**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** به کجا چنین شتابان !!

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ق.ظ
((  چقدر سخت است پوشیدن چادر،

برای برخی زنانی که

برایشان آسان است پوشیدن این کفش ها !!  ))



چرا اینقدر عجله؟ بد نیست کمی فکر کنیم، بعد عمل کنیم ...
سختی چادر (البته اگه سخت باشه) ، محصولش، لذتی دائمی و جاودانه است ...
ولی
راحتی این کفش ها (البته اگه راحت باشه)،  محصولش، لذتی موقتی و زود گذره ...
چه خوبه که عجله نکنیم. لذت موقت، ارزش از دست دادن لذت دائمی رو نداره ...
بنظر شما داره  ؟؟؟

یـــــــــــا زهـــــــــــرا
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
*** رک و راست ***

لذت

آخرت

حجاب

چادر

نظرات (۹)

یادمه استاد رائفی پور این نوع کفش رو به شیطان پرستی و اهدافشون نسبت میدادن. البته من تحقیق نکردم که ببینم واقعیت داره نظر ایشون یا نه.
اگه فیلمشو پیدا کردم براتون میذارم.
آقای رائفی پور عقیده داشتند که این پاشنه ها، قوزک پا رو شبیه سم حیوانات میکند و...
خلاصش این بود  که طی یک برنامه طراحی شده این پاشنه ها مد شدن.
پاسخ:
عجب ...
البته باید درباره ی صحت این مطلب تحقیق کرد...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
ممنون بزرگوار
رک و راست بود...اما "امــر" نبود.
لطف کردید.
پاسخ:
یاعلی
وظیفه بود.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
جالب بود.
...لطفا به جای همان زنانی که بنویسید: بعضی از زنانی که...

 هیچ وقت نمیشه در اینجور مواقع، مطلق صحبت کرد.
پاسخ:
اوامرتان اجرا شد.
مورد پسند واقع شد؟
سلام.به نظر من ارزشش رو نداره...اما خب پوشیدن این جور کفش ها هم خیلی بد نیستاااااااااا.البته تو مکان مربوط به خودش نه تو خیابونااااااا.
خلاصه یه وقتهایی لازم میشه.
پاسخ:
سلام
البته اگه فقط توی مکان های مربوط به خودش استفاده بشه !!
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۶ نازنین روانبخش
والله خیلی راحت نیست پوشیدن کفش ها رو میگم
من پام میکنم پاهام گیر میکنه بهم دو نفر باید زیر بغلم رو بگیرن چهار قدم راه برم !!!
حالا البته اون شوخی بود ولی چادر پوشیدن اخر عاشقیه ... مگه کسی تو عشق کم میذاره ؟!
پاسخ:
خب معلومه که نه ....
سلامی دوباره دوست عزیز
اهانتی در این متن نیست ولی عمومیت دادن و قضاوت کردن؟؟!!....
کلا اینجور تقسیم بندی ها و خودی و بیخودی ها!!و از بالا دیگرانو دیدن رو به شخصه نمی پسندم
قضاوت کامل احاطه کامل نیاز داره حتی اگه رفتار عده ای خالی از اشکال نباشه اینکه اون چه طوری و تحت چه شرایطی به اینجارسیده و آیا اگه ماهم در شرایط اون بودیم رفتاری مثل او داشتیم؟؟!!..قابل تامله
امیدوارم از پرحرفیام ناراحت نشین
پاسخ:
رک و راست بودن که ناراحتی نداره. هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
امیدوارم روزی برسه که همگیمون، اونطوری زندگی کنیم که ولی امرمون، حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف دوست داشته باشه، نه اونطوری که خودمون دوست داریم...
یا زهرا
سلام
با اینکه من خودم محجبه م(چادری نیستم) ولی ینگونه قضاوت کردن دیگران رو  دوس ندارم
خوبه که با معیارهای خودمون به قضاوت ننشینیم
با کلام و رفتار زیبا و خداپسندانه تأثیرگذار باشیم بهتر نیست؟!
همه ی آدما مخلوق اوییم و خدا به هممون امیدواره
من آدمای خیلی مهربون و خوبی رو با این مشخصه که شما گفتی میشناسم...
چون دوس داشتی رک و راست باشیم گفتم دوست من
پاسخ:
سلام.
با اینکه در این نوشته اهانت یا بی ادبی ندیدم ولی حرفتون رو در حد لالیگا قبول دارم.
مثال: بفرما، بشین، بتمرگ.
هر سه تا لفظ یه معنا داره ولی تأثیر این کجا و آن کجا !!!!
آخه خیلی ها دیده میشن که دائما از سختی چادر یا بهتر بگم (حجاب حتی بی چادر) حرف می زنن ولی وقتی بعضی رفتاراشون رو آدم می بینه، می فهمه که سختی حجاب فقط یه بهونه است ...
بحث من هم همین بود. بهونه آوردن ...
اگه گستاخی ای در نوشته من می بینید، با رعایت خضوع و ادب فراوان، عذر خواهی می کنم.
اگر هم مطلب رو حذف نمی کنم، بخاطر بی ادبی به شما نیست، می خوام ببینم بقیه نظرشون چیه ....
یازهرا

سلام... از اون سلاما!!!... از اون سلامای گرم و مَشتی!

وبلاگتون مقبول افتاد اخوی...

مِن بعد هروقت بیایم وبگردی، یه سرم به شوما میزنیم.

پاسخ:
سلام. از اون سلاما!!!  از اون سلامای گرم و تنوری !!
خوب عزیزم، وبلاگت رو می نوشتی تا هر از گاهی برای دست بوسی خدمتتون می رسیدیم.
مطلب زیبا و قابل درکی بود. انشالله همیشه موفق باشید.
پاسخ:
ممنونم.  ان شاء الله شما هم در سایه ی حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی