوستان هم بگید نگاه کنند(لطفا)
التماس دعا
hazratemadar.blog.ir
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۸ مهشیدمقدم فلاح

سلام, ممنون نظر گذاشتید .انشاالله وقتی پست های مدیریتی دستگاه های دولتی به بانوان داده شد در

برنامه های مختلف حضور آنان بیشتر خواهد شد . در مراسمی که مشاهده کردید از هر دستگاه یک مدیر

 ویک معاون یا کارشناس "نتیجه اش این می شود که دیدید".

پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله تمامی مناصب، به شایستگان برسه نه به هر کسی .......

یاعلی
۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۱ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
از وبلاگت خوشم اومد اگر مایل به تبادل لینک بودید بفرمایید تا تبادل لینک داشته باشیم.
با تشکر
عالی بود
پاسخ:
ممنون
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۷ طلبه شنگول
دعا کنید من به زودی برم قول میدم دعاتون کنم انشالله شما هم برید[چشمک]
پاسخ:
ای کاش...
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ سعید ابراهیمی
سلام داداش
هم این مطلب و هم مطلب قبلی بسیار زیبا بودند....
موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
علیک سلام
ممنووووووووون
ممنونم
یه سر بزن آپم
۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۹ خسرو زارعی
سلام 
ممنون از حضورتون...
به روزم منتظرتونم ...
رسول اکرم- صلّی الله علیه و آله- در وصیّت خود به امیرالمومنین علی- علیه السّلام- فرمود:
" یا علی! هر کس بر من، هر روز و هر شب صلوات فرستد، شفاعتم بر او واجب می شود؛ اگرچه گناهانش از گناهان بزرگ باشد. "[گل]
 سلام ممنون از حظورت  وب جالبی داری :-)  بازم بیا
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ کاشکی میشد

تنهایی را بلند ترین شاخه درخت خوب میفهمد!!!

انگار هر چه بزرگتر میشویم تنها تریم...

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ امیدرجبی پورکشایه
ب وبلاگم سربزن لینکتون کنم؟؟؟؟
مر30 از حضورت گلم
salam doste man mam non ke sar zadi
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ پـرنـسس مـریـم
جواب سوال 11 درسته اما شامل حال همه نمیشه.. انصافا هم دختر هم پسر خوب خیلی کم شده ..

شما نمیدونید بوسه کره ای چیه ؟ بوسه فرانسوی میدونید چیه؟ بوسه ای ایرانی ؟... در جریان نیستید؟
۰۴ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۸ سه بچه هیاتی
سلام دوست عزیزآپیم به ماهم  سربزنیدوبانظرهای خوبتون مارودل گرم کنید[گل]
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ پـرنـسس مـریـم
درستش کردم .. 97 شد .. مرسیکه گفتید به هر حال این حق شماست. 

بروزم با مصاحبه دیگه..

لطفا کامنت خصوصی نذارید ! 
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۸ پـرنـسس مـریـم
دوباره جمع زدم 87 شد . شما خودتون زحمت بکشید دقیق بشمارید اگه بیشتر شد بهم اطلاع بدین
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۶ پـرنـسس مـریـم
نه سر انگشتی که نمیشه باید دقیق حساب کنی !

یه بار دیگه جمع میکنم ، شاید پویــنــتی رو جا انداختم..
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۷ پـرنـسس مـریـم
سلام مرسی از حضورت . 
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۵ پـرنـسس مـریـم
سلام مــهــربون .. با مصــاحبه ای دیگه آپـــم .. 

این بار مهـــشاد به سوالا جواب دادی ! بدو بیا تا دیر نشده .. !

امتیاز یادت نره..[لبخند]
اتش بس
ببخشید بد حرف زدم..منظوری نداشتم.....
خدافظ
پاسخ:
اصلا آتشی در کار نبود که بخواد آتش بسی در کار باشه.
شما رک و راست بودید. بنظرتون رک و راست بودن عیبی داره؟
پس نیازی به عذر خواهی نیست. براتون آرزوی سعادتمندی می کنم.
موفق و سربلند باشید.
یاعلی
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ پـرنـسس مـریـم
بله یادم هست که دو قسمت بود پاسخ تون ..

حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشینـد ! .. سلیقه ها متفاوت و قرار نیست همه مثل هم باشیم و توی یه سری مسائل اتفاق نظر داشته باشیم.

ضمنا من که از شما دفاع کردم ! مگه نگفتن شما جواب هاتون رو کپی کردید ؟ منم گفتم پیش داوری نکنید صمیمانه با هم حرف بزنید .. منظورم شما نبودید جمعی گفتم.. کلا من چیزی نمیگم چون طرف هرکی باشم اون یکی شاکی میشه!
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۶ پـرنـسس مـریـم
برادر من ، خب برای چی اینقدر عجله کردید؟ بچه ها دیروز جواب دادن ..

من و سوالا که نمیخواستیم فرار کنیم 1 با تامل و حوصله جواب میدادی !
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۲ پـرنـسس مـریـم
ماشالا به این حافظه !! یادتون اومد چی نوشتید ؟!؟!

دسـتـتون درد نکنه من کی شمار رو سرکار گذاشتم؟ البته بعضیا دوست دارن طنز جواب بدن اما شما که این کار رو نکردید ...
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۷ پـرنـسس مـریـم
سلام تشکر .. این سخاوتــمنـدی شما رو می رسونه

و همچنین. زیر سایه ی مرتضی علی باشید.
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۸ خسرو زارعی
امیرالمونین (علیه السلام)فرمودند:
ای مردم بدانید کمال دین طلب علم و عمل بدان است.بدانید که طلب علم بر شما از طلب مال لازم تر است.زیرا مال برای شما قسمت و تضمین شده.عادلی(که خداست)بین شما قسمت کرده و تضمین نموده و به شما می رساند ولی علم نزد اهلش نگه داشته شده و شما مامورید که آنرا از اهلش طلب کنید،سپس آنرا بخواهید.
اصول کافی جلد1صفحه35
پاسخ:
ممنون از این حدیث زیبا.
یاعلی
سلام ممنون از حضرتون
:|
ینی چی گرم ؟ هوای گرم ؟ محیط گرم؟ دوستای گرم؟ چی چی گرم؟
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۵ محمد باقر کمالی
سلام خسته نباشید
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
چشم.
سلام 
ممنون از حضورتون...
آیت الله بهجت:
ائمه (ع) فرموده اند شما خود را اصلاح کنید
ما خودمان به سراغ شما می آییم و لازم 
نیست شما به دنبال ما باشید!
چه قدر بگوییم که حضرت صاحب (ع)
در دل هر شیعه ای یک مسجد دارد![گل]
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از فرستادن ِ این فرموده ی گرانبهای حضرت آیت الله بهجت.
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۲ حسام محرابیان
سلام.
بروزم٬ با طرحی از حضرت آقا...
عشقی به نام شما.
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید.

http://www.hesam8.nasle4.com/

رک و راس باشی!
پاسخ:
علیک سلام
من همیشه رک و راست هستم.
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۴ ♥ لـیلی و مجنونLEYLI&MAJNOONღ♥ღ♥
سلام جالب بود وبلاگتون
به اخلاق ما میخوره
اگر مایل بودید
تبادل لینکی داشته باشیم
مارو لینک کنید با اسم لیلی و مجنون
خبر بدید شمارو لینک کنیم
به امید دیدار
در پناه حق 

متشکرم از حضور گرمتون........

چشاتون قشنگ میبینه.........

پاسخ:
ما هم هم چنین.
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۰ زهرا پیشی !!!
سلام وبلاگ قشنگی داری آماده ام برای تبادل لینک اگه میخواستی لینکم کنی با اسم زهرا پیشی ! دلنوشته های یه پشمک لینک کن 
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۸ حمیدرضا کاردان
سلام داش.
وب باحالی داری، اگه میشه بیا با هم تبادل لینک !! منو با یکی از ایم های " .::HKardan::. " یا " دلنوشته های یک تنها ... " لینک کن. ممنون :)
یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست ، فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟
وب خوبی داری ........ممنون که به من سرزدی بازم سربزن
پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۴ موسی الرضا وثـوق
سلام رفیق
ممنون از اینکه به من سر زدی
راستی اگه موافق هستی منو لینک کن تا منم لینکت کنم
با تچکر :دی
پاسخ:
ممنونم که به من سر زدی رفیق ...
خیلی با مرامی ...
یاعلی
سلام
مطالب جالب و تأمل برانگیزی مینویسید
در مورد سوالتون
چون تصور میکنم تأملات یک انسان ارزش نظر نداره
گروهی فقط به به و چه و چه میکنند که نه نیاز بهشون دارم و نه برام مهم هست
گروهی هم هستند نظرات جالبی میگذارند که اگر کسی واقعا مایل باشه میتونه برای هر مطلبم نظر بزاره
فقط ابنکه همیشه برای خودم میمونه
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطفتون.
عجب ... ممنونم که جوابم رو دادید.
یاعلی
باسلام.به وبلاگ من هم سری بزنید.ممنون.
پاسخ:
چشم ...
خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده ها ی بلند
پاسخ:
OK

thank you very much , too you

پاسخ:
Thank You Darling ...
Ya Ali
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۷ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
میلاد امام رضــــــــــــــــا مبارک
من اومـــــــــــــــــدمــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
علیک سلام
خوش اومدی
ممنون از حضورتون بازم بیاین خوشحال میشم
پاسخ:
چشم. در خدمتیم.
سلام

عزیز ارجمند، جناب رک و راست!

 نمی دانم تا چه اندازه با طنز مکتوب اهل چمن موافقید.

گاهی برای تغییر ذائقه لازم است. فقط گاهی....

 با طنز: «زبان سرخ» و «پیک شــــــادی» شمارۀ جدید ـ تابستان 1392 ـ و مطالب متنوع دیگر، پذیرای نظرات شما هستم.

پاسخ:
علیک سلام
درخدمتیم
سلام وب پر محتوایی دارین
خوشحال میشم به من هم سری بزنید البته کامنت بزارین تا از حضورتون مطلع شم
پاسخ:
علیک سلام
این نظر لطف شماست.
چشم.
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۱ سه بچه هیاتی
سلام دوست عزیز وب قشنگی داریدبه ماهم سربزنیدوبانظرات خوبتون مارودل گرم کنید[گل]
پاسخ:
چشم. حتما...
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۵ علیرضا مقدسی
سلام خداقوت 
اول از همه بگم وبت خیلی جالب و پرمحتواست و خیلی مفیده احسنت بر شما 
دوم هم بگم خبر داری که وبسایت سربداران  شروع به کار کرده 
واولین مسابقه رو گذاشته با جوایز نفیس 
خواستی زود بیا و تو مسابقه شرکت کن  
درضمن من همون مدیر وبلاگ آوای خاک هستم 
ادرس وبسایت پایگاه اینترنتی سربداران زیر گذاشتم حتما بیا 
منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقاداتون هستم 
 در پناه حق 
یاعلی
sarbedaran313.ir
 
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از نظر لطفتون و ممنون از دعوتتون.
چشم . حتما می رسم خدمتتون.
یاعلی
سلام
سایت خوبی دارین.
 به ما هم سر بزنید
masire57.ir
آمــــاده همکاری بـــا دوستان هستیم.
پاسخ:
در خدمتیم خواهر
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام
بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۹ زینت زن=حفظ حجاب

گاهی چادرم خاکی می شود

چادر مشکی ام از در و دیوار شهر خاکی می شود

از نگاه های طعنه آمیز خاکی می شود

از حرف های سیاه خاکی می شود

...

گاهی چادرم را خودم خاکی می کنم!

...

چادرم را می شویم تا غبار  شهر را از رویش پاک کنم

تا سنگینی نگاه ها را پاک کنم



پاسخ:
آفرین بر شما و این متن زیباتون ...
با سلام
هدیه تولد امام رضا علیه السلام(همونی که حضرت دوستش داره) در وبلاگ این حقیر می باشد
شما هم در دادن این هدیه سهیم باشید
والعاقبه للمتقین
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۴ مقداد داداشی
سلام دوست عزیز ممنون از نظری که گذاشتی اما در پاسخ به سوالی که مطرح کرده بودی باید عرض کنم که
نه این طور نیست اولا حوزه پر است از مخالفین احمدی نژاد وثانیا من هم کلی از احمدی نژاد انتقاد کردم، توی وبلاگم هم پر از انتقاد هستش به احمدی نژاد، اما نباید حق را هم فراموش کرد واز طرفی نباید ظلم بعضی های دیگه رو به اسلام ونظام فراموش کرد
پاسخ:
علیک سلام
از شما هم ممنونم که تشریف آوردید.
سلام.
دور ازانتظار نیست که به این داستان به عنوان یک لطیفه برای انبساط خاطر نگاه شود.
حرف من هم همین است که نباید آبروی یک انسان مایه تفریح ما باشد.
به غیر از این مورد واقعی هم مورد بهتری اگر سراغ داشتم آن را می نوشتم و جایگزین می کردم.
یا علی
پاسخ:
یاعلی
سلام.
این قضیه را من پیش از ده سال پیش شنیدم و لابد این قدر عمق فاجعه زیاد بوده که دهان به دهان گشته.
حالا رفقایی که یاد می کنند چه حالی بهشون دست میده؟
خنده یا گریه؟
استاد شما به چه منظوری تعریف کرده؟
نتیجه گیری که من کردم درست بود یا به اون هم نقد دارید؟
یا علی
سلام.
ممنون که قابل دونستید سر زدید نظر گذاشتید.
به نظر شما هم این داستان مناسب یک وب نیست؟
لطف کنید نظرتان را بدون رودربایستی بگویید.
یا علی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۸ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
لینکی
به ما سر بزن
یا علی مدد
سلام 
ممنون از حضور همیشگیتون...
حضرت آیت الله بهجت:هرکس باید در فکر خود باشد و راهی برای ارتباط با حضرت حجت(عج)و فرج شخصی خود پیدا کند،خواه ظهور و فرج آن حضرت دور باشد،خواه نزدیک.[گل]
ههههههههههه
ممنون...خوبه دیگه! اینم یه تجربه جدید ;-)
سلام خوبین؟
ممنونم شما لطف دارین...
خوشحالم که در این حد خوشتون اومده...
خیلیییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییی ممنونمممممم
پاسخ:
عجب سرعتی ...
بدو بیا تو مسابقمون  شرکت کن دیگه !!!!!
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۵ پسر خاله باغچه بان

  به نام خدا

رک و راست جان سلام.  برایت آرزوی سلامتی و موفقیت و عاقبت بخیری و شادروانی!! دارم.


پاسخ:
به نام خدا
شادروانتم پسر خاله...
آدم یه باغچه بان بیل به دست مثل شما داشته باشه، دیگه نیازی به قبر کن نداره ...
متوجه منظورم شدید؟
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۴ ماهی سیاه کوچولو
امام صادق-ع:
مایه ی زینت ما باشید، نه مایه عیب ما
با مردم نیکو سخن بگویید و زبان خود را نگاه دارید
و آن را از حرف های بیهوده و سخنان زشت باز دارید.

خدایا بحق امام صادق-ع، ایمان عارفانه و عمل صادقانه به همه ما عنایت بفرما/ آمین.
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۳ تفسیر افتاب
قصه تکرار می شود،

یعنی… باز هم در مدینه عاشق نیست!

کوچه در کوچه شهر را گشتم! هیچکس با امام صادق نیست…

(السلام علیک یا جعفر بن محمد و رحمة الله برکاته)

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد …

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۵ مـاבمـ ـازلـ
پیام پست جدیده رسید
سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید
از بابت فراموش کردن ذکر منبع معذرت میخوام
اصلاح شد
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۴ احسان برادری از بلوغ
با سلام و تشکر مجدد . خلیلی لذت بردیم . 
ما توی بلوغ لینکی نداریم منتها توی وب "آی شلوغ ! دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز"" میق میقی لینکتون کردیم. یا علی
سلام 
ممنون از حضور همیشگیتون..
از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خواهی کرد
پیامبر اکرم (ص)
سلام ممنون که سر زدین
التماس نور
این خانم حتما یه رژیم ســــــــر ســـــــخت داره
پاسخ:
OK   شاید ...
گرفتم چی می فرمایید ..
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۷ دلتنگی ابرها ...
رک و راست بهتون بگم که لینک شدین!!
امیدوارم شما هم اولین و آخرین بارتون نبوده باشه که اومدید وبلاگم!!
انتقادی بود نظری پیشنهادی رک و راست لطفا اعلام بفرمایید!
پاسخ:
درخدمتیم............... چشم

با سلام

چرا خبرگان؟

بروزیم تشریف بیاورید...

یا حق

بعلع ما اینیم دیگه

کلا منو میگ میگ (rad runner)صدا میزنن


پاسخ:
دم شما گرم.
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۵ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ

همیشه حرف از رفتن هاســــــــــت کاش کسی ... 


با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد !!! 
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج...   
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۴ میلاد علیدوست
سلام همیشه رک وراست بودن خوب نیست بعضی جاها لازمه سکوت کنی و به طرف مقابلت باسکوت درس بدی. بعضی افراد فک میکنند که رک وراست بودن یعنی هر حرفی به ذهنت رسید بزنی بدون اینکه مز مزه کنی
درسته ؟؟؟یا غلط نیست؟؟؟
سلام ممنون از حضورتون لطف کردید...
لینک شدید..
یاعلی
بااجازه لینکتون کردم
یا علی
خداقوت پسرخاله
پاسخ:
درخدمتیم
سلام .خواستم بگم این فیلم هم نقص های خودشو داشت به دوستاتون بگین که زندگینامه عرفا رو بخونن که انسانهای عادی بودند و به دجات بالا رسیدن مثه رجبعلی خیاط اونوقت حتما نظرشون تغییر میکنه.
یاحق
پاسخ:
سلام
به سایر بازدیدگنندگان عرض می کنم که منظور ایشون فیلم رسوایی است.
وقتــــی چــاره ای نـمـــی مـــانـد؛

وقـتــــی فـقـط مـی تـوانـی بـگـــویی؛

هـــر چـه بــــــادا بــاد ...حــتـی اگــــر؛

دلِ کــــوه را هـــم داشـتـــه باشـــی؛

گــــریـه ات مـــی گـیـــرد...
سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید.
چشم به راه مطالب خوبتان هستیم
با لینک "نقل قول" ، پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر/.
سلام و ارادت و تبریک بابت این وبلاگتون. پیداست انگیزه و نشاط و انرژی زیادی دارین. خوشحالم که می نویسید. امیدوارم که در کنار تجربه ای که به طور طبیعی به مرور زمان به دست می آورید، وبلاگتان روز به روز جذاب تر، مفیدتر و خواندنی تر بشه. بابت تاخیر در پاسخ با کامنت هایتان در وبلاگ ناقابلم عذرخواهی می کنم، علتش رو در اولین روزی که از سفر برگشتم نوشتم. از طرفی درست نبود پاسخ بعضی از کامنت ها را بدم و بعضی رو ندم برای همین کلا جواب ندادم.
پاسخ:
سلام بر استاد عزیزم
ممنون که با حضور سبزتون به ما دلگرمی دادید.
البته اگه بذارن از این اندک نشاط و انرژی، چیزی برامون باقی بمونه ...
یاعلی
گلید
پاسخ:
شرمنده، من سوادم یه کمی کمه !!!
چی؟  گلید؟ این دیگه چیه؟
سلام بر تو که انفد رک و راستی.
 با مطلب «اصلی ترین انتظار »منتظرتم.سری به ما بزن
 یاعلی
بابا جان بخدا فهمیدم

یلام.شاید بدی ما بچه مذهبی اینه که دیگران همش فکر میکنن ما همش کلمون تو همه چی هست غیر تفریحات .نه باباجان فوتبالم خوبه.اما یاد خدا هیچگاه وهیچجا نباید ثانیه ای ترک بشه
پاسخ:
پاسختون رو در وبلاگتون عرض کردم.   یاعلی

حرف شماهم درسته ممنون از انتقادت

پاسخ:
یاعلی
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۷ سازمان زنان شهرقدس
سلام ممنونم که بهم سر زدید سایتخوبی دارید تشکر &راستی ما هم آدمهای رکی هستیم همه جا
پاسخ:
آفرین بر شما که آدمای رکی هستید.
سلام.به نظر من رک و راست بودن عالیه در همه جا ولی بازم باید موقعیتش درست باشه.
پاسخ:
بله. به قول شاعر هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ...
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۴۱ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
لینک شدید رک و راست بی ستاره چون ممکنه دوستان به دل بگیرن هر چند نگن بهم
پاسخ:
دستت درد نکنه برادر. شما هم لینک شدید.

سلام 
ممنون از حضورتون 
برروزبودید خوشحال میشم خبر کنید 
موفق باشید 
یاعلی 
[گل]
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۷ رایحه خوش اندیشه
سلام
عذر خواهی بابت اسم ، نمیدونستم ستاره هاش این قدر براتون مهمه.
ولی همونی که خودتون گفتین گذاشتم.
سلام دوست خوبم .
از حضورتان در وبلاگم  خیلی ممنونم .
من شما رو با نام رک وراست لینک کردم.
مایل بودید با نام Evening Starمن رو لینک کنید.
یا علی
پاسخ:
سلام 
لینک شدید.             یاعلی
سلام 
ممنون از حضورتون...
امام جعفر صادق علیه‌‏السلام فرمودند: از مرده در قبرش پیرامون پنج چیز سؤال مى‌شود : از نمازش، زکاتش، حجّش، روزه اش و ولایتش نسبت به ما خاندان.

پس، ولایت از گوشه قبر به آن چهار چیز گوید: هر یک از شما کم و کاستى داشتید، کامل کردن آن به عهده من.[گل]
سلام 
ممنون از حضورتون..
در محفل مشتاقان، ای ماه؛ تجلی کن
کز درد فراق تو، افسرده شده جان ها
آن کس که گرفتار، انوار جمالت شد
باید ز فراغ تو، سر زد به بیابان ها

"یا صاحب الزمان (عج الله)"[گل]
پاسخ:
علیکم السلام                 ممنون از شعر زیباتون

سلام 
ممنون از حضورتون 
برروزبودید خوشحال میشم خبر کنید 
موفق باشید 
یاعلی 
[گل]
پاسخ:
علیک سلام.   ما هم خوشحال می شیم دوباره شما رو ببینیم

سلام این یه عکس از سایت TIME.IR هستش و فردا هم سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی. یه نگاه بندازید ببینید من چشام ایراد داره که نمی تونم پیداش کنم یا اینکه زاد روز داراب (کوروش) مهم تر از سالروز وفات حضرت عبدالعظیم هستش که اونو نوشتن ولی اینو نه !

عبدالعظیمی که درباره زیارت قبرش گفتن:"من زارعبدالعظیم حسنی بری کمن زارالحسین بکربلا"

و نکته دوم که اونم از اهمیت بالایی برخوردار هستش اینه هی رفرش بزنید تو این صفحات یه سری جملات میاد ، ببینید دریغ ،

از اینکه یه جمله از امام یا رهبر،یاحتی ابن سینا یاحتی فروغ فرخزادی،یا حداقل یه چیزایرانی بیاد!

واقعن واسه خودم متأسفم واسه این همه بی توجهی .

در ضمن اون پایین یه بخش انتقاد و پیشنهاد داره که من لینکشُ  اینجا گذاشتم حتمن برید و نظر بذارید ایشالله رسیدگی کنن و درست کنن تقویمشونه که کلی مردم بهش رجوع می کنن .

خانه از پای بست ویران است : سایتی که اسمش به این (                                                       ) بزرگی باشه ! ولی اولش با اسم خدا حتی یه بسم الله ساده شروع نشه ، مشخصه بهتر از این هم نمیشه . بعدم بزنه ساعت و تقویم رسمی ایران .

نمی دونستم این جمله رو واسه این سایت گفتم ، الان که نگاه می کنم بهترین وصف واسه اش همینه : ندیدنت سختِ ، دیدنت سخت تر ...


پاسخ:
کاملا حق با شماست. 
واقعا تأسف خوردم.
انتقادات رو به همون لینکی که فرستادید، نوشتم و ارسال کردم.
البته باید صبر کرد مسئولین از خواب بیدار بشن. ما که کاری از دستمون بر نمیاد. مگه اینکه همگیمون با همدیگه نقش ساعت کوکی رو براشون اجرا کنیم.
البته باز هم امیدی ندارم که بیدار بشن.
ولی ممنون که اطلاع رسانی کردید.
از ریز بینی شما ممنون
یاعلی
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۲ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
سلام ممنون از حضور سبزتون

با افتخار لینک شدین

منو با نام وبلاگم لینک بفرمایید

درپناه حق
پاسخ:
علیک سلام. شما هم لینک شدید. یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۰ منتظر(خلوتی با خویشتن)
سلام ممنون وب بی رو در بایستی خوبی دارین ممنون از حضور سبزتون بازم سر بزنین خوشحالم میکنین!

پاسخ:
شما هم همینطور
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۵ رایحه خوش اندیشه
سلام
خیلی از وبلاگت خوشم اومد برای همین لینکت کردم.
راستی ممنون از این که اومدی به وبلاگم.
یا عـــــــــــــــــلــــــــــــــی مدد
پاسخ:
ممنوووووووووووووووون
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۳ محرم نینوا
سلام
علم تا عمل
دعوتید
یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۳ سعید ابراهیمی
السلام...
در نظر قبلی نوشتم که این چند روز چه شده بود که نتونستم به محضرتون بیام، خاطر جمع باشید که به خاطر سیاسی نوشتن نبوده..
در ضمن اینکه دیگه سیاسی ننویسید، به نظر من یه ضعف به حساب میاد. معتقدم هم باید در وبلاگ فرهنگی نوشت، هم سیاسی، هم مذهبی و هم غیر مذهبی....
قلمتون شیرینه، با این وجود چرا همه رقم ننویسید؟!
قلم، رسالتی در پیش دارد، بنویسید که صبح نزدیک است......

یا صاحب الامر(عج)
پاسخ:
علیک السلام
بله. مشاهده کردم. نظر قبلیتون رو در پست " تحلیل سیاسی" فرموده بودید.
خدمتتون عرض کنم که قلمم در زمینه های سیاسی بوی خامی می ده.
نشون به این نشون که مطلب " تحلیلی از اعطای آبنبات چوبی " بوی خامی می داد و از همه ی جای دنیا سیل انتقادات و برخی ایمیل ها به سمتم روانه شد.
دروبلاگ قبلیم هم همین جریان پیش اومد که دیگه وبلاگ نویسی نکردم.
کاری به مطالب این وبلاگم ندارم ولی برای بعضی ها، انتقاد به آقای احمدی نژاد یعنی دشمن ولایت فقیه و مذهب تشیع بودن، یعنی ضد ولایت فقیه بودن.
با این عقیده ی بعضی ها کنار اومدم. یعنی ناچارم که کنار بیام. ترجیح می دم دهنم رو بسته نگه دارم تا مثل وبلاگ قبلیم نشه.
ترجیح می دم، فعلا با دنیای سیاست ، همه جوره خداحافظی کنم.
پس برای برطرف شدن خامی قلمم در بخش سیاست، دعا کنید.
چه زیبا فرمود: زبان سرخ، سر سبز می دهد بر باد...
به هر حال: جانم فدای رهبر.
یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ بی سیمچی راه سرخ
سلام بزرگوار
اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید

درپناه حق
سلام،ممنون که بهم سرزدید،شما هم وبلاگ قشنگی دارید.
پاسخ:
از شما هم ممنونیم.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۶ جامانده از پرواز
نظر قبلیمو تصحیح می کنم ... قران ازهمه رک و راست تره ازش زیاد استفاده کنیم ..(با خودمم هستم )
پاسخ:
به قول اساتید اخلاق: واعظ باید اول خودش را موعظه کند، اگر آثارش را در خودش دید، به وعظ دیگران بپردازد.
خدا خیرتون بده که به این نکته توجه داشتید.
یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ جامانده از پرواز
سلام ممنون از حضورتون .... وبتون قشنگه بنظر بنده  قران از همه رک و راست تره ... ازش زیاد استفاده کنید ...
پاسخ:
علیک سلام
چشم . حتما ...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۴ طلبه ی بی سواد

سلام علیکم

خیلی ممنون که سر زدید . 

وبتون خیلی حرفای جدید می خواد بزنه ، منتهی امیدوارم که واقعا با همین شور و قدرت ، ادامه داشته باشه .


یا علی مدد



پاسخ:
علیکم السلام.
ممنون که حضورتون رو به ما اطلاع دادید.
علی یارتون باشه.
اگه آدرس وبتون رو می دادید، ما هم دوباره به شما سر می زدیم. آدرس وبتون رو فراموش کردم.
خودم سعیم بر اینه که ادامه پیدا کنه ولی بعیده ...
یا زهرا
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۸ طلبه شنگول
لینکیدمتون
پاسخ:
ممنون. شما هم لینک شدید.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۲ خسرو زارعی
سلام
 ممنون از حضورتون..
امام حسین (ع):ایمان بنده مومن کامل نمیشود مگر اینکه در او چهار خصلت باشد :۱. اخلاقش نیکو باشد، ۲. بخشنده باشد، ۳. از گفتن حرفهای زیادی خودداری کند، ۴. زیادی مالش را انفاق کند.
پاسخ:
راستش دقیقا متوجه نشدم که چرا این حدیث نورانی رو بیان کردیگ
من کدوم یکی از این چهار گروه هستم؟
ممنون از حضور شما
یاعلی
انشا... اگر عمری باشه....
من هم همینطور
یاعلی
سلام دوست گرامی
ممنون از حضورتون
من هم امیدوارم وبلاگتون، از اون وبلاگایی نباشه که اولین ورود به اون، یعنی آخرین ورود ...

یاعلی
پاسخ:
سلام خواهرم
این رو شما باید بگید که آیا اولین حضورتون در وبلاگ من ، آخرین حضورتون بود یا اینکه بعدا هم به ما سر می زنید؟
ما که از حضورتون خوشحال می شیم.
یاعلی

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

پاسخ:
سلام
ممنون که اومدید.
قدردان زحمات آقای احمدی نژاد هم هستیم. زحمات فراوانی کشیدند.
ولی اگر نامه ای نوشتید مبنی بر محکومیت آقای احمدی نژاد، مبنی بر محکومیت ایشان در یازده روز خانه نشینی و قهر کردن با مقام عظمای ولایت، عدم اجرای دستور رهبری معظم مبنی بر عزل آقای مشایی از معاون اولی، ایجاد اختلاف بین قوا، زدن اتهامی اثبات نشده به رئیس محترم مجلس، قانون گریزی، ایجاد دعوا در مجلس شورای اسلامی و پخش فیلم، دهن کجی به انتصاب رهبری و عدم حضور در مجلس تشخیص مصلحت نظام پس از انتصاب ایشان توسط رهبری، و ....   بنده رو در جریان بذارید.
حتما امضا خواهم کرد ... شک نکنید ...
جانم فدای رهبر.
یاعلی
اوامرتان اجرا شد !
پاسخ:
اولا امر کجا بود، یه خواهش دوستانه بود.
دوما به قول امروزی ها ، دمتون گرم
سلام
ممنون از حضور سبزتون . باعث افتخار ماست .  شما لینک شدید .
پاسخ:
ممنونم
شما هم لینک شدید.
سلام آیا مقدور هست شما هم اسم وبتون رو بذارید رک و روراست یا بدون رودرواسی
البته ببخشید این یه پیشنهاده .
پاسخ:
علیکم السلام
خوشحالم از اینکه پیشنهادتون رو رک و راست مطرح کردید.
بعید بدونم ولی روی پیشنهادتون " رک و روراست " باید اندکی فکر کنم.
بازم از حضورتون تشکر می کنم.
یازهرا
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ طلبه شنگول
ببخشید برای پست سرزدن بود اما هر کار کردم نتونستم روی نظرات کلیک کنم. فراموش کردم بگم برای کدوم پست. شما ببخش.
پاسخ:
خواهش می کنم.
فقط ذهنم درگیر شده بود که چی چه جالب!!!   که الحمدلله برطرف کردید.
یاعلی
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۳ طلبه شنگول

چه جالب...

پاسخ:
می شه بپرسم چی چه جالب؟؟
سلام
بهتون سر زدم
پاسخ:
ممنون
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۷ خسرو زارعی
شما با افتخار لینک شدید 
پاسخ:
ممنون
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۰ طلبه شنگول
ببخشید اما من آقای طلبه نیستم خانم طلبه ام بهمین خاطر نظر ندارم هر وقت نظر یه خانم طلبه رو خواستید بیاین دعوتم کنید
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۰ طلبه شنگول
سلام خوش اومدی
پاسخ:
علیک سلام
شما هم خوش اومدید
سلام بزرگوار وبلاگتون عالی و زیباست خوشحالم که با وب زیبای شما آشنا شدم انشالله موفق باشین 
یامهدی
پاسخ:
علیکم السلام
شما هم موفق باشید.
ممنون
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۶ حکایت بی پلاکها
سلام..ممنون از حضورتون..به نظر که وبلاگ جالبی دارین.. حتما از این به بعد سر خواهم زد..البته با اجازه لینکتون کردم.

یاعلی...التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم لینک شدید
سلام
یازهرا
پاسخ:
علیک سلام
یاعلی

بله.ممنون از ادبتون.....اما بنده با رضایت اعلام کردم حذف بفرمایید.

سلام
وب شما رو با افتخار لینک کردم .....
یاحق!
التماس دعا ...
پاسخ:
سلام
ممنون
شماهم لینک شدید.
یاعلی
محتاجیم به دعا
سلام ممنون از دعوتتون ...
در کل وبلاگ زیبا و جالبی دارید ...
خوشحال میشیم بازم پیش ما بیاید ...
تشکر
اجرتون با صاحب الزمان (عج)

یاعلی!
پاسخ:
سلام
من هم خوشحال می شیم که شما رو توی وب خودمون ببینیم
یازهرا
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۳ خسرو زارعی
سلام 
ممون از حضورتون..
هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است.[گل]

پاسخ:
سلام
به روی چشم ...
سلام..ممنونم
پاسخ:
علیک سلام
منم ممنونم

سلام.شما یه نگاه تو پست ثابتتون مینداختین متوجه عرایض بنده می شدید!!!!!!!!!!نوشتین:سلامی دوستانه به شمایی که اومدید نگام کنید.........بله حالا متوجه شدین؟؟؟؟

پاسخ:
بععععععلللللله.
رک و راست و بی رودربایستی بهتون بگم که حق با شماست...
پووووووزش و معذرت
بنویسید
یاعلی
یازهرا
پاسخ:
چشم.
یاعلی
سلام.البته من نیومدم شما رو نگاه کنم من فقط اومدم وبلاگتون رو یه نگاه بندازم اما.....خداییش حرف نداشت.ممنون که دعوتم کردین.یاعلی...
پاسخ:
سلام
البته من هم شما رو دعوت کرده بودم که بیاید و وبلاگم رو ببینید نه خودم رو ...
خوشحالم که به ما سر زدید ...
واقعا ممنونم
وبلاگتو بروزرسانی نمیکنی پسرخاله !!!
پاسخ:
سلام خانم دختر خاله ...
بعد یه مسافرت طولانی، از این پس بطور کاملا جدی در خدمتتون هستم.
یاعلی
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۹ احسان طلبه ی شیطووون

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم که بیاید علف خستگی ام را بکند

من در این تاریکی امتداد تر بازوهایم را زیر بارانی میبینم که دعاهای نخستین بشر را ترک کرد

ابر ها رفتند،یک هوای صاف،یک گنجشک،یک پرواز

دشمنان من کجا هستند

فکر میکردم در حضور شمعدانی ها شقاوت آب خواهد شد

در گشودم قسمتی از آسمان افتاد در لیوان آب من،آب را با آسمان خوردم!!!

   سلام خداقوت
پست 1مو حتما بخونین.درمورد حضرت آقاست 
سلام 
با طرح " شهید دین شعاری " و " به هوای حرم کرببلا محتاجم " بروزیم...
سلام خیلی ممنونم که به وب ما تشریف اوردین بازم منتظرتون هستیم
وب خوبی دارین 
حرف های رک و روراست زیادی وجود داره اما حیف که ادم نمی تونه بگه
تو وب ما بگردی حرف های روک و روراست به صورت غیر مستقیم هست
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون که اومدی.
منم قبول دارم رک و راست بودن خطر داره. ولی به این ایمان دارم که همه جا همینطوره. امریکا، فرانسه، و هر جای دیگه ای که فکرش رو بکنی.
زندگی بی مکث جریان داره.
راستی، من با حرفای رک و راست غیر مستقیم بیشتر حال میکنم ...
منتظرتون می مونم.
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۹ مجتبی مومن
سلام علیکم..
ممنون از دعوتتون..
وب جالبی دارید.
ایشالله موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از اینکه برای روحیه دادن هم که شده، از وب من تعریف کردید.
همچنین حضرتعالی هم موفق باشید.
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی