**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** بقیع، مأمن دل های بی پناه ...

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ


به امید روزی که تیتر اول روزنامه ها، این جمله باشد که :

نصب ضریح بقیع، به پایان رسید ...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
*** رک و راست ***

روزنامه

تیتر اول

بقیع

ضریح

نظرات (۱۰)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
الهی بزودی
پاسخ:
ان شاء الله
بس که پنهان گشته گل در زیر دامان بقیع

بوى گل مى‏آید از چاک گریبان بقیع

مرغ شب در سوگ گل‎هایى‏که بر این خاک ‏ریخت

از سر شب تا سحر، باشد غزل‎خوان بقیع

ناله‏ هاى حضرت زهرا هنوز آید به گوش

از فضاى حسرت آلودِ غم افشان بقیع
پاسخ:
خیلی زیبا بود.
ممنونم که ما رو هم بهره مند کردید.
یاعلی
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۴ نازنین روانبخش
من دلم تابلوی اغاز پروژه ی حرم در بقیع رو میخواد
کارفرما : صاحب عصر و الزمان ...
چی بشه اون روز
پاسخ:
ان شاء الله به زودی ...
ما که از خدامونه ...

سلام  ممنون که به وبم سر زدین

شما رو لینکتون کردم

البته با اافتخار خوش حال میشم لینکم کنین

پاسخ:
سلام
خوشحال می شم اگه آدرس وبتون رو برام بفرستید، تا لینک کنیم ...
منتظرم
ممنون
ان شاء الله
قریب
پاسخ:
ان شاء الله

احسنت.بسیار زیبا بود

به امید آن روز.....

پاسخ:
ان شاء الله
ان شاء الله ...
این واقعاً ضریح بقیعه که دارن می‌سازن؟
یعنی میشه؟
یعنی میذارن؟
پاسخ:
نه برادر. این تصویر مربوط به ساخت ضریح امام حسین علیه السلام است ...
امیدوارم روزی برسه که تصاویر مربوط به ساخت ضریح بقیع رو براتون بذارم ...

هرچه توی صفحه بود خواندم. موفق باشی

پاسخ:
ممنون. شما هم موفق باشید
خداکند باشیم وآن روز را ببینیم...
پاسخ:
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی