**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** دل شکستن هنر نمی باشد !!

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ

یه آرزو، یه رویا، یه افسانه:


ای کاش به همون مقداری که از شکستنِ سهوی وسائل دیگران خجالت می کشیم،

از شکستنِ عمدی قلب دیگران هم خجالت بکشیم !!

نه؟


نظرات (۳۵)

سلام خسته نباشین
ای کاش همه افرادی که دل میشکنن بفهمن طرف مقابل چه حس و حالی داره و چه بلایی به سرش میاد بعد اون
با تبادل لینک چطوری؟
این روزها شیر هم راضیه با دمش بازی، کنی ولی با دلش نه!!!
پاسخ:
عجب شیر پر توقعی !!!
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۷ نازنین روانبخش
خیلی قشنگ بود ...
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۹ احسان برادری از بلوغ

منم یه بار برام یه بسته پستی رسید . روش نوشته بود : 

" با احتیاط حمل شود ، شکستنی است  "

خیلی به هشدار رو جعبه توجه نکردم ، بی احتیاط بردمش داخل . بازش کردم .

با کمال شرمندگی دیدم بی احتیاطی کردم و چیزی که داخل جعبه بوده شکسته .

از اون به بعد این جمله معروف همیشه جلوی چشمامه .

وقتی به سینه افراد هم نگاه میکنم . می بینم اونجا هم نوشته : 

" با احتیاط حمل شود ، در این سینه دلی  نهفته است که شکستنی است .“

۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۱ شهادت خوبان
سلام ممنون که سر میزنی و نظر میذاری.فی الواقع داستان زیبایی بود
سعی کن همینجوری با استفاده از داستان و آیات قرآن و احادیث اهل بیت به روشنگری بپردازی

انشاءالله موفق باشید
پاسخ:
هم چنین شما هم موفق باشید.
یاعلی
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۳ سفیـــر نـــور
سلام
ممنونم از حضورتون
ممنونم که اومدین...
وبلاگ من متحرکه ولی اگر موس رو روی متنها نگه دارین خیلی راحت می ایسته  و میشه مطالب رو خوند...
ولی بهرحال عذرمیخوام که اذیت شدین...
سلاااااااااااام خیلیییییییی زیبا بود...
به دلم نشست...
عکسش هم خیلی ناز بود...
خوحشال میشم به وب منم سربزنین و اگر برای تبادل لینک مایل بودین خبرم کنین...
پاسخ:
علیک سلاااااااااااااااااااااام
خواهش می کنم.   نظر لطفتونه.
من خودم 5 تومان هم بهش پول میدم و کارشو انجام میدم
دی:
سلام.ممنون از حضورتون
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۹ حریم ریحانه

سلام

پست جالب و تامل برانگیزی بود-ممنونم

فرمایشاتی زیبا از امیرمؤمنان علی(ع)
1- گریه نکردن از سختی دل است.
2-سختی دل از گناه زیاد است.
3-گناه زیاد از آرزوهای زیاد است.
4-آرزوی زیاد از فراموشی مرگ است.
5-فراموشی مرگ از محبت به مال دنیاست.
6- محبت به مال دنیا سرآغاز همه خطاهاست.
منتظره حضورگرمتان هستم.
پاسخ:
ممنون که ما رو میهمان سفره ی اهل بیت (کلام گهربار این عزیزان) کردید.
یاعلی
به به............امیدوارم به زودی اتفاق بیفته.ممنون که اومدین
در روزگاری که ما زیست می کنیم دل شکستن که هنر نیست، هیچ! ...ولش کن!
از همان روزی که دست حضرت قابیل
گشت آلوده به خون حضرت هابیل
آدمیت مرده بود
گرچه آدم زنده بود
....
..
.
بعد هی این آسیاب
گشت و گشت..قرن ها از مرگ آدم هم گذشت
ای دریغ! آدمیت برنگشت!
پاسخ:
خب این که کاری نداره.
بیا دست در دست هم دهیم به مهر، آدمیت را کنیم آباد.
موافقی؟
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام  علیکم

دل شکستن هنر نمیباشد

تاتوانی دلی به دست آور

 

خدایا دلمون رو شکستن اَما ... میگی اَما چی؟ ... اَما به اُمید اینکه دل شکسته قیمتی تره جیک نزدیم !

حالا خدایا بگو بااین دل شکسته چه کنم ؟

اگه به تو نگویم این شکسته شدن را بگو با این همه درد دلم چه کنم ؟

آخر مگر دل شکسته ،دل میشود برای مَن ،

در این روزهای دلشکستگی اگر برای تو سخن نگویم پس بگو چه کنم ؟

 

پای این پست میشود زار زار ساعت ها اشک ریخت ...

من گناه کار این همه دل امام زمانم را شکستم حالا بگو چه کنم ؟

 

خدایا مواظبم باش ، که مواظب باشم دل کسی رو نشکنم ...

 

خداقوت زیبا بود

یاعلی (صلوات برای فرج)

 

 

پاسخ:
واقعا فوق العاده بود.
ای کاش اگه دل هر کسی رو شکستیم، لااقل دل امام زمانمون رو نشکنیم.
یاعلی

سلام
اگه دلی شکستی جایی دلت رامی شکنند
اگه دل شکسته شدی جایی که انتظارش رانداری دلت رابه دست می آورند
تجربه ثابت کرده .
موفق باشید.
پاسخ:
این آدرس وبلاگت منو کشته.
آخه برادر آدرس وبلاگت رو درست می نوشتی تا ما هم بتونیم به شما سر بزنیم.
عجبا !!!
یاعلی
این روزا هیچ چی اندازه دل شکستن آسون نیست
این شیره چقدر بانمکه (:
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۹ علی حسین احمدی
باز هم سلام هر چه بشکند ارزششو از دست می دهد اما اگر دل شکست در نزد پروردگار ارزش پیدا می کند وخواسته اش اجابت می شود مواظب شکستن مون باشیم که شیء باارزشو نشکنیم.
ممنون از حضور تون بروزیم یا علی.

بعضی شکستنی ها با هیچ شکسته بندی درست نمیشن...

ممنون
نه!
خخخخخخخخخ
پاسخ:
از پاسخ مناسب و واقعا به جای شما متشکرم.
واقعا آخخخخخخخخخخخ.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۱ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
سلام عکس تون خیلی جالب بود....
پاسخ:
قابلی نداشت...
نه برادر .سوئ تفاهم بود .من فکر کردم شما از حرف بنده ناراحت شدید.
التماس دعا

پاسخ:
یاعلی
سلام بزرگوار
حق با شماست . واقعاً همین طوره .
خداوند می فرماید: انا عند المنکسره قلوبهم؛ من همدم قلب های شکسته هستم .
انسان دل شکسته در پیشگاه خداوند دارای جایگاه ویژه ای هست و دعا و نفرین انسان دل شکسته خیلی زود اثر می کنه .
مراقب رفتارهامون با دیگران باشیم .
پاسخ:
واقعا باید مراقب رفتار ها بود....
ای انسان
جایت اینجا
عجیب خالیست...
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۷ طلبه ی بی سواد

همین عقلی که از سنگ حقیقت خانه می سازد 

زمانی از حقیقت های ما افسانه می سازد


سر مغرور من با میل دل باید کنار آمد 

که عاقل آن کسی باشد که با دیوانه می سازد


مرنج از بیش و کم چشم از شراب این و آن بردار

که این ساقی به قدر تشنگی پیمانه می سازد


مپرس از من چرا در پیله ی مهر تو محبوسم

که عشق از پیله های مرده هم پروانه می سازد


به من گفت ای بیابانگرد غربت ! کیستی ؟ گفتم

پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد


مگو شرط دوام دوستی دوری است ، باور کن

همین یک اشتباه از آشنا بیگانه می سازد.


فاضل نظری

موفق باشید.

یا علی مدد

پاسخ:
أحسنت
سلام
ببخشید بنده در ذکر منبع اشتباه نکردم همون الامالی هست که در کتاب مفاتیح الحیاة ص 249 ذکر شده.
متشکرم
پاسخ:
در وبلاگتون پاسختون رو نوشتم.
یاعلی

بله.حق با شماستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تسلیم.ممنونم  شما لطف دارین.

پاسخ:
یاعلی

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده...
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق...!!!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!!!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست...
و غمــت سـهم ِ مــن!!!

پاسخ:
چقدر غمناک !!!
سلام 
عرض کردم خدمتون نصبت به بروز بودن خبر کنید 
بعضی ها بویی از احساس نبردند کاشکی .......

پاسخ:
واقعا کاشکی ...

آخ آخ گفتینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

امان از دل شکسته شده....ما خداییش دل هیچکی رو نشکوندیم.....همه رو تحویل گرقتیم .

حالا جدای از شوخی خوب دل بعضی ها شکسته شه آخه بی خود دل می بندن..بابا طرفت رو بشناس بعد ......استغفر الله .بگذریم بهتر

ممنونم.یاعلی........

پاسخ:
به قول شما، امان از دل شکسته شده...

سلام

جیرینگ . آخی دلش شکست. یکم بتونه دارین بدین سر همش کنم؟ این جوریاست.

پاسخ:
وقتی دلی بشکنه، دیگه از بتونه و چسب و تف و ... کاری بر نمیاد...
همینکه شما رو توی وبلاگم نبینم دلم می شکنه. یادت باشه دلمو نشکنی ها !!
یاعلی
سلام به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم البته با نظرا
پاسخ:
اومدم سر زدم. نظر هم گذاشتم.
راضی هستی برادر؟
اپم و منتظر حضور گرمتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی