**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** اول و آخرش، همه با حجاب می شن !!

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ
عجب حکایتی داره این روزگار :

چه با حجاب باشیم چه بی حجاب،

چه مرد باشیم چه زن،

بالاخره روزی خواهد رسید که با حجابِ با حجاب می شیم.

 اونم یه حجاب کامل و درست و حسابی ...



موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷

نظرات (۳۰)

آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه
حرم برای تو شه کرم میسازه
خداکنه حاجت ما یه روز رواشه
بقیع تو آقا مثله کرب و بلا شه
آخر یه روز حریمتو بغل می گیریم
حسن حسن می گیم پای ضریح میمیریم
آخر برات یه گنبد طلا می سازیم
شبیه گنبد امام رضا می سازیم
سقا خونه به پا کنیم با شور و احساس
سر قبر ام البنین مادر عباس
پاسخ:
ان شاء الله به همین زودی ...
وبت عالیه اگه لینکم کنی لینکت می کنم 
پاسخ:
ممنون از لطف شما

سلام ممنون که بهم سر زدین با این نظرتون خیلی موافقم اگه با لینک موافقی لینک کن خبر بده لینک کنم

پاسخ:
علیک سلام
از حضور شما متشکرم
یاعلی
سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری همین طور ادامه بده .راستی یه وبلاگ دارم به اسم اخرالزمان که توش اهنگ ها و مداحی ها و نرم افزار با امام زمان و اخبار ظهور  داره       خوش حال میشم با هم تبادل لینک کنیم.
یا علی
www.313n.blogfa.com

انگـــــــــــــــارفایده نداره تومنو باهمون سوم شخص خطاب میکنی..

خوبه بهت گفتم اگه نگفته بودم یه چیزی.

باش..

پس منم باشما رسمی حرف میزنم این جوری خودمم راحت ترم حس نمیکنم زیادی راحتم.

فعلا.

پاسخ:
ما همیشه در خدمتیم
یاعلی

نمیدونم والا...

منم ازتومقاله ای تو اینترنت خوندم!!!

 میبایست تحقیق کرد..

 میگی عجیبه بنظره منکه اصلنم عجیب نیست!!

اصلا چرا باید عجیب باشه؟؟

هیچ چیزه غیرممکنی وجود نداره...

پاسخ:
گفتم عجیبه، بخاطر اینکه تاحالا خیلی چیزا در مورد دکتر حسابی شنیده بودم و خونده بودم ولی این داستان شما را تا حالا باهاش برخورد نکرده بودم.
خدای نکرده منظورم غیر ممکن بودنِ داستانتون نبود !!
همین
یاعلی

حتمن باید این اسم کفنو بیاری ای بابا تازه یادم رفته بودا...

بعلــــــــــــــــــــــــــه حجابه آخر به حساب میاد ولی بعده مدت ها میپوسه درست مثله استخونات!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

نخندیا!!

متآسفانه وب ندارم!!!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

درضمن:

بامن کتابی حرف نزن.(سوم شخص شما)اصلا خوشم نمیاد.

پاسخ:
چشم. دیگه اسم اون شیء مورد نظر رو نمیارم.
بخندم!!!   نه.   چرا بخندم؟ وب نداشتن که خنده نداره.
یاعلی

حالابگذریم..

بالاخره مرگ حقه.

###########################

هرکسی یه عقیده ای داره بنظره من آدمای بدهجاب آدمای ظاهربین وسطحی نگرند

کسایی هستندکه خودشونو برای بیرون تزیین میکنند میخوان مثله آکواریمی

باشن که همه دیدشون بزنن امون وقتی که آدم غرب گرا بشه.

یه مقاله خوندم درباره دکتر حسابی...

یکی از شاهد های مرگ ایشون گفته بود که دکترحسابی یه کت مشکی همیشه میپوشید

وقتی هم که فوت کردند این کت رو با16تا وصله ی بزرگ می پوشید وکت دیگه ای ما ندیده بودیم که ایشون بپوشن.

دکتر حسابی کم کسی نبود پدر علم فیزیک بود هم تراز باانیشتین شایدم بیشتر وبیشتر

ولی میبینییدکه ظواهرو اصلا بهش اهمیت نمیداده انسان سطحی نگری نبوده

پوشش آدم نشون دهنده ی شخصیت و طرز فکر آدمه

******************************************

دوستان خیلی دوستدارم نظرتون رو دراین مورد بدونم مخصوصا میزبان وب!!!!!!!!

درضمن خیلی از وبت خوشم اومد چون خودمم آدمه رکیم!!

پاسخ:
این که از این وب خوشتون اومده، نظر لطف شماست.
شما محبت دارید.
 راستش در مورد صحت این جریانی که فرمودید باید تحقیق کرد.
من تا حالا چنین چیزی از ایشون نشنیده بودم!
برام یه کم عجیبه ...
راستی، آدرس وبتون؟
یاعلی

خب حالا چرا عکس مرده گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صحنه ای وحشت ناکتر ازاین نبود. 

این قضیه رو نمیشد باچیزه دیگه ای  پرمحتواو تـــــــــــاثیر گذارکــــــــــــــرد.

باورکن توروحیم خیلی خیلی اثرگذاشت..

خــــــــــیلی فقظ همین.

پاسخ:
چون خیلی باحجابه ...
دقت کنید.
کفن، آخرین حجاب ماست. نه؟
راستی آدرس وبتون رو چرا ننوشتید ؟
یاعلی
سلام ممنون که وبم سر زدی البته شرمنده اگه دپرس اومدی بیرون
چیکار کنیم دیگه دل ما هم اینجوره
شما ببخش
ان الموت حق
سلام دوست خوبم وبلاگ شما عالیه و پست های فوق العاده زیبا و پر محتوایی دارید.
موفق باشید
پاسخ:
علیک سلام. این نظر لطف شماست.    شما هم موفق  باشید.
با مطلبت حال کردم
پاسخ:
ما هم با حضور شما حال کردیم.
دمتون گرم

سلام به به

چه وبلاگ قشنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تبادل لینک با شما افتخاره ارباب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لینکتون کردم شمام بلینکید فقد حداقل هفته ای یه بار بسرسد

پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست.
شما هم لینک شدید.
یاعلی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۳ طلبه شنگول
علی یارت
پاسخ:
حضرت علی علیه الصلاة و السلام  پشت و پناهتون.
بازم مثل همیشه، یاعلی.
سلام.
ممنون.....
پاسخ:
علیک سلام
از شما هم ممنون که اومدید

دوباره یاد مرگ افتادم
چقدر خوب...
.
ممنونم که دوباره حواسمو جمعاندید
پاسخ:
از شما هم ممنون که به ما سر زدید.

آخر قصه همه ی ما  مرگ هست ، اگر مرگ رو فراموش نمی کردیم و از اون غافل نمی شدیم خیلی از دلها شکسته نمی شد ، شاید دنیا خیلی بهتر از این میشد

وبلاگ خوبی دارید با بعضی مسائل مخالف بودم اما ترجیح دادم نظر ندم ...

پیروز باشید و سپاس از اینکه سر زدید

پاسخ:
ان شا ء الله که روز به روز، دنیامون خوشگل تر بشه .
ممنونم که اومدید.
ولی باور کنید اگر اون نظرات مخالف رو بیان می کردید، خوشحال تر می شدیم.
نگران نباشید. ظرفیتش رو داریم.  اهل حذف کردن پیام مخالفین هم نیستیم.
آخه قرار رک و راست باشیم. غیر از اینه؟
پس منتظر نظراتتون هستم.
یاعلی
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۵ طلبه شنگول
شوخی کردم دوست خوبم
جدا همین قدر می پیچونن؟؟؟ تاحالا مرده از نزدیک ندیدم
پاسخ:
تا حالا مرده ندیدید؟
پس واقعا برید خدا رو شکر کنید ...
سلام. تا حد امکان اکثر مطالب وبتون رو خوندم. بسیار زیبا بود. اگه با تبادل لینک موافق هستید خبر بدین.
پاسخ:
علیک سلام
ممنون که به ما روحیه می دید.
سلام
حجاب وقتی خوبه که خودت با یقین بهش رسیده باشی نه موروثی باشه
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۲ نازنین روانبخش
سلام
اومدم !!!!!!
وبلاگ قشنگی دارید ...
اره خوب اخرش همه با حجاب میشیم منتها فرشته ها به اونایی که این دنیا بی حجاب بودن بعد دارن میرن زیر حجاب خاک آآآی اون روز بخندن اخ بخندن !!!
پاسخ:
ممنون که اومدید
خوبه
پاسخ:
حق با شماست ...
خیلی قشنگ بود این مطلب کاش بشه درس بگیرم ازش و آدم بشم انشالله
یامهدی
پاسخ:
ای کاش ...
با حجاب کامل میریم! حجابی که شاید دیگر به کار نیاید!!
پاسخ:
آفرین...
شاید به کار نیاید !!
سلام ممنون از حضور تون منتظر نظرات سازنده تون هستیم
پست اول تون خیلی تکون دهنده بود اما مهم اینه که تأثیر این تکون ها تا چند ساعت در ما باقی می ماند که هـر چه بیشتر اثر بگذارد گناه هم کمتر خواهد شد ان شــــاء الله اللهم ارزقنی شفاعة الحسین علیه السلام یوم الورود
اگر مایل بهلینک هستید اطلاع دهید یا علی.
پاسخ:
ان شاء الله
حجاب چهره جان می شود غبار تنم
خوشا دمی که از چهره پرده برفکنم
پاسخ:
به به .
به به .

قابل تامل:وای بر ما که فراموش کردیم که هدفمون تو زندگی چی بوده و واسه رفتنمون هم  هیچ انباشته ای نداریم....فقط همین

پاسخ:
امیدوارم مثل همون شهید مصری ای که در وبتون قرار دادید، هدایت شده از این دنیا بریم.

دوباره سلام.یادم رفت می خواستم بگم ممنون که لینک کردین.شما هم با افتخار لینک شدید.البته همه وبم رو با عنوان:طلایه دار لاله هایی میشناسن.حالا هر جور میلتون.یاعلی....

پاسخ:
سلام
با همین اسم لینک شدید...
من هم با این اسم لینک می شم:
*** رک و راست ***

سلام.مطلبتون قابل تامل بود.

اما در مورد سوالتون:به نظر شما چرا گاو صندوق رمز داره؟بهش فکر کردین؟چرا به کیف سامسونتتون رمز میدین؟احسنت درست حدس زدین.حالا به همون دلیل بعضی از پستهای من هم رمز داره.مشکلی؟؟؟البته شما اگه شرایطش رو دارین بفرمایید به شما هم شمارش رو میدیم دیگه چرا انقدر خودتون رو درگیر می کنید......

پاسخ:
علیک سلام 
ممنون که بازم شما رو توی وبم می بینم.
قابل تأمل یعنی چی؟
خوب یا افتضاح؟
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی