**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

**** رُک و راست ****

** به وبلاگی پر از نوشته های " رک و راست " و بی رودربایستی خوش اومدید **

****   رُک  و  راست  ****

هنوز نمی دونم چرا من اینجام و یا اینکه، شما چرا اینجا هستین، ولی فکر می کنم یه مکانی رو پیدا کردیم تا بتونیم به راحتی فکرامون رو روی هم بذاریم. من هم آرزو می کنم میزبان خوبی باشم ...
اگه تا حدودی موفق شدم به آرزوم برسم، حتما خبرم کنید ....
نظر دادن رو فراموش نکنید، چونکه مایه ی حیات این وبلاگه ...
(و البته چه خوب می شد اگه برای زحمت دیگران ارزش قائل می شدیم و از کپی کردن مطالب بدون ذکر منبع، خودداری می کردیم!!)
راستی، برای راحتی شما عزیزان، از نوشتن مطالب بصورت "ادامه ی مطب" خودداری می کنم.

( ایمیل من: Rokorast.blog.ir@gmail.com )

یا زهرا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

** یک لحظه غفلت، یک عمر پشیمانی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۷ ب.ظ
دل به گناه دادم تا اندکی خوش باشم ...

غافل از آنکه دلم را با خودش برد ...

خواستم دل به پاکی و معصومیت دهم تا جبرانش کنم ...

نگاهی به خودم انداختم ...

دیدم دیگر دل توی دلم نیست.

حال من ماندم و نگرانی و جمله ی : 

یک لحظه غفلت، یک عمر پشیمانی

یاعلی
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
*** رک و راست ***

گناه

پشیمونی

معصومیت

غفلت

نظرات (۸)

سلام

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد

از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه

آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت

آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت

بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک

دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا

از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار

تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد


سلام
 ببخشید...
جوابشو تو یه پست دیگه دادم
پاسخ:
علیک سلام
خواهش می کنم.
یاعلی
پرنده! دعا کن که طاقت ندارم‏
براى پریدن شهامت ندارم‏
چگونه نمانم که حتى کمى هم‏
به چشمان پاکت شباهت ندارم‏
صدا مى‏زنى نام من را ولیکن‏
زبانى براى اجابت ندارم‏
ببین از تو پنهان نباشد که حتى‏
براى پریدن لیاقت ندارم‏ دس
پاسخ:
آفرین.
خیلی زیبا بود.        فقط ای کاش می فرمودید که شاعرش خودتون هستید یا نه؟
یاعلی

آدمی ساخته ی افکار خویش است ، فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است.

پاسخ:
دقیقا همینطوره ...
اسم رمزه بین منو چند تا از دوستان فکر نمیکنم معنی خاصی هم داشته باشه!
با اجازه لینک شدید
سلام
تو فهرست دوستان ما جا گرفتید شما هم افتخار بده متشکرم
پاسخ:
به روی چشم.
لینک شدید

با صراط مستقیمت سر به راهم میکنی

 

با رها کردن,تو یارب بیپناهم میکنی

 

غوطه ور در معصیت گشتم,شناور در گناه

 

چون فراموشم شده یا رب نگاهم میکنی…..


خدای مهربون بهمون کمک کنه بتونیم بر نفس اماره چیره بشیم
و این نیست مگه دل به خودش بسپاریم تا مارو چنان از عشقش سیراب کنه که هوس دیگه ای جز "حضور سبز و نابش" برامون نمونه....

ممنون زیبا مینویسی دوست من
موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست من.
ممنون از اینکه باعث شدی حضور گرمت رو توی وبلاگم احساس کنم.
من هم آرزوم همینه که بتونم بینی نفس اماره رو به خاک بمالونم.
امیدوارم موفق باشیم.
دل سپردن به خدا، لیاقت می خواد. برای کسب این لیاقت، باید تلاش کرد...
امیدوارم تلاشمونم مضاعف بشه...
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی