**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

پست ارسالی با پیامک

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ
مأموریت های پست قبلی، با موفیقت به پایان رسید...
(یاعلی)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
*** رک و راست ***

نظرات (۱۰)

مهدی جان
مارابه جبرهم که شده سربه راه کن
خیری ندیده ایم ازاین اختیارها
پاسخ:
آفرین بر شما با این شعر زیباتون
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۳ شِِــــیخ شـــهید
  یا سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر ها و پیشنهاد هاتون کمک کنید تا بتونیم کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود...

.:پرتال متفکر شهید استاد مرتصی مطهری:.
سلام لینک شدید ما رو هم لینک کنید یا حق
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۴ بیاد غروب کربلا
با سلام پاسخ شما در  پست (این حسین کیست) در ادامه مطالبش ذکر شد.
یا علی
زیارت قبول :)

سلام...

با مطلب:

راز های قرآن بخش اول

http://iran1414.blog.ir/post/8

و

افراطیون اعتدال گرا

http://iran1414.blog.ir/post/6

در خدمتیم....
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۱ پسر خاله باغچه بان

 به نام خدا

سلام جانم. گرچه دوری از جرّ و بحثهای بیفایده در باب سیاست، تصمیم حکیمانه ای است ولی شاید قلم به دست گرفتن و نوشتن در باب موضوعاتی که به هر  حال نمیتوان از آنها دوری کرد، یکی از متفکرانه ترین راههای نزدیک شدن به چنین موضوعاتی باشد:
http://jahannews.com/vdcg7z9wwak9qt4.rpra.html
پاسخ:
به نام خدا
علیک سلام عزیز دلم.
ما رو وارد مسائل سیاسی نکن.
هر موقع خواستم سیاسی حرف بزنم، یا دوستام ازم قهر کردن، یا اساتیدم بهشون حس نصیحت دست داده، یا اینکه تهدید شدم.
بی خیال جان ما ...
دنبال درد سر می گردی؟ بذار همین یه نفسی هم که می ره و میاد، ادامه داشته باشه.
متفرکانه ترین راه کجا بود؟
یه چیزی می گید ها ...
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۲ محمد باقر کمالی

سلام

خسته نباشید

وبلاگ بینظیری دارید

خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید

یاعلی

راستش هنوز باورم نمیشه که دو تا زیارتنامه به نیابت از ما خونده باشی.
اگه این کار رو کردی به قول کاربری که نظر قبلی رو گذاشته،(آرش) خیلی دمت گرم.
دستت درد نکنه.
ایشالله قسمت همگیمون بشه که بریم زیارت
دمت گرم که سلام ما بیچاره ها رو به اماممون رسوندی
زیارتت قبول باشه.
دمت گرم.
بازم از این کارا بکن برادر.
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی