**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** سر زدن یا سر زدن !!!

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ
چقدر دردناک و عذاب آوره، وقتی از کسی خواهش کنی:

"بهم سر بزن تا بلکه یه ذره از دلتنگی هام کم شه."

ولی از این خواهش، فقط سر زدنش رو خوبِ خوب متوجه بشه ...
وقتی یه نگاهی به اطرافم میندازم، می بینم همشون توی سرزدن حرفه ای ان.

اونوقته که آرزو می کنم، ای کاش هیچ کسی رو نمی شناختم، تا ازش خواهش نمی کردم:
"بهم سر بزن تا بلکه یه ذره از دلتنگی هام کم شه."



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
*** رک و راست ***

سرزدن

دردناک

دلتنگی

نظرات (۱۶)

سلام. وب خیلی جالب دارین
ممنون از حضورتون ببخشید دیر سرزدم این روزا خیلی نمیرسم سر بزنم
بازم ممنون
پاسخ:
علیک سلام
ممنون از سر زدنتون.
یاعلی
salam mamnonam ke omadiiiii
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
با اجازتون، شما رو لینک می کنم تا بعضی وقتها بهتون سر بزنم :)
وقتی دلتنگ میشوی به آسمان نگاه کن آن بالا کسی هست که عاشقانه تو را می نگرد.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۳ نازنین روانبخش
آره خوب :)
 سلام با افتخار در وب کوچک مون لینک شدید.یا علی
پاسخ:
شما هم لینک شدید.
یاعلی
سلام با افتخار در وب کوچمون لینک شدید.یا علی
پاسخ:
شما هم لینک شدید.
یاعلی
با عرض سلام و آرزوی موفقیت
از حضور شما متشکرم خوشحال می شم بیشتر آشنا بشیم ضمنا دغدغه های شما هم قابل تحسینه
یا مهدی
پاسخ:
علیکم السلام
من هم از حضور شما خوشحال شدم
امیدوارم بیشتر از این همدیگه رو ببینیم.
یا علی
سلام
بدون خواهش هم خدمتتون میرسیم.
متاسفانه بنده سر زن خوبی نیستم...اصلا فوتبالیست نیستم!
لذت می برم که به زیبایی از مشترکات لفظی بهره می برید.
پایدار باشید
پاسخ:
ولی من آرزو می کنم که سرزن خوبی بشید تا دلتنگتون نشم.
موفق باشید.
یاعلی
سلام جالب بود ....

ممنون ...

یاعلی
پاسخ:
علیک سلام
قابلی نداشت.
یازهرا

سلام.جالب بود.در ضمن لینک شدید.دیگه چاره ای نبود موندیم تو رودر واسی.

البته مزاح کردم باعث افتخار.

پاسخ:
حالا که لینکمون کردید، ما هم افتادیم توی رو در بایستی که لینکتون کنیم.
دیگه چیکار می شه کرد؟
البته منم مزاح کردم باعث افتخاره.
یاعلی
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ شهادت خوبان
سلام نشناختمتون ولی با این حال لینک شدید یا حق از جمله هاتم خیلی خوشم اومد
پاسخ:
ممنون. شما هم لینک شدید.
چشم دلمون تا نبینه، صدسالِ دیگم همینه
پاسخ:
صد سال که هیچ، تا قیام قیامت هم همین وضع ادامه پیدا می کنه ...

سلام،

ما که سر زدیم ببینیم شما می‌خواین چه جوری گل بزنید

خدا قوت

پاسخ:
همینکه یه کاری بتونم بکنم که شماها به من سر بزنید، خودش یه جور گل زدنه دیگه ...
یاعلی
جالب بود تا به حال ازین زاویه به داستان نگاه نکرده بودم!
نوشته بودید فکرامونو روهم بذاریم،در چه جهتی؟چه فکرایی؟که به چه نتیجه ای برسیم؟یعنی می خوام بدونم دقیقا ارزوی شما چیه؟
پاسخ:
اینکه فکرا و حرفامون رو رک و راست و بی رودربایستی و با آزادی کامل بیان کنیم، اگه اشتباه بود، به همدیگه خبر بدیم تا مبادا مسیر انحرافی رو طی کنیم.
آروزم اینه که هیچ کسی از بیان عقیده و نظراتش نترسه و همیشه رک و راست و بی رودربایستی حرفاش رو بزنه...
ما شما را لینک میکنیم تا بدون خواهش شما به شما سر بزنیم
ولی نه اینکه کلّه‌مان را در شکم وبلاگتان فروکنیم

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی