**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** نسخه ای در دسترس همگان

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ب.ظ
از این بیمارستان به اون بیمارستان ...
از این درمونگاه به اون درمونگاه ...
از این مطب به اون مطلب ...
از این داروخونه به اون داروخونه ...

اووووووه.  مگه چه خبره ؟؟؟

دوای درد خیلی هامون توی هیچ داروخونه و بیمارستانی پیدا نمی شه که نمی شه.
اگه دردتون، درد دوری از خداست، فقط کافیه به جای بازکردن دفترچه ی بیمه، دفتر دلتون رو باز کنید و باهاش رو راست باشیم تا باهاش دوست بشیم.

چه جوری ؟؟؟

یه نگاه به این نسخه و مهر دکترش بندازی، متوجه می شی !!

طریقه ی مصرف:  روزی یه بار، اونم بعد از نماز صبح ...

هشدارها: استعمال این دارو، حتی بدون تجویز پزشک هم به همگان توصیه می شود.
به هیچ وجه دور از دسترس کودکان قرار داده نشود.


یـــــا حـــــســـــــــــیـــــــــــن  (علیک السلام)

نظرات (۲۴)

با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

با تشکر از ارسال مطلبتان به سایت "نقل قول "

مطلب شما تحت عنوان:

    "دارویی که برای همه تجویز میشود!"

در این سایت در قسمت حرف دل  نوشت درج گردید/

چشم به راه مطالب بعدی شما هستیم/.
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۷ بیاد غروب کربلا
*(* نوکر به راه و شیوه ارباب میرود / شاید خدا شبیه تو بی سر کند مرا*)*
با اجازه این مطلبو کپی کردم تو وبلاگم
سلام
وبلاگ واقعا عالی و پر محتوایی دارید
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید
موفق باشید
سلام

این اشک روضه حال مرا خوب میکند
رد خور نداشت نسخه درمانی شما..

یاحسین
پاسخ:
علیک سلام
شعرتون فوق العاده بود.
ممنون
عــــــــــــــــــــــــــــالیـ

خیلی زیبا بود.واقعا لذت بردم.
خیلی زیبا بود لذت بردم ممنون
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۲ حریم ریحانه
خـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَدا….

اینقدر تو خودم ریختم

که از سرمم گـَذشـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَت….

دارم غـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَرق میشم …

دسـَـَـــَــــَتت کـــَـَــــــجاست....؟

____________________________
بسیار زیبا بوووود.

ممنون از حضورتون
پاسخ:
همچنین نظر شما هم زیبا بود.
یاعلی

سلام !

مطالب وبلاگتون فوق العاده است ...

ممنون

پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه. این چشمای شماست که قشنگ می بینه.
ممنون
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۳ جلال الدین
دود این شهر مرا از نفس انادخته است
به هوای نفس کربلا محتاجم


پاسخ:
عالی و زیبا بود.
ممنونم که ما رو از این شعر زیبا بهره مند کردید.
یاعلی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۲ سید علیرضا خوشرو

ما فقط یک چیز راخوب فهمیدیم آن هم ح س ی ن بود{ یاحسین}

پاسخ:
حسین یارتون باشه ان شاء الله.
به هیچ وجه دور از دسترس کودکان قرار داده نشود!

موفق باشید.
پاسخ:
خب باید کودکان هم با زیارت عاشورا مأنوس بشن.
مگه غیر از اینه؟
دور از دسترسشون نباشه، تا باهاش انس بگیرن.
یاعلی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
... عالــــــمی به فــــدای صاحــــب مهر...السلام علی الحـســــین(ع)
واقعـــا درمون درده، ممنـــــون.
سلام بزرگوار

من عاشق رک و راست بودن و حرف و زندگی بی رودربایستی ام...اصلا معتقدم و می بینم که آدمهایی که با رودربایستی زندگی می کنند، خودشون رو عذاب می دن.

موفق باشید.
 یا مهدی(عج)

دوست عزیز از صفحه شما بهره بردم و صفحه شما را در شمار دوستانم لینک کردم در صورت صلاحدید صفحه حقیر را در شمار دوستانتان پذیرا باشید.. ممنونم

پاسخ:
حقیر کجا بود؟ شما تاج سرید...
یاعلی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۱ علی قدوسیان
خیلی مطالب زیبایی گذاشتی.خوشحال میشم بشناسمتون.یاعلی

پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون.
اگه راستش رو بخواین، می ترسم اگه کسی منو بشناسه، دیگه نتونم رک و راست باشم. دیگه نتونم بی رودربایستی بعضی حرفای دلمو بزنم.
توی وبلاگ قبلیم، همین مسأله رو تجربه کردم.  کم مونده بود به خاطر بعضی حرفای رک و راست، سرم رو به باد بدم !!
من رو با همین نام *** رک و راست *** بشناسید کفایته.
خوشحال شدم از اینکه ما رو قابل دونستید و به ما سر زدید.
یاعلی

سلام

اوهوم موافقم اگر توفیق باشه.

پاسخ:
علیک سلام
ان شاء الله توفیق پیدا کنیم.
این پست خیلی خوب بود
موفق باشید
پاسخ:
خواهش می کنم
شما هم موفق باشید.
یاعلی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۶ جستجوگر معرفت
یا حسین........
پاسخ:
یا زهرا .....
باسلام خدمت شما دوست بزرگوار
ممنون از حضورگرمتان در کلبه ی حقیرانه ام
وبلاگ بسیار زیباومطالب پرمحتوایی دارید.
خوش حال میشوم بتوانم باشما دراین راستا همکاری کنم واگرتمایل به تبادل لینک داریدلطفاخبر دهیدتا لینکتان کنم.
خدانگهدار.
پاسخ:
علیک سلام
در خدمتیم.
شما هم لینک شدید.
یاعلی
سلام 
         خوب تجویزیه زیارت عاشورا

ی سری به اینجا بزن 

تویه بهجت عارفان در مورد زیارت عاشورا 
www.monavar.net
پاسخ:
علیک سلام
البته تجویز من نیست، مهر دکترش، پای نسخه هست...
یاعلی
سلام بزرگوار
نسخه عالی ای بود . موفق باشید .
پاسخ:
علیک سلام
ممنون. شما هم موفق باشید.

به به....واقعا زیبا بود و کاربردی.

ممنون که اومدین.

پاسخ:
خوااااااااهش ...
الحق که دوای خوبی‌ست
پاسخ:
الحق ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی