**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** غلط گیرِ غلط های درشت ...

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۵ ق.ظ

همیشه یه احساس گناه همراهم بود.

احساس خفگی...

احساس سنگینی...

حیرون و سرگردون مونده بودم که چه طوری می تونم غلط هام رو پاک کنم !

کم کم داشتم با سنگینی این غلط ها انس می گرفتم و خودم رو برای رفتن به جهنم آماده می کردم که ناگهان ...


به قول خودمون، مغزم با خودش درگیر شده بود که چرا این همه احساس شکست؟

چرا این همه دلسردی؟

چرا این همه پژمردگی و نا امیدی؟

به سرم زد که برم یه   غلط گیر،  گیر بیارم.

یه غلط گیری که بتونه غلط های زندگیم رو پاک کنه.

یه غلط گیری که حتی بعد از استفاده، هیچ ردی از خودش به جا نذاره.

خلاصه یه غلط گیر درست و حسابی ...

 

هر چی گشتم، غلط گیر درست و حسابی ای پیدا نکردم .

هر غلط گیری که توی بازار بود، یا نمی تونست غلط هام رو پاک کنه و یا اینکه بعد از غلط گیری، یه رد درست و حسابی از خودش به جا می ذاشت.

من یه چنین غلط گیری نمیخواستم...

 


مغزم همینطوری داشت با خودش کُشتی می گرفت که ناگهان به سرم زد برم جمکران ...

کوله بار سنگین گناه ها و غلط هایی رو که مرتکب شده بودم، روی دوشم انداختم و رفتم جمکران ...

این کوله بار سنگین، واقعا کمر شکن بود.

تازه فهمیده بودم عجب غلط هایی کرده بودم و متوجهشون نشده بودم...

به درب ورودی جمکران که رسیدم، خادم های جمکران منو راه ندادن. گفتن اول وسایلت رو امانتداری تحویل بده، بعد.

رفتم کوله بارم رو به امانتداری تحویل دادم.

سبکی و راحتی رو با تموم وجودم احساس می کردم. دوست داشتم برای همیشه توی جمکران بمونم تا مجبور نباشم دوباره اون کوله بار رو از امانتداری پس بگیرمو دوباره سنگینی اون کوله بار رو تحمل کنم.

رفتم داخل و ... بقیه اش بماند.

 


با دلی شکسته قصد برگشتن کردم.   به درب خروجی که رسیدم، یه راست رفتم امانتداری.

کوله بارم رو تحویل گرفتم ولی انگاری خیلی سبک شده بود. یکی خالیش کرده بود.

یه کمی که دقیقتر شدم دیدم کاملا خالیش نکردن. انگاری هنوز توش یه چیزایی هست.

کوله بارم رو باز کردم و دیدم توش یه غلط گیره.

یکی از همون غلط گیرایی که دنبالش می گشتم.

برداشتم و نگاش کردم.   تازه فهمیدم که چه چیزی می تونه غلط هام رو پاک کنه و هیچ ردی به جا نذاره.

 

 


فهمیدم که:

 بهترین و باکیفیت ترین غلط گیری رو که میشه تصورش کرد، همین "توبه"  است.

آنچنان غلط ها رو پاک می کنه که حتی کوچکترین ردی هم باقی نمیذاره.


((( فقط کافیه یه بار امتحانش کنید. )))


یـــــاعــــلــــی

موافقین ۲۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۲۹
*** رک و راست ***

نظرات (۱۱۷)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۵۸ سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
به کار بگویید نماز دارم،
به نماز نگویید کار دارم.
شهید رجایی
پاسخ:
ممنون از شما و همچنین ممنون از این شهید بزرگوار
۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۹ بیدار بیقرار
سلام 
خوب نوشتید 
یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
ممنون.
یاعلی
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۹ خدای دوسداشتنی من
سلااااااام

جالب و زیبا بود.....
با کمی تاخیر اپم
با تشکر
یا زهرا
پاسخ:
چشم
سلامـ وای خیلـــــــــــــی قشنگ بود پستتونـــــــــ

مرسی ازحضورتو«ـ دروبمـ

ولی به نظرمن عشق همون جورهـ خداییش

موافقین بلینکمتون؟؟خبرم کنین
پاسخ:
علیک سلام
شما لطف دارید.
سلام.خیلی عالی  و آموزنده بود.خدا خیرت بده زحمت میکشی.یاعلی داداش
پاسخ:
علیک سلام            ممنون از شما.             یاعلی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۵ فائــــــــღــــــــزه
جمکـــــــــــــــــــــرانو دوس دارم، خعیــــــــــــــــــــــــــــــلی ...
پاسخ:
منم همینطور ...
سلام ممنونم اومدی بازم بیا
آره واقعا توبه بهترین غلط گیره من کاملا لمسش کردم

سلام. دوست عزیز ممنون از حضورتون...واقعا مطلب قشنگی بود...نویسنده ش خودتونید؟جمله ها خیلی قشنگ کنار هم چیده شده بودن...

تا ظهور

یا علی

پاسخ:
علیک سلام
با اجازتون بله.
خودم نوشتمش.
ممنون.
یاعلی
توبه به شرط ترک گناه!
پاسخ:
دقیقا همینطوره ....
سلام:)
خوب وقتی مینویسم تم سز بیشتر تو اون پست از سبز استفاده میکنم و وقتی مینویسم تم صورتی از صورتی استفاده میکنم
پاسخ:
علیک سلام
OK
بسیار عالی......
کاش منم میتونستم یه توبه واقعی بکنم....وکوله بارم سبک میشد...ومیتونستم پرواز کنم........


التماس دعای فرج....
پاسخ:
می شه فقط باید تلاش کرد.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۰ محمدمسعود رحمانی
بروزم با چند 
مطلب جدید!

سربزنید!

وصیت خدا/کور

مثله اینکه خونه نیستین آقای رکو راست....

..............................

این پستتو واقعا به دردم خورد انشاءالاه خداتوبه ای که دراین لحظه کردمو قبول کنه

ثوابشم بنویسه پاحساب شما...

واقـــــــــــــــــــــــــــعا ازتون ممنونم...

برام دعاکنن که بتونم پایبندباشم رویه توبه ای که کردم...

بازم ممنونخیلی ممونون!!

پاسخ:
خونه نبودم ولی الان هستم.
من هم از شما ممنونم.
ما خودمون محتاج دعای دیگرانیم.
ان شاء الله خداوند توفیق ثابت قدمی در راه درست رو بهمون عنایت کنه.
یاعلی

بهبهبهبهبهبهبهبهبهبه!!!!!!!!!!!

سلام آقای رک وراست!!!

واقعا وبه پرمحتوایی دارینداین مسئله خیلی رومن تاثیر گذاشت

)خداخیرت بده(

..................................................................................

منو بایه پیره زن اشتباه نگرفتی!!!
نه عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایا!!!

 

************************************************

 راستس درمورد اون مسئله داخله اون پست درباره ی دکترحسابی

تحقیق کردین؟

من تحقیق کردم یعنی گوگلو دیگه کچل کردم

ولی نبود...

عجیبه آدم به مقاله هاهم نمیتونه اعتماد کنه................پیششش

 

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما
پیرزن؟     متوجه این سوالتون نمی شم.

بله . تحقیق کردم ولی چنین چیزی نبود.

یاعلی

گرچه می گویند این دنیا به غیر از خواب نیست
ای اجل!مهمان نوازی کن که دیگر تاب نیست
بین ماهی های اقیانوس و ماهی های تنگ
هیچ فرقی نیست وقتی چاره ای جز آب نیست!
ما رعیت ها کجا!محصول باغستان کجا!؟
روستای سیب های سرخ بی ارباب نیست
ای پلنگ از کوه بالا رفتنت بیهوده است
از کمین بیرون مزن امشب شب مهتاب نیست
در نمازت شعر می خوانی و می رقصی٬دریغ
جای این دیوانگی ها گوشه محراب نیست
گردبادی مثل تو یک عمر سرگردان چیست؟
گوهری مانند مرگ آنقدر هم نایاب نیست!...

پاسخ:
بسیار بسیار زیبا بود.
ممنون
خیلی تشبیه قشنگی بود...
توبه به لاک غلط گیر...
آورین[گل]
ممنون از حضور پربرکتتون
پاسخ:
یاعلی

سلام بر رک و راست درسخون...

بابا ما هم درس مرس سرمون میشه هاااااااااااااااااااااااا

بیاین اون وراااااااااااااا

پاسخ:
چشم
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۶ دکتر شهید مصطفی چمران
سلام علیکم:
زیبا و متفاوت بود.ضمنا خیلی ممنون که گاه گاهی به ماهم سر میزنی و نظر میذاری!!یا حق
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۵ محمدصادق برجیان

زندگی مثل جلسه امتحان است.

بارها غلط مینویسیم، پاک می کنیم، و دوباره غلط می نویسیم.

غافل از اینکه ناگهان مرگ فریاد می زند: برگه ها بالا!!

پاسخ:
آفرین
خیلی زیبا نوشتید.
یاعلی
با سلام...

با مطالب زیر بروزیم...

روح الله ، مردی از قم

و

پایان مدارا با یهود


۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ غریبه غریب
سلام بروزم جناب
سلام
 دعوتید به....
* زنان هم جنگیدند...*

http://zareh.blog.ir/post/113

ممنون

سلام ممنون از حضورتون
بازم سر بزنید
موفق باشید
پاسخ:
شما هم موفق  باشید.
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۲ تـــ ـا را
خوشا دل سپردن به عشق خدایی
ز قید هوس های دنیا، رهایی
خوشا، از گناهان همه توبه کردن
به درگاه حق، نیمه شب، چهره سایی
خوشا بر فراز جهان پر گشودن
گذشتن ز خودبینی و خودنمایی


بسیار بسیار عالی
دست مریزاد
پاسخ:
ممنون از شعر زیباتون
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۲ پـرنـسس مـریـم
سلام .. مصاحبه ات آپ شد .. 

من انتظاری دیگه ای ازتون داشتم .. بعضی سوالات رو اصلا جا به جا جواب دادید! من چی میخواستم شما چی گفتی؟ فکر میکردم خیلی بهتر از این ها جواب بدید . 

درکل ممنون . خیلی خیلی لطف فرمودید . 
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۴ امیرابوالفضل علوی
ان الله یحب التوابین..
بروزم.. به ما هم سر بزنید..
ممنونم از حضورتون.

گناهی که پشیمانی بیاورد

بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد!

پاسخ:
البته درستش اینه که گناهی که به دنبالش پشیمانی باشد.
آخه گناه علت تامه پشیمانی نیست ...
یاعلی


ای آدم!

تو رو عاشق ساختن، واسه معشوقی بسیار بزرگتر از اینا!!!

بروزممممممممممممم

۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۳ سید مرتضی
الهی العفو...
پاسخ:
الهی العفو
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۵ غریبه غریب
سلام همسنگر بروزم
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۰ سعید ابراهیمی
السلام...
خوش به حال ما که رفیقی مث شما داریم.....
ای کاش یه جمکران اینجوری هم قسمت ما بشه، اینو واقعا" میگم تعارف نیست....
قلمتان همیشه پایدار.....
والسلام....

پاسخ:
علیک سلام
یاحق.
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۳ خادم شهدا
سلام
با مطالب دفاع مقدس بروزیم
زیبا ست وبلاگتان
به ما سر بزنید
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۸ پـرنـسس مـریـم
شوی یعنی شوهر ! من عین نوشته ترنم رو کپی کردم ..!

منظورش همون کمبود بوده.. حالا خودش توضیح میده براتون.. مرسی از لطفتون.
پاسخ:
یاعلی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۰ پـرنـسس مـریـم
سلام داداش ..  مرسی که اومدی و نظرت رو صادقانه بیان کردی. به هرحال هرکی یه نظری داره ..

اتفاقا نفر بعدی شما هستید که میخام مصاحبه اش رو بذارم . حقیقتا من نمیخام نظری درباره جواب های هیچکدومتون بدم ! چون ممکنه بقیه کاربران ناراحت بشن و یا فکر کنن من بیـنشون فرق میذارم . 

اما در گوشی به خودتون نظرم رو میگم . البته اگه اجازه بدید نگم.. ولی اگه اصرار دارید من هم حرفی ندارم
پاسخ:
OK
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۴ پـرنـسس مـریـم
بــا عــنوان " مصــاحبه با ترنــم " بــروزم . 

بیایید و مصاحبه اش رو بخونید و از 1 تا 10 بهش امتیاز بدید ..! منتظرم..
پاسخ:
چشم
کاش هیچوقت غلط ننویسیم تا احتیاج به غلط گیر داشته باشیم
پاسخ:
ای کاش !!!
سلام
هفته خلق حماسه ای بی نظیر گرامی باد

 
عشق بود و جبهه بود و جنگ بود
عرصه بر گُردان عاشق تنگ بود
هر که تنها بر سلاحش تکیه کرد
مادری فرزند خود را هدیه کرد
در شبی که اشکمان چون رود شد
یک نفر از بین ما مفقود شد
آنکه که سر دارد به سامان می رسد
آنکه که جان دارد به جانان می رسد
دیده ام ، دستی به سوی ماه رفت
بی سر و جان تا لقاءالله رفت
زندگیمان در مسیر تیر بود
خاک جبهه ، خاک دامنگیر بود
آنکه خود را مرد میدان فرض کرد
آمد از این نقطه طی الارض کرد
هر که گِرد شعله چون پروانه است
پیکر صدپاره اش بر شانه است
تن به خاک و بوی یاسش می رسد
بوی باروت از لباسش می رسد
دشمن افکنهای بی نام و نشان
پوکه ی خونین شده تسبیحشان
کار هرکس نیست این دیوانگی
پیله وا می ماند از پروانگی

پاسخ:
علیک سلام
این هفته ی فرخنده  بر شما هم مبارک.
یاعلی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۴ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

به صبغة الله دعوتید.

یا علی.

ممنون که اومدین.

پاسخ:
یاحق

خیابان ها را بنام شهداء کردیم

 

 تا هر وقت نشانی منزل را می دهیم

 

بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید با آرامش به منزل می رسیم!

 

بعله!

چی فکر کردین؟

جمکران ماست دیگه... :)

پاسخ:
بعله!
جمکران دیگه ...
سلام خیلی عالی بود. من تا حالا جمکران نرفتم. دعا کنید قسمت شه.  

ممنون که سر زدید. بازم میام.
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۴۳ پـرنـسس مـریـم
نمیخواهید همه ی سوالات رو جواب بدین؟ آخه من به عنوان مصاحبه با رک و راست پست میخوام بذارم.. 

اگه کامل جواب نمیخواهید بدید نظرتون رو تایید کنم اما اگه بعدا حوصله جواب دادن پیدا میکنید من صبر میکنم
پاسخ:
تلاشم رو می کنم. یاعلی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۳ زهرا رستگار
♥ بـاز پایـیز اسـت، انـدکی از مــهر پیـداسـت،
حتـی در ایـن دوران بی مـهری بـاز هـم پایــیز زیبــاسـت!
مــهرتــــ قشنـگ ٬ پایــیزتــــ مبـارک!!

پاسخ:
یاعلی
سلام
قبلا پست هاتون رو بیشتر میپسندیدم. 
بازم همون حس بهم دست داد. خودتو متواضع و ...اینا نشون میدی. اهل این جور پست های خصوصی با خودت و خدا نیستم.
حق یارت
پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله که خدا منو به راه راست هدایت کنه.
یاعلی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۰ پـرنـسس مـریـم
با عـــنــوان " مصــاحــبه با کاربـــران " بروزم ..

خوشحال میشم بیای و توی این مصاحبه شرکت کنی..
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۱ لایتنــــــــاهی ...
خدایا! چه گناهانیم رو حتی از خودم پوشوندی که اگر ازشون باخبر می‌شدم، روی توبه رو هم نداشتم...
سلام علیکم
عالی بود. ممنون از شما
در پناه حق
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما.
یاعلی
تا نباشد این جدایی ها، نداند قدر یاران را،

کویر خشک می داند، بهای قطره باران را…
پاسخ:
ممنون از این شعر زیباتون.
گلاب به روم.

یه معنای خاصی داره برام. بین درد دل دیگران، دردای من بیشتر شبیه دل درده.
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۱ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
اعلام نتایج مسابقه شماره 3
و
مسابقه ی شماره 4
با ما همراه باشید
ممنون

سلام بسیار لذت بردم اجرتون با امام زمان علیه السلام!

دلم برای جمکران تنگ شده از شما هم التماس دعا دارم!

پاسخ:
علیک سلام
محتاجیم به دعا.
یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۱ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
خیلی قشنگ بود
دادا یه فکر بزرگی دارم که به همکاریت احتیاج دارم
به موقع خودم بهت میگم
ابا صالح یارت
پاسخ:
علیک سلام
ما در خدمتیم.
یاعلی
سلام علیکم
متن بسیار زیبایی بود ...
آقا امیر المومنین میفرمایند که بزرگترین گناه نا امیدی ست...
تو آخرین سیاه چال ها و در عمیق ترین گرداب ها همیشه یکی هست که صدامونو بشنوه و منتظره برگردی به اغوشش ...
الهی العفو ...

ـــــــــــــــــــــــــ
"مدرسه" یادت بخیر ...
پاسخ:
علیک سلام
الهی العفو ...
امیدوارم اجابت بشه.
یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۲ پـرنـسس مـریـم
میدونم نیازی ندارید چون شما امشب از شوق دیدن دوستاتون خواب ندارید!

من فردا میرم مدرسه ، شما آدرس رو لطف کنید صبح زنگتون رو بزنم در برم.و نمیدونید چه حال میده زنگ رو بزنی و فرار کنی ! کله سحر همه بیار میشن...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۹ پـرنـسس مـریـم
سلام.. فردا جشن روز اولی هاست! ساعت رو کوک کن جا نمونی !! 

از ما گفتن بود..
خداخیرتون بده..........

بروزم

سلام ممنونم زنده باشین.....

سلام بسیار زیبا بود استفاده کردم
با مطلب ارایش اپم و منتظر حضور و نظرات ارزنده تان
پاسخ:
علیک سلام
ممنون.
چشم. در خدمتیم.

سلام دوست عزیز.

ممنون که اومدین و مهمون وبم شدید.

خیلی زیبا و تاثیر گذار بود.

امشالله موفق باشید در تمام مراحل زندگیتون.

پاسخ:
علیک سلام
ممنون.
شما هم موفق باشید.
یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۵ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم.

به روزم.

یا علی.

پاسخ:
اومدم.
یاعلی
قسمت 133 جومونگ جدید در راه است و قرار است باز رسانه ملی با  شخصیتی چشم بادامی مهمان خانه های شما باشد. آیا فصل سوم از این سری مجموعه ها را تماشا می کنید؟
نظر خودم این سریال ها درس های زندگی زیادی می دهد ولی آیا عرق و هویت ملی را افزایش می دهد؟ از کودکی اگر سوال شود 3 تن از قهرمانان کشورت را نام ببر می گوید: بروسلی ، آرنولد ، جومونگ....
در صورتی که نامی از کوروش ، داریوش ، نادر ، آرش کمان گیر ، فردوسی ، حافظ ، ابن سینا ، تختی و حتی الگوهای زنده و معاصر
منتظره نظرات شما هستم

خوش حال میشوم نظراتتان رابدانم
یاعلی
پاسخ:
وقتی دارید حرف حق می زنید، من دیگه چی بگم؟
حق با شماست.
یاعلی

بله کل پستاتون رو خوندم
عالی بودن
خب دیگه مشکلات ادم رو غمگین میکنه

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۷ مرتضی فیاضی
سلام
استفاده کردم
لینک شدید همسنگر
یا علی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۳ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

ان شا الله قسمت همه بشه

صفای عجیبی داره جمکران

انگار ادم ناخوداگاه توبه میکنه...

 

یا علی

پاسخ:
علیک سلام
حق باشماست. حال و هوای خاصی داره.

لایک

پاسخ:
لایک
سلام قشنگ بود
..............................
ممنون از حضورگرمتون
پاسخ:
ممنونم.

خداوند وعده داده است که هر کس جدّاً در صدد ِ اصلاح ِ باطن و تلاش در راه ِ قرب ِ او باشد، عنایات و مدد ِ خود را به او می رساند و مورد  ِاشراف ِ خاص ِ امام زمان عج الله تعالی فرجه قرار خواهد گرفت.

- حجت الاسلام فاطمی نیا حفظه الله

پاسخ:
خدا این آقای فاطمی نیا رو برای ما حفظ کنه .
ان شاء الله.

سلام مرسی از حضورتون
اره خب وبم عمگینه مثه خودم

پاسخ:
علیک سلام
آخه چرا؟
احسنت
زیبا بود/

پاسخ:
نوش جان.

سلام بر رک و راست.

خوبین؟

ببخشید سفر بودم.اونجا هم آنتن دهیش ضعیف بود.وبت درست وا نمیشد..

این پستت حرف نداشت..عالی بود به تموم معنا..

من انقد غلطام زیاد فک نکنم توبه هم جوابگوش باشه..اما فقط به همین امید دارم..خوش به حالت روت شده بری جمکرون.من که خونم قم همیشه از کنارش رد میشم اما خداییش روم نمیشه سرمو بگیرم بالا..

هیییییییییییییییییییییی

پاسخ:
سلام بر آجی.
خواهش می کنم.
نگران نباش، غلط گیرش از اون خوباست.
امتحانش کن، جواب می ده.
یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۰۷ محمدمسعود رحمانی
جناب رک و راست!!
ممنون میشم منو لینک کنید!!!
شما هم لینک شدید
جمکرانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ :(((((((((
پاسخ:
جمکرانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ   :)))))))
سلام
واقعا متن جالبی بود خیلی به موقع بود.
حس این روزهای من یه چیزی تو همین مایه ها بود و به شدت به چنین تذکری نیاز داشتم.خدا خیرتون بده...
یه بار با دوستم راجع به توبه حرف میزدیم  آخرش به این نتیجه رسیدیم که توبه مثل مبدل انرژی میمونه و قانون پایستگی انرژی شاملش میشه. "اعمال ما از بین نمیرود بلکه از سیئات به حسنات تبدیل میشود"
"یاعلی"
پاسخ:
علیک سلام
امیدوارم اگه خدای نکرده مرتکب گناهی شدیم، توفیق توبه کردن از ما ها سلب نشده باشه که اگه سلب شده باشه وا ویلاست.

یاعلی
آوووووووووورین
پاسخ:
آووووووورین بر شما
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۴ سیدعلی موسوی
یکی از دوستان با نام « نائیریکا » در قسمت نظرات، جمله ذیل را به عنوان آیه قرآن ذکر کردند و آدرس داده اند که در سوره طه آیه 50 میباشد: " لو علم المدبرون کیف اشتیاقی بهم لماتوا شوقا " یعنی: " اگر آنانکه از درگاه من روی برتافتند میدانستند که چقدر مشتاق آنانم هر آینه از شوق، جان میسپردند."
حالا میخواستم ضمن تشکر از این دوست عزیز که جملات زیبایی را نوشته بودند چند تذکر بدهم:
1 - جمله فوق، آیه قرآن نیست. بلکه حدیث قدسی است که البته بنده نتوانستم در نرم افزار جامع الاحادیث که روایات بسیاری را جمع آوری کرده است آنرا بیابم ولی در برخی منابع، آدرس کتاب تذکره المتقین را داده بودند.
2- روایت مشابه دیگری وجود دارد که در مورد زیارت امام حسین علیه السلام است که امام صادق(ع) میفرماید : " لَوْ یَعْلَمُ النَّاسُ مَا فِی زِیَارَةِ قَبْرِ الْحُسَیْنِ (ع) مِنَ الْفَضْلِ لَمَاتُوا شَوْقا "  یعنی: " اگر مردم میدانستند که چه فضیلتی در زیارت قبر امام حسین (ع) وجود دارد هر آینه از شوق جان میسپردند". این روایت در کتب فراوانی مثل وسایل الشیعه، کامل الزیارات، و بحارالانوار آمده است.
نکته: این روایت را جهت تبرک و به خاطر شباهت به روایت قبلی آوردم و الا ارتباط مستقیم با بحث توبه نداشت.
پاسخ:
سلام برادر
ممنون که ما رو راهنمایی کردید.
باور بفرمایید به محض مشاهده ی اون نظر، من نام سوره و شماره ی سوره رو یه جایی یادداشت کرده بودم که بعدا بهش مراجعه کنم و مطمئن بشم.
خوب شد که شما زودتر مراجعه کردید و این اشتباه رو اصلاح فرمودید.

یاعلی
فوق العاده تاثیر گذار و زیبا بود
و کاش خدا بهمون فرصته جبرانه خطاهامونو بده
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ:
ای کاش ...
عکس آخری فوق العاده است.
یاعلی
پاسخ:
ممنون از شما.
یازهرا
عالیه
خوش به سعادتت ما که کیلومتر ها از جمکران دوریم و برای رفتنش برامون مثل سفر قندهار میمونه
پاسخ:
ممنون.
اگه پای عشق در کار باشه، هزار کیلومتر هم که باشه ،  آدم باید تلاشش رو بکنه.
تلاشتون رو بکنید ان شاء الله نصیبتون می شه.
جمکران بلیط نمی خواد، فقط یه دل شکسته می خواد.
یاعلی
سلام بزرگوار عزیز

زیبــا زیبــا زیبــا...


خداحفظتون کنه

قلمتون پایدار و پُر برکت باشه انشاءالله

پیروز باشید،التمــــــــــــــــاس دعــــــــــــا
پاسخ:
علیک سلام عزیز دل.
ممنون ممنون ممنون
خدا شما رو هم حفظ کنه.
ممنون از اینکه به ما لطف دارید و به ما سر می زنید.
محتاجیم به دعا
یاعلی
سلام
 راست گفتی....
ممنون
پاسخ:
علیک سلام
ما هم از حضور شما ممنونیم.
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

+ متن تون مثل همیشه تلنگری محکم بود!
+ بدترین گناه نا امیدی به ببخشش خداست!
+ انشاالله که خدا خودش توفیق توبه رو بهمون عنایت کنه! حقیقتا اگر امید به خدا و بخشش نباشد نابود خواهیم شد!
+ سه روز یک بار یا حداقل هفته ای یک بار غسل توبه بسیار حس سبکی به انسان میده!(عددش رو کاملا مطمئن نیستم) آرامش زیادی برای آدم میاره!
+ خواندن سوره یسین ابتدای هر روز = مانع از گناه(البت به شرطی که خودمون هم حواسمون باشه)

بسیار زیبا نگاشتید! مثل همیشه!
غلط گیر ... رد و نشان ... لوح سپید بندگی ... لکه لکه رو جالب گفتید ... حسنه رو هم دوستان جالب گفتن 
ولی خوب حسنه که سبب نمیشه لوح تغییری کنه هموجور سپید میمونه ...
جمکران هم که کلن همش صفاست!
یا امام زمان مددمان باش!



خداقوت( تعبیر جالبی بود= غلط گیر)(عکسها هم 20)
یاعلی(صلوات برای فرج)

خدایا توفیق توبه رو بهمون عنایت کن
پاسخ:
علیکم السلام
واقعا خوب فرمودید که ان شاء الله خدا توفیق توبه رو بهمون عنایت کنه.
ممنون از این همه محبتی که دارید.
موفق و سربلند باشید.
یاعلی
سلام خیلی زیبا بود

از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم

هم شدم از تؤبه خجل، هم ز تو شرمنده شدم

صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!

حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم


پاسخ:
علیک سلام
شعر قشنگی بود.
یاعلی
در پناه حق
پاسخ:
یاعلی

سلام خیلی جالب بود

از بس که بستم و شکستم توبه/فریاد کند همی ز دستم توبه

دیروز به توبه شکستم ساغر/امروز به ساغری شکستم توبه

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از شعر زیباتون.
ممنونم ... زیبا O عالی :)
(: LikE :)
پاسخ:
من هم از شما ممنونم
سلام
وقتی طولانی مینویسی حوصله ام نمیگیره همع اش رو بخونم
به هر حال عالی بود
این حرفها یکم برات آشنا نیست وقتی وب منو میخونی حوصله نداری آره؟!!
ولی من همشو خوندم خوب بود
یکی طلب من
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
شرمنده شدم.
چشم، اگه شد از این به بعد تلاشم رو می کنم کوتاه بنویسم.
یاعلی
سلام
اول اینکه +
و
قربون خدا
پاسخ:
علیک سلام
منم قربون خدا برم الهی...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
احسنت..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
علیک سلام
ممنون ...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۴ میــرزا حکیـم
سلام
نوشته بسیار زیبایی بود، اونقدر که نمیدونم چی بگم.
امــا یه گلــــه دارم!
رک و راست جان! چرا مارو هوای کردی؟
دلم قـم ، جمکـــران خواست..
غلط، زیادی کردم اما از این غلط گیرها نصیب من نشده!!

چی بگم.. عالی بود، یاحق/
پاسخ:
علیک سلام
اینکه دلتون هوایی شده، نشونه ی خوبیه.
آخه خیلی ها رو می شناسم که دلشون فقط هوای دبی و نیویورک رو میکنه و بس.
به این دل پاکیتون، حسودیم شد.
ان شاء الله زیارت خود اهل بیت قسمتتون بشه.
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
بسیار ایده ی جالبی
خدا قوت
ممنون
پاسخ:
علیک سلام
نوش جان.
یاعلی
سلاااااام...

چه وب قشنگی....خیییییییلی خوشم اومد...

ممنونم از حضورتون...

موفق باشین

یا حق
پاسخ:
علیک سلام
چشماتون قشنگ می بینه.
شما هم موفق باشید.
یاعلی
این غلط گیر فک کنم اصل باشه برعکس قلابی های تو بازار!!!
پاسخ:
دقیقا حق با شماست.
اللهم فقبل توبتی ..
پاسخ:
اللهم فاقبل توبتنا ...
الهی آمین
سلام...واقعا خوشحال شدم اومدین وب من وباعث شدین با وبتون آشنا بشم...خیلی قشنگ وپرمحتواست خسته نباشید.....
پاسخ:
علیک سلام
من هم خوشحال شدم از اینکه ما رو قابل دونستید.
یاعلی
سلام خوش اومدید
گفته بودم چوبیایی غم دل باتوبگویم
چه بگویم که غم ازدل برودچون توبیایی
پاسخ:
ممنون
سلام قبلش باید بگم اگه بتونی این تیکه اش رو یه جور دیگه بنویسی عالی میشه
اونوقتی که  کوله بارت رو میدی امانتداری موقع پس گرفتن می بینی کم شده ، این که نمیشه یعنی امانتداری حرم اسمش روش اونم امانتداری نمی تونه کم و زیاد کنه ، نباید این کار رو کنه ، کلن محل رو نا امن کردی با این جمله
بعدشم که عالی بود جلسه اخلاق خوبی بود
توبه هم مثل همه ی غلط گیرای دیگه یه آثاری به جا میذاره اونطورهام نیست سفید سفید بشه ، حرف من نیستا روایت داریم ، قصد مخالفت با متن شما رو هم ندارم
منتهی لاجرم هستش می گن که اگر کسی توبه کنه تمام گناهانش پاک می شه و صد البته یه اتفاق شگفتناکی این وسط میفته اونم اینه که به ازای هر گناهی که کرده بود بعد از توبه واسش حسنه می نویسن ، بله جناب رک و راست این همون آثار به جامونده از توبه است که با همه غلط گیرای دنیا فرق داره ، عجب خدایی داریم
خدا توفیق توبه رو به همه عنایت کنه الهی آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

این غلط گیر توبه ، همه ی غلط های زندگی آدم رو پاک می کنه و آدم سبکبال  و پر امید ، می تونه به راهش ادامه بده .

اما یه شوقی هم هست که می تونه بال پرواز آدم بشه ، وقتی با تمام وجود این زمزمه رو درگوش جانش احساس کنه که : «لو علم‌ المدبرون‌ کیف‌ اشتیاقی‌ بهم‌ لماتوا شوقاً»
اگر آنانکه از درگاه من روی برتافتند می دانستند که چقدر مشتاق آنانم هر آینه از شوق جان می سپردند
سوره‌ مبارکه‌ طه‌، آیه‌ 50

پاسخ:
بال پرواز قشنگی رو به من معرفی کردید.

راستی، حتما و حتما نظر کاربری با نام "سید علی موسوی" رو مطالعه بفرمایید.
فراموش نکنید ها ...

ممنون
یاعلی
از کلمه غلط گیر خیلی استفاده کردی، پدر استعاره رو در آوردی
پاسخ:
واقعا خوشحال می شم بقیه ی ایرادات رو هم بفرمایید ...
من تازه واردم.
خوشحال می شم کمکم کنید.
ممنون از رک و راست بودنتون.
یاعلی
سلام.ممنونم از حضورتون..
وبلاگ تون واقعاً محتوای رک و راستی داره..
ساده حرف زدن،خیلی مطالب تون رو جذاب کرده..
خوشحال شدم از اینجا اومدن.
برقرار باشید
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما.
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۱ محمد علیزاده
TOBE
TOBE
TOBE
پاسخ:
توبه 
توبه
توبه
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۲ پـرنـسس مـریـم
در شادی من شریک باش ای ساعت ؛ در فکر لباس شیک باش ای ساعت 

تعجیل بکن دلم برایش تنگ است ؛ کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت ..

امیدوارم که همه ما قیمت خرید غلط گیر توبه رو داشته باشیم..! چون هر کسی سعادت نداره..

پاسخ:
تلاشمون رو بکنیم، ان شاء الله که سعادتش پیدا بشه.
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۷ محمدصادق برجیان
گفتم شبی به مهدی«عج»، اذن نگاه خواهم!
گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم...
پاسخ:
از شما به خاطر شعر زیباتون متشکرم.
باسلام خدمت شما
پستتون خیلی قشنگ بود من تاحالا جمکران ولی ای کاش میشد یک بار برم این پستتون خیلی هوایی حرم اقا کرد من رو دستتون درد نکنه انشاالله اقا امام حسین (ع)بطلبد همگی پای پیاده به زیارت ایشان برویم
ممنون از حضور گرم ونظ ارزشمندتان بازم هم به ما سر بزنید
یاحق

پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله زیارت خود اهل بیت نصیبتون بشه ...
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۱ احساسات نامحسوس
سلام.
خدا قوت
ممنون که منون با وبلاگتون آشنا کردید.
این پست خیلی عالی بود .انشاالله که همیشه تو این راه ثابت قدم باشید.

پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله
ممنون

پاسخ:
یاعلی
جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار

جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار

جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . .؟ سلام مطالبتون بسیار زیبا بود یا علی
پاسخ:
ممنون از شعر زیباتون.
جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار

جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار

جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . .؟ سلام مطالبتون بسیار زیبا بود یا علی
پاسخ:
ممنون از شعر زیباتون
سلام. من هم مدتی به این فکر میکردم که کاش یک پاک کن جاویی داشتم تا بعضی از اتفاقات گذشته رو پاک میکردم!!
پاسخ:
علیک سلام
چی شد؟ پیداش کردید؟
پاک کن نبود، غلط گیر هست ها ...
بدم خدمتتون ؟

باسلام

واقعا زیبا ترسیم کردید و با بیانی خوب حقیقت توبه رو نگاشتید.

آقا یا خانم رک و راست واقعیتش متن تبریک به امام رضا رو که خوندم، دیدم خط تون خیلی قشنگه و معمولا خط خانوما به این قشنگیه.

یاعلی . . .

پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف شما.
نه بابا.   حرف در نیارید خواهشا ...
من در بالای وبلاگم نوشتم که "آقای رک و راست".
یاعلی
سلام ممنون از حضورتون که باعث شدید به وبتون سر بزنم تقریبا تمام مطالب وبتون رو مطالعه کردم رک و راست بگم بسیار عمیق و عرفانی بود خوشحال میشم از حضور دوبارتون
یا حق
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از لطف و محبت شما.
چشم. حتما بهتون سر می زنم.
یاعلی
آفرین.
خیلی عالی بود.
این عکس آخری رو خودتون گرفتید؟
ایده ی خودتون بود؟

امضاء: علی احمدی
پاسخ:
ممنون از محبتتون.

بله. کار خودمه. خودم این عکس رو درست کردم.
موفق باشید.
یاعلی
خوش به حالت غلط هاتو پاک کردی. منم باید برم از این غلط گیر ها بگیرم
پاسخ:
پاک کردم ولی دوباره کلی غلط املایی برای خودم درست کردم !!!
اشتباه کردم که قدرش رو ندونستم !!!
دوباره همون آش و همون کاسه.
امیدوارم دوباره از این غلط گیر ها نصیبم بشه تا این دفعه قدرش رو بیشتر بدونم.
یاعلی

سلام

امیدوارم زندگانی صحنه ای باشه که حداقل موقع ترک صحنه ، سفید سفید باشه ! عیبی نداره این سفیدی از اول بوده یا با لاک غلط گیر .

موفق باشید / یاعلی

پاسخ:
علیک سلام
آفرین. عجب جمله ی زیبایی فرمودید.
یه نکته ی مهم:  فقط حواسمون باشه که اگه از غلط گیر مناسبی استفاده نکنیم، صحنه ی زندگیمون دیگه سفید سفید نمیشه.
بلکه لکه لکه می شه.
یاعلی
دوباره سلام
دلم هوای جمکران رو کرده.
با این متنتون خیلی دلم هوایی شد !
اگه رفتید جمکران ما رو هم فراموش نکیند.
پاسخ:
علیک سلام خواهر یا برادر محترم.
ان شاء الله قسمتتون بشه.
محتاجیم به دعاتون.
بسیار بسیار تأثیر گذار و عالی بود.
متأسفانه خودم خیلی وقت بود که از توبه دلسرد و نا امید شده بودم.
ممنون که دوباره این روحیه رو به من برگردوندید.
خدا خیرتون بده.
موفق باشیید.
ممنون
پاسخ:
خوشحالم.
شما هم موفق و سر بلند باشید.
توبه + توسل به ائمه معجزه می کنه.
فقط یه بار امتحان کافیه ...
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی